PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 684
  • 1 850

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Saiskos minnesota vastusta? Vois laittaa tänne forumille, jos saa niin ei tarvi kokoajan kytätä tossa pleikalla. =)

Joo minua vituttaa kanssa kytätä pleikkarilla, nyt on kyllä ollut todella vaikea löytää peliseuraa tässä viikon sisään. Pitää vissiin alkaa pommittelee yksityisviestein niin alkaa homma taas pelittää...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
San Josen, Florida ja Flyers voisivat laittaa mulle yyveetä kun teille sopii pelit. Mulle sopii melkein millon vain.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikilla tuntuu olevan aika samoja vastustajia keitä vastaan ei vielä ole pelannut.

Eli ainakin Philadelphian, Floridan ja Rangersin managerit nyt viimeistään herätys!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HELLLCOPin Flyersia vastaan nyt ensimmäinen peli takana. Aika nopetempoinen peli oli ja todella viihdyttävä. Flyers karkasi läpiajomaalilla 1-0 johtoon ekassa erässä, mutta toisessa erässä Columbus otti kirivaihteen päälle ja nousi tasoihin ja ohi. Varsinkin johtomaalista tuli hyvä fiilis kun oli Vermetteltä niin uskomaton lättysyöttö Pikkaraisen lapaan. 2-1 lukemissa siis kolmanteen erään. Flyers painosti hullunlailla ja laukoi lähes kokoajan paikasta kuin paikasta. Useimmat vedot kuitenkin plekseihin. Umberger pääsi lämäämään kiekon alivoimalla reppuun ja peli tuntui vähän hiipuvan siihen. Ei ollut kummallakaan enään kovin kova halu hyökätä ja karvata hulluna. 14 sekuntia ennen loppua Flyersin Krajicek iski helponnäköisen "lämärin" viivalta ilman maskia alakulmaan. Flyers koitti vielä ilman veskari tasoitusta, mutta puolustin hyvin joten pisteet Columbukselle. Kiitos pelistä. Oli viihdyttävä matsi!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joku Buffalo, NY Islanders, Philadelphia, [San Jose] vielä tänään linjoilla?
 
Kiitoksia Calcille ja Femukselle/Nässelle mukavasta häiriköinnistä, eikö se yks viesti riitä siihen pelin hakuun ja jos siihen ei saa vastausta siinä parin minuutin sisään, niin EI tarvi laittaa uutta viestiä. Mä en vastaa noihin viesteihin kesken pelin ja pisti ärsyttämään, kun siellä Femuskin iski PELIÄ, PELIÄ viestejä montakin. Jos se mulla näkyy et JOUTILAS, niin se vaan valitettavasti ei aina pidä paikkansa, sillä monesti oon pelissä sillä hetkellä ja EA vaan ei ymmärrä sitä. Bugi mikä bugi ja jatkossa yks kysely ja oottaa sit vastauksen siihen.

Jees, voitto Blegin kaverista ja tappio Saubelle. Laitoin jo jälkipelejä Saubelle, mutta joo tappio tuli ja eipä voi mitään. Dheartedia vastaan onnistu lähes kaikki ja Saubea vastaan meni omiin sun muita. Kokonaisuutena peli on kohtuullisen sekaisin, vaikka tiedänkin et mitä teen kun pelit kovenee.

Huomenna lisää pelejä jossain vaiheessa, saattaa olla kiireinen päivä, niin enpä osaa sanoa tuleeko huomenna pelejä alle. PE viimeistään lisää.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitoksia Calcille ja Femukselle/Nässelle mukavasta häiriköinnistä, eikö se yks viesti riitä siihen pelin hakuun ja jos siihen ei saa vastausta siinä parin minuutin sisään, niin EI tarvi laittaa uutta viestiä. Mä en vastaa noihin viesteihin kesken pelin ja pisti ärsyttämään, kun siellä Femuskin iski PELIÄ, PELIÄ viestejä montakin. Jos se mulla näkyy et JOUTILAS, niin se vaan valitettavasti ei aina pidä paikkansa, sillä monesti oon pelissä sillä hetkellä ja EA vaan ei ymmärrä sitä. Bugi mikä bugi ja jatkossa yks kysely ja oottaa sit vastauksen siihen.

Otat tän pelin aika vakavasti jos kerta noin pienet asiat saa sut ärsyyntymään. Ihan iisisti vaan. Mäki kerran kysyin joku kaks kolme tuntia sitten ja nyt kun tulin uudestaan tohon niin kysyin nätisti vain, että pelataanko? Ja sulla tosiaan luki siinä se vitun joutilas. Pelataan sitten kun herralle sopii. En ala enään kutsumaan niin et hermostu.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kiitoksia Calcille ja Femukselle/Nässelle mukavasta häiriköinnistä, eikö se yks viesti riitä siihen pelin hakuun ja jos siihen ei saa vastausta siinä parin minuutin sisään, niin EI tarvi laittaa uutta viestiä. Mä en vastaa noihin viesteihin kesken pelin ja pisti ärsyttämään, kun siellä Femuskin iski PELIÄ, PELIÄ viestejä montakin. Jos se mulla näkyy et JOUTILAS, niin se vaan valitettavasti ei aina pidä paikkansa, sillä monesti oon pelissä sillä hetkellä ja EA vaan ei ymmärrä sitä. Bugi mikä bugi ja jatkossa yks kysely ja oottaa sit vastauksen siihen.

Tuota en tiennytkään että toi bugaa, sorry siitä kun luulin että olet joutilaana. Mutta jos tuo häiritsee niin vinkkinä vain että järjestelmävalikosta voit säätää noi viestit siten että ilmoituksia ei tule ja katsot sitten mahdollisen postin kun pelisi on pelattu! ;)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Joopa ProoJaska jo kommentoikin peliä hieman, mutta tässä vähän omaa näkemystä...

Florida-Minnesota 3-4
Uskomaton taistelu voitto Floridasta ja ensimmäistä kertaa tositoimissa uudet miehet, kuten Hossa (1+1, +1), Berglund (0+0, 0), Brunnström(2+0, +2), Filppula (0+0, 0), D'Agostini (0+0, +1) ja Stuart (0+1, +1). Eikä tuo nyt uusien miesten osalta huonostikaan mennyt, kuten tilastot näyttää. Lisäksi mainittavaa on ettei kukaan pelaaja ollut pakkaspuolella, joten tasakentällisin varsin hyvää peliä. Lisäksi pidän Floridaa yhtenä pahimmista vastustajista. Laukauksetkin menivät vierasjoukkue Minnesotalle 17-21.

Itelle jäi hyvä fiilis uusista kokoonpanoista ja pelaajista, joten tästä on hyvä jatkaa, vaikka Jaskan mielestä vaan sooloilin liikaa Hossalla =). ProoJaskalla oli kyllä omat paikkansa tuossa pelissä, mutta onnistuin kohtuullisesti pitämään miehen maalinteko sektorin ulkopuolella. Jäähyjäkin Floridalle vihellettiin 8*2 minuuttia, joista vain yhden onnistuin hyödyntämään. Minnesotalla taas oli vain yksi 2 minuuttinen, jonka Florida hyödynsi heti. Yhtäkaikki todella tärkeä voitto Minnesotalla ajatellen lopullista runkosarja sijoitusta.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mutta jos tuo häiritsee niin vinkkinä vain että järjestelmävalikosta voit säätää noi viestit siten että ilmoituksia ei tule ja katsot sitten mahdollisen postin kun pelisi on pelattu! ;)

Voiko? Kiitos tiedosta. Uteliaisuuttani kysyn,että miten toi San Josen suhteen, että mitä tapahtuu edellisen GM:n tekemille treideille, pysyykö ne vai nollautuvatko nekin jotenkin?

Niin ja jos rey haluut, niin voit toki saada Toronton ja mulle SJ.. =)
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voiko? Kiitos tiedosta. Uteliaisuuttani kysyn,että miten toi San Josen suhteen, että mitä tapahtuu edellisen GM:n tekemille treideille, pysyykö ne vai nollautuvatko nekin jotenkin?

Tämä on muuten mielenkiintoinen kysymys. Tuossahan pitää kait ensin poistaa benzzi ja sitten taas reyn liittyä uudestaan San Josella, eli suora "vaihto" ei onnistu? Osaako peli tällöin ottaa huomioon että San Josen rosteri on eri kuin oikeassa elmässä?

Siinähän sitä taas ollaan jos jotkut pelaajat tulevat tuplana liigaan. Tosin voi olla että mitään ongelmaa ei ole ja tämä viesti on turha. :)
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noniin, neljä matsia tuli siinä pelattua, joista 3 voittoa yksi tappio. Yksi turpasauna otettiin ja yksi annettiin. Kaksi muuta erittäin tiukkoja. Coglianon saldo kahdesta viimeisestä ottelusta yhteensä 5+2. Coglianon pistepörssin voitto alkaa pikku hiljaa näyttää selviöltä (joskaan siitä ei varmaan kellään missään vaiheessa ole epäilystä ollutkaan): n. 15 ottelua Columbuksen kaksikkoa takana, ja melkein samoissa pisteissä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on muuten mielenkiintoinen kysymys. Tuossahan pitää kait ensin poistaa benzzi ja sitten taas reyn liittyä uudestaan San Josella, eli suora "vaihto" ei onnistu? Osaako peli tällöin ottaa huomioon että San Josen rosteri on eri kuin oikeassa elmässä?

Siinähän sitä taas ollaan jos jotkut pelaajat tulevat tuplana liigaan. Tosin voi olla että mitään ongelmaa ei ole ja tämä viesti on turha. :)

benzzi ei vissiin tehnyt vaihtoja laisinkaan? Ainakaan ei osunut omaan silmään kun pelasin häntä vastaan. benzzi on nyt poistettu liigasta Dheartedin toimesta ja rey on valmis astumaan liigaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tais Rey mennä jo nukkumaan vaikö?

Pelasin just rey:tä vastaan. 3-0 ja 7-2 voitot.

Eka peli oli aika vaikea, Nabokov tuntui olevan hyvässä iskussa. San Jose ei oikein päässyt kunnon hyökkäyksiin Columbus pakkien pelatessa erinomaisen pelin. Patrik Eliaksen hattutempulla 3-0 voitto. Masonilla aika helppo nollapeli kuudella torjunnalla. Nabokovilla huomattavasti työteliäämpi ilta 26 torjunnalla.

Toinen peli jatkui hyvissä merkeissä ja sieltä 7-2 voitto. Erikoista oli se, että San Jose sai vain 4 laukausta maalia kohti :D Tosin niistä meni kaksi sisään, eli ei ois montaa vetoa tarvinnu ni ois voitto irronnut. Mason aika unessa.. nojoo, koko peli oli aikalailla Columbuksen hallussa, varsinkin San Josen jäähyillessä aika paljon. Vermette ja Elias jälleen tehokkaina 1+2 & 2+1.

Elias alkaa nyt osottautua aika kovaksi hankinnaksi, kun ei vissiin Devilsissä onnistunut. Kahteen peliin 5+1

Kiitos rey:lle peleistä!
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Myöskin Minnesota ehti yhden peli pelaamaan San Josea vastaan ja siitä pieni rapsa:

San Jose-Minnesota 0-3
Laukaukset osoittavan tiukan väännön oleen kysessä, jotka menivät niukasti wildille 14-16. Minnesota onnistui kääntämään peli edukseen 3.erän kolmella maalillaan. Muuan Fabian Brunnström on tehnyt nyt näihin kahteen Wildeissa pelaamaansa otteluun kohtuulliset tehot 3+1. Lisäksi on tietysti mainittava Bäcksin jälleen pelaamasta nollapelistä ja muutenkin Bäcks esitti muutaman huumupelastuksen tulokas rey:tä vastaan. Edellisessä pelissä sooloillut Hossa oli ottanut nokkiinsa ja oli täysin pimennossa tässä ottelussa. =)

Ei tainnut olla San Joseelle ihan helpoimmat pelit aloittaa, kun ensin vastassa oli sarja ykkönen Columbus 2 matsin verran ja heti perään sarja kakkonen (Tosin vain tilapäinen kakkonen järkyttävällä pelimäärällä :). Minnesotan valmentaja kuitenkin uskoo San Josen nousevan vielä melko korkealla, kunhan vain oikeat kokoonpanot ja taktiikat löytyvät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös