PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 687
  • 1 850

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Huh mitä trilleriä Vancouveria vastaan. Kiitoksia peleistä sinnepäin.

Meinasi usko mennä jo eilen kauden avauspeleissä kun vastassa oli Minnesota ja Columbus oli kyyti meinaan sen verran kylmää....

SJ voisi pelata vielä jotain vastaan pelit pois...
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Huh mitä trilleriä Vancouveria vastaan. Kiitoksia peleistä sinnepäin.

Meinasi usko mennä jo eilen kauden avauspeleissä kun vastassa oli Minnesota ja Columbus oli kyyti meinaan sen verran kylmää....

SJ voisi pelata vielä jotain vastaan pelit pois...

Minnesota pelaa...
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Yön tunteina vielä peli rey:tä vastaan.

Minnesota-San Jose 4-0
Peli oli melko tasaista vääntöä, ehkä jopa Sharksien pientä hallintaa siihen ensimmäisessä erässä, mutta Hossa ja McDonald karkasivat kerran 2 vastaan 1 hyökkäykseen ja teki erän ainoan maalin. Pikku hiljaa 2.erässä Wild:kin pääsi pelistä jyvällä ja onnistuis ensin YV:llä ja vielä erän lopussa AV:lla. 3.erä olinkin pelailua ja siinä tehtiin vain yksi maali, jonka Berglund pisti rankkarista sisään. Lisäksi McDonald onistui tuhlaamaan yhden rankun.

Tuntui olevan rey:llä aika paljon paikkoja, mutta viimeistely ontui toki osittain Bäcksin pelaaman loistavan nollapelin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Narmon NYR kohdattiin äsken kahdesti, ekan hävisin 2-4 ja toisen 1-0. Pirun viihdyttäviä matseja oli ja ensimmäinenkin matsi ratkesi vasta viimeisessä erässä. Kiitti peleistä Narmo!
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Jos joku on erityisen aamuvirkulla tuulella, niin Tampa Bay on linjoilla pari tuntia tästä eteenpäin. Tai siis voin tulla pelaamaan pelit pois, jos joku hereillä ketä vastaan pelit pelaamatta. Yvtä tänne. Tosin kaikki on nukkumassa mutta kuitenkin...:).
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
COL, DAL, OTT, WSH, NYR, LOS, CAR, BUF, ATL, PHI, SJ kuka ottaa matsia Pittsburghia vastaan?

Tosin näiden joukkueiden managerit eivät ilmeisesti paljon ketjua lue, koska olen jo monta päivää heitä huudellut tuloksetta. Kai se on sitten pakko poikkasta tietokoneen netti ja mennä pleikkarille norkoilemaan, vaikka se vittumaista onkin.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähenkö saman tien töistä että saadaan pelattua? Ja tartteeko tästedes joka kerta ilmoittaa erikseen että nyt just en pääse kun oot huutelemassa seuraa?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Lähenkö saman tien töistä että saadaan pelattua? Ja tartteeko tästedes joka kerta ilmoittaa erikseen että nyt just en pääse kun oot huutelemassa seuraa?
Joo, aattelin just samaa, että kai se pitää ottaa iltapäivä vapaaks töistä ja lähtä kotiin pelaamaan kaks peliä HLehtiä vastaan.

Mulla on ainakin pelejä vielä sen verran vähän pelattuna, että aina kun Pleikkarilla olen, saan pelattua muutaman alta pois. Peliruuhkan takia en ala vielä sopimaan mitään aikoja kenenkään kanssa. Pikkuhiljaa hyvä tulee, eikä aleta stressaamaan turhista.
 
Viimeksi muokattu:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No ollaanpas sitä nyt herkällä päällä enhän minä ketään syytellyt.

Tämä ketju ja liiga on kyllä mennyt yhdeksi tappeluksi, joka sivulla väännetään jostain asiasta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mulla on ainakin pelejä vielä sen verran pelattuna, että aina kun Pleikkarilla olen, saan pelattua muutaman alta pois. Peliruuhkan takia en ala vielä sopimaan mitään aikoja kenenkään kanssa. Pikkuhiljaa hyvä tulee, eikä aleta stressaamaan turhista.

Eipä tohon paljon lisättävää, kun oma tilanne on juurikin tuo. Ikävä tietysti niiden odotella, joilla pelejä on minimaalisesti jäljellä, mutta toisaalta turha meitä "normitahtiin" pelaavia on tässä vaiheessa vielä yrittää hoputella. Kyllä niitä sitten aletaan sopimaan, kun alkaa oleen peliseuran löytäminen hankalaa.

Enkä mä totta puhuen useinkaan tiedä etukäteen, koska satun pleikkarin availeen pelailua varten. Ihan fiilispohjalla tässä mennään :)
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Vancouver vetäytyy taas harjoitusleirille reiluksi viikoksi ja palaa takas linjoille pääsiäissunnuntaina. Ei siellä enää mahdottomasti pelejä oo pelaamatta, joten homman pitäis kyllä hoitua.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voin tulla kyllä, vaihdan vaan pelin koneeseen!
Hyvä matsi itteltä toi, pääsin aika hyvin hallitseen. Nyt sitten en pääse Pleikkarin nettiin vaan sisään, kun loggauduin pelistä pois, jotta oisin päässy sun kotipeliin.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Fuparille kiitokset yhteisen lopetuksen hyväksymisestä kun peli oli vasta aluillaan. Tuli äkillinen meno niin en ehtinytkään pelata. Ja en voi vastata ps3 viesteihin, koska ps2 ohjain käytössä. Tulen ~15min päästä takaisin jos haluat/ehdit vielä pelata!
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Eipä tohon paljon lisättävää, kun oma tilanne on juurikin tuo. Ikävä tietysti niiden odotella, joilla pelejä on minimaalisesti jäljellä, mutta toisaalta turha meitä "normitahtiin" pelaavia on tässä vaiheessa vielä yrittää hoputella. Kyllä niitä sitten aletaan sopimaan, kun alkaa oleen peliseuran löytäminen hankalaa.

Enkä mä totta puhuen useinkaan tiedä etukäteen, koska satun pleikkarin availeen pelailua varten. Ihan fiilispohjalla tässä mennään :)

Niin, onhan se mun tilanteessa kiva käydä aina tuolla kyttäämässä jos se ainut pelaamatta oleva vastustaja sattuis olemaan onlinessä...Mut sun kanssa kuitenkin yv:llä alustavasti sovittiin ni ens viikolla jossain välissä pääsen päättämään kauden.

Sinänsäkin ne kaks viimestä peliä haluisin äkkiä pelata pois, kun putoaminen tulee joka tapauksessa tapahtumaan. Silti ei oo sulle helppoja pisteitä tarjolla :)
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystiskö VAN, PIT, BOS, SJ tai BUF tulemaan linjoille? Itse tässä vähän aikaa keikun, joten pelaamaan vaan jos sattuu olemaan jo hereillä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös