PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 687
  • 1 850

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
HELLLCOPin Flyersia vastaan nyt ensimmäinen peli takana. Aika nopetempoinen peli oli ja todella viihdyttävä. Flyers karkasi läpiajomaalilla 1-0 johtoon ekassa erässä, mutta toisessa erässä Columbus otti kirivaihteen päälle ja nousi tasoihin ja ohi. Varsinkin johtomaalista tuli hyvä fiilis kun oli Vermetteltä niin uskomaton lättysyöttö Pikkaraisen lapaan. 2-1 lukemissa siis kolmanteen erään. Flyers painosti hullunlailla ja laukoi lähes kokoajan paikasta kuin paikasta. Useimmat vedot kuitenkin plekseihin. Umberger pääsi lämäämään kiekon alivoimalla reppuun ja peli tuntui vähän hiipuvan siihen. Ei ollut kummallakaan enään kovin kova halu hyökätä ja karvata hulluna. 14 sekuntia ennen loppua Flyersin Krajicek iski helponnäköisen "lämärin" viivalta ilman maskia alakulmaan. Flyers koitti vielä ilman veskari tasoitusta, mutta puolustin hyvin joten pisteet Columbukselle. Kiitos pelistä. Oli viihdyttävä matsi!

Oli tosiaan ihan viihdyttävä matsi, kiitokset siitä. Odotin aika suvereenia turpasaunaa, mutta pelistä tulikin suht tasainen. Näköjään vain suuremman luokan tehottomuus vaivaa tuon 4vko sapattivapaan jälkeen, myöskään aloituksia en osaa enää voittaa. Pitää vähän reenailla vielä ja pelata sitten se puuttuva matsi pois ;)
 
Onko hellcop tai joku muu ei mua vastaan vielä pelannut paikalla, et jos ottais tähän ihan aamuun pari matsia? Oon paikalla tuohon kahteen asti varmaankin, joten voipi täältäkin kysellä pelaamaan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Hukkaviivan Kojootit kohtasin nyt toisen kerran. Ekan matsin voitin 4-3, nyt toisen hävisin 6-5. Giguere pelasi silti maalijuhlista huolimatta ehkä yhden parhaista peleistään Red Wingseissä, ilman huipputorjuntoja peli olisi ratkennut jo ensimmäisessä tai toisessa erässä. Kiitti peleistä!

Laskin niin mulle on 32 pistettä vielä jaossa, pleijaripaikka on siis hyvin vielä omissa käsissä. Jospa siis asettaisin pienen tavoitteen loppukaudesta, eli aion kerätä vähintään 20 pointsia noista. DET:lla on nyt 38p ja 16 ottelua on jäljellä. Talviliigassa jäin sijalle 17. ja tuolloin pisteitä sain kasattua 50, viimeisen pudotuspelipaikan olisi saanut 53 pisteellä.
Eli jos tuohon voi jotenkin edes verrata niin tuon 20 pistettä kun kerään niin sijat 12-14 voisi olla meikäläisen.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Buffalo, NY Islanders, Philadelphia, San Jose!! Ehtisikö joku pelata pelit pois alta ennen Jokerit-Tappara pelin alkua?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Nyt tuntuu joka jätkältä satelevan PS3-viestejä ja tänne foorumille yksityisviestejä peliajoista yms. Just tuon viestitulvan takia en ala sopimaan nyt vielä mitään pelejä kenenkään kanssa, vaan pelaan sitä mukaa kun porukkaa tulee linjoilla vastaan (ja kokoajan kyllä tulee). Sovitaan niitä tarkempia peliaikoja sitten, kun olen saanut suurimmat ruuhkat purettua ja alkaa olla itsellä vaikeaa löytää pelejä.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelasin tuossa äsken Narmon Rangerssia vastaan pari matsia ja vitutuskäyrä on saavuttanut tämän kauden maksiminsa.

Ensimmäisessä matsissa Turco pistää heti ensimmäisestä vedosta oman riparinsa itse sisään. Toinen vielä paikallaan olevalla jätkällä b-pisteen kaarelta sisään ja 2-0 tappiolla toiseen erään. No sain heti aloituksesta takatolpalle ja sisään ja toisen vielä pakilla viivasta. Kolmanteen erään tasatilanteessa. No eiköhän se saa vielä yhden ohjurin sisään ja sitten alkaakin järkyttävä puolustus. Omassa päässään se jaksoi pyöriä niin kauan, kun vähänkään karvasin sinne päin.

Toinen matsi, eikä kumpikaan enää hyökkää yhtään. Viimeisessä erässä vielä 0-0, kunnes noin erän puolivälillä taas viivavedon ohjurista maali. Vitutti ihan järkyttävän paljon. No Narmo puolustaa taas tiiviisti, ja pyöritteelee hyökkäyksiinlähtöjä rauhassa. Rimanalitus tuli kuitenkin siinä vaiheessa, kun kaveri kuljettaa kiekon mun siniseltä oman maalinsa taakse, josta sain luonnollisesti taas lähteä karvaamaan sitä pois.

Toivon syvästi Narmo, että sun pelit loppuu mahdollisimman nopeasti.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Pelasin yhden matsin Sauben Minnesotaa vastaan ja turpaanhan siinä tuli. Muuten ihan ok homma, mutta se koko pelin kestänyt tasainen lagi vitutti ja häiritsi oikeasti. Onko muilla ollut Saubea vastaan samoja ongelmia, vai onko mun piuhoissa jotain vikaa? Muita vastaan mulla ei oo ainakaan muistaakseni ollu häikkää.

Seuraava kohtaaminen todellakin saa odottaa parempia linjoja, tollasella lagilla en ala enää pelaamaan.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Pelasin tuossa äsken Narmon Rangerssia vastaan pari matsia ja vitutuskäyrä on saavuttanut tämän kauden maksiminsa.

Ensimmäisessä matsissa Turco pistää heti ensimmäisestä vedosta oman riparinsa itse sisään. Toinen vielä paikallaan olevalla jätkällä b-pisteen kaarelta sisään ja 2-0 tappiolla toiseen erään. No sain heti aloituksesta takatolpalle ja sisään ja toisen vielä pakilla viivasta. Kolmanteen erään tasatilanteessa. No eiköhän se saa vielä yhden ohjurin sisään ja sitten alkaakin järkyttävä puolustus. Omassa päässään se jaksoi pyöriä niin kauan, kun vähänkään karvasin sinne päin.

Toinen matsi, eikä kumpikaan enää hyökkää yhtään. Viimeisessä erässä vielä 0-0, kunnes noin erän puolivälillä taas viivavedon ohjurista maali. Vitutti ihan järkyttävän paljon. No Narmo puolustaa taas tiiviisti, ja pyöritteelee hyökkäyksiinlähtöjä rauhassa. Rimanalitus tuli kuitenkin siinä vaiheessa, kun kaveri kuljettaa kiekon mun siniseltä oman maalinsa taakse, josta sain luonnollisesti taas lähteä karvaamaan sitä pois.

Toivon syvästi Narmo, että sun pelit loppuu mahdollisimman nopeasti.


Oli kyllä aivan järkyttävät pelit Oravaa vastaan. Muistin jo viimeliigasta, että tarkasti yrittää tulla siniviivan yli ja niin oli nytkin. Koko pelin ajan pyöritään niin kauan keskialueella odottaen, että tekisin jonkun taklausyrityksen tms. Tästä sitten ajauduttiin siihen ettei kumpikaan enää hyökännyt, kun ei itselläkään huvita iskeä siihen viiden miehen muuriin pää edellä kun ei kaverikaan tee niin.

Tuosta oman maalin taakse menosta, teen sen ainoastaan silloin ja siksi, kun äijät on niin hapoilla ettei jaksa enää liikkua ja haluan vaihtaa ketjua. Pelaan käytännössä kolmella kentällä ja siksi vaihtelen manuaalisesti ketjuja. Ykkösketjun jälkeen kun Rangersilla on ihan pelkkiä rimpuloita joukkueessa, ja nelosketjussa on niin hitaita ja paskoja pelaajia, että omissa soi aina kun jäälle laittaa.

Pahoittelut jos ei pelityyli miellytä, mutta sitä saa mitä tilaa.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pelasin yhden matsin Sauben Minnesotaa vastaan ja turpaanhan siinä tuli. Muuten ihan ok homma, mutta se koko pelin kestänyt tasainen lagi vitutti ja häiritsi oikeasti. Onko muilla ollut Saubea vastaan samoja ongelmia, vai onko mun piuhoissa jotain vikaa? Muita vastaan mulla ei oo ainakaan muistaakseni ollu häikkää.

Seuraava kohtaaminen todellakin saa odottaa parempia linjoja, tollasella lagilla en ala enää pelaamaan.

Moi ihmettelin itsekin samaa lagimista, kun ei myöskään mulla ole ollut moisia ongelmia aiemmin. Ehkä joskus jonkun kanssa, mutta harvemmin... Tosin mulla nyki silloin tällöin vähän ei pahasti, kuinka siä pääs?

Tässä kuitenkin oma raporttini:

Minnesota-Philadelphia 3-1

Äärimmäisen jännittävä peli koettiin Wild:n kohdatessa Flyers:t. Minnesotan suunnalla oli jo edellisten raporttien perusteella osattu ennakoidakin äärimmäisen tiukkaa peliä alusta loppuunasti ja niinhän siinä sitten kävikin. Taidettiinpa kaikki maalitkin tehdä vasta kolmannessa erässä. Kolmannen erän alussa Lepistö otti pahaan paikkaan jäähyn ja ajattelin, että näinkö Philly siirtyy YV:llä johtoo, mutta toisin kävikin, kun kotijoukkue iski kahdesti alivoimalla. Ensin hienon kuvion päätteeksi Cam Barker pääsi iskemään kiekon hyvästä poikkarista viivan tuntumasta ohi Emeryn. Noin minuutti edellisestä maalista ja Berglung heittää kiekon maalille, josta kiekko löytää tiensä verkon perukoille pakin jalasta Minnesotan ollessa edelleen vajaalukuinen. Peli näyttää ratkenneen, mutta sitten Barker heittää järkyttävän avaussyötön suoraan Flyers pakille viivan tuntumaan, josta syöttö maalilla ja Hartnell:lla?? on helppo työ pistää kiekko tyhjään yläpesään. Philly painostaa kovaa lopussa, mutta saa pahaan paikkaan jäähyn kun peliä on jäljellä minuutti. Jäähystä huolimatta HELLLCOP ottaa maalivahdin pois ja koittaa tasoitusta tasavoimin, mutta Hossa ryöstää kiekon ja syöttää McDonaldin lyömään kiekon tyhjiin. Laukaukset tässä trillerissä menivät 20-18.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta oman maalin taakse menosta, teen sen ainoastaan silloin ja siksi, kun äijät on niin hapoilla ettei jaksa enää liikkua ja haluan vaihtaa ketjua. Pelaan käytännössä kolmella kentällä ja siksi vaihtelen manuaalisesti ketjuja. Ykkösketjun jälkeen kun Rangersilla on ihan pelkkiä rimpuloita joukkueessa, ja nelosketjussa on niin hitaita ja paskoja pelaajia, että omissa soi aina kun jäälle laittaa.

Pahoittelut jos ei pelityyli miellytä, mutta sitä saa mitä tilaa.

Joo kyllähän minä tuon ymmärrän, mutta varmaan ymmärrät vitutukseni siitä, kun olin maalin perässä ja lähdit sitä kiekkoa sinne maalin taakse viemään. Kärähti vähän niinkun yli. Ensimmäinen matsi oli ihan ok, vaikkakin molemmin puolin todella tarkkaa puolustusta. Toinen olikin sitten ihan kauheaa paskaa, kun sinä et omasta päästäsi meinannut lähteä, enkä minä suostunut siniviivan yli tulemaan. Onneks on vaan kaks matsia tässä liigassa vastakkain.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Huhhuh mikä trilleri Sauben Minnesotaa vastaan!

Rangers jonkunverran niskanpäällä, mutta Bäckströmin huippupelastukset pitivät joukkuetta pystyssä. Pitkään mentiin Rangersin 1-0 johdossa, kunnes jonkun minun sekoilun ja muutenkin vähän epäselvän tilanteen jälkeen Minnesota tuli tasoihin kolmannen erän puolivälissä. Loppuerä samaa kaavaa, Bäckström ottaa kaikki.

Jatkoajalla sitten kukapas muukaan kun Gaborik laittoi Prospalin poikittaissyötöstä vapauttavan lämärin yläpussiin.

Saubea vastaan on aina ollut mukavia pelejä, eikä tämä tehnyt poikkeusta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Oon joko umpisurkea tai sitten Buffalolla ei vaan voi pelata. Turpaan tulee niin että soi. Ei mulla muuta.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Huhhuh mitkä pelit Miksa80stä vastaan. Molemmissa annoin pari maalia eteen, mutta tulin lopulta tasoihin ja ohi. Jälkimmäisen ottelun tasoitusmaali tais tulla vikalla minuutilla ja ilman veskaa. Oli nimittäin nitropurkille käyttöä. Onneks näitä pelejä joutuu pelaan vain kaks per vastustaja, ei kestäis pumppu muuten.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Huhhuh mikä trilleri Sauben Minnesotaa vastaan!

Rangers jonkunverran niskanpäällä, mutta Bäckströmin huippupelastukset pitivät joukkuetta pystyssä. Pitkään mentiin Rangersin 1-0 johdossa, kunnes jonkun minun sekoilun ja muutenkin vähän epäselvän tilanteen jälkeen Minnesota tuli tasoihin kolmannen erän puolivälissä. Loppuerä samaa kaavaa, Bäckström ottaa kaikki.

Jatkoajalla sitten kukapas muukaan kun Gaborik laittoi Prospalin poikittaissyötöstä vapauttavan lämärin yläpussiin.

Saubea vastaan on aina ollut mukavia pelejä, eikä tämä tehnyt poikkeusta.

Joo totta mukavat pelit olivat Narmoa vastaan, josta ikävä kyllä pisteet Narmolle 4-1.

Ny Rangers-Minnesota 2-1 JA
Huhuh kädet tärisee vieläkin, kun olin Narmon pyörityksessä. Ottelu oli kyllä numeroiden valossa tasainen, mutta toista se oli katsomo valmentajamme mielestä. Kiitokset tuli ainoastaan maalivahti Bäckströmille, joka oli kuin muuri maalillaan. Toisaalta Rangers pääsi pelaamaan kosolti ylivoimaa, josta syystä laukauksiakin tuli todella paljon kohti Bäcksiä. Aivan loistopaikoilta onneksi saatiin Rangersin vaarallisimmat pelaajat (Prospal,Gaborik ja Morrow) pidettyä pois, mutta kyllä joukkoon silti mahtui useita "game seivejä" Bäcksiltä. Narmo tuossa jo kertoikin kuinka tilanteet meni ja tasatilanteeseen päädyttiin, mutta jatkoaika voittomaali jäi kaivelemaan vaikka hieno olikin... Tuohon maaliin esityön teki Minnesotan hölmöäkin hölmömpi hyökkäys 4 miehellä, josta menetys ja 2-1 hyökkäys ja lopputulos tiedetään. Laukaukset muuten menivät niinkin selvästi Ny York:iin kuin 32-8. Todella tyytyväinen pisteeseen olla Rangersin hornankattilasta.

Kyselin Narmolta ja ei kuulemma nykinyt tuossa pelissä siellä päässä eikä munkaan puolella. Toivotaan ettei HELLLCOP:a vastaan toisessa pelissä nykisi. Pahoittelut vielä hellcopille, jos se vaikutti likaa peliisi. Tuossa tapauksessa voisi pyytää yhteistä lopetusta ja koittaa aloittaa peli alusta, kun kerran pelikin oli tasan kolmanteen erään asti... Tuo yhteinen lopetus ei pitäisi tulla kummalleekaan tappioksi vaan tuota peliä ei lasketa mukaan ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kyselin Narmolta ja ei kuulemma nykinyt tuossa pelissä siellä päässä eikä munkaan puolella. Toivotaan ettei HELLLCOP:a vastaan toisessa pelissä nykisi. Pahoittelut vielä hellcopille, jos se vaikutti likaa peliisi. Tuossa tapauksessa voisi pyytää yhteistä lopetusta ja koittaa aloittaa peli alusta, kun kerran pelikin oli tasan kolmanteen erään asti... Tuo yhteinen lopetus ei pitäisi tulla kummalleekaan tappioksi vaan tuota peli ei lasketa ollenkaan.

Juu, no hard feelings. Toivottavasti ens kerralla ei nyi. Ja toivottavasti mä osun ens kerralla paremmin tolppien väliin ;)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Detroit linjoilla, vastustajia kaivataan.
Eli Toronto, Carolina, San Jose, Philadelphia, NYI, Boston, Florida, Buffalo ja Rangers.
 

Snagari

Jäsen
Näköjään jollain muullakin ollut kivaa pelata Narmoa vastaan. Oman maalin takana kikkailu maalin johtoasemassa n. 5 min ennen loppua on varmaan vittumaisinta mitä tässä pelissä voi tehdä. Toki voi selitellä jollain ketjujenvaihdolla, mutta sitä varten on päätyynheitot ym. reilummat vaihtoehdot. Ei tää niin vakavaa oo, että täytyy toiset ajaa raivonpartaalle omalla pelillään. Kehtasit Narmo kuitenkin väittää mun keksineen sun peruuttelut mun omasta päästä? Ei sitten tainnutkaan olla ihan niin, tai sitten sun mielestä Orava on todellinen satusetä myös?

Ei mitään, vieläkin sylettää kun ajattelee sitä matsia, taidan ottaa lisää olutta, että saan ton asian pois hampaankolosta.

kiitos ja anteeksi.

Edit. Pelatakkin voin, Buffaloa, Floridaa ja Philadelphiaa vastaan pelaamatta.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Kyllä nyt kova hulina nostetaan.

Tarkoituksella en ketään vastaan ala peruuttelemaan / ole peruutellut, mutta kaikille nyt tasapuolisesti syvimmät pahoitteluni jos koette että olen voittanut teidät väärin. Vastaisuudessa halukkaat voivat lähestyä yksityisviesteitse ennen ottelua, niin voin pelata viimeiset minuutit ilman maalivahtia, ettei kenenkään mieli pahoitu viikoiksi. Ei tämä niin vakavaa ole.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vittu mulla hajoo pää. Noi mun pikseliukot ei saa maaleja, masentavaa.

Onneksi puolustus toimii edes suht hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös