Eikö mulla ole Chicagoa vastaan? Ainakin ylempänä olevien parien mukaan.
Niinpäs onkin. Noh, Minnesotan koutsi, millon sopis pelata??
Eikö mulla ole Chicagoa vastaan? Ainakin ylempänä olevien parien mukaan.
Snagarin tilanne oli se että häneltä puuttui 2 matsia ja esim. Arne69 puuttui vain yksi, joten poistin sitä mukaa keneltä puuttuu eniten pelejä. Ei siis millään arvalla menty ja harmi Snagarin kannalta mutta sääntöjen puitteissa mentiin runkosarjan osalta. (säännöt ekassa viestissä)
NJ/Orava: Haluaisitko jo tänään pelailla pari peliä. Kaikki muut ajat käy, mutta 22-23 pitää katella Son's of Anarchyn kauden päätösjakso.
Nupen kanssa ei ollut puhetta ollut niin olisin aivan turhaan venyttänyt pleijareiden alkua :) Over and out!
Millos Saube pääsee alottelemaa sarjan? Ite ainakii suurimman osan arki-illoista päivystän kotona.
Kappas pleijarit asiaa, joo kyl mulle huomenna tai siis tänään käy töiden jälkeen... Oon varmaan tossa 18.00 jälkeen kotona, mutta hetki menee ennenku pääsen pelaileen, joten sopiskos joskus 19.00 maissa? Mulle sopii mikä vaan sen jälkeenkin...
Nyt olisin valmiudessa. Tuu kun kerkiät.
Pitäs viä vähä syödä eli sopisko tossa 19.30?
Orava, pistä tähän ketjuun viestiä jos kerkiät tänään pelailemaan.
Bouwmeester, venailen sua linjoilla. Kasilta kun oli sovittuna :P
Meikäläinen joutuu kyllä antamaan luovutusvoiton Kuivalille ja Phillylle, koska huomenna lähtee kone tonne etelän lämpöön. En ehtinyt noita häviämään tässä näiden päivien aikana. Pahoittelut!
En kommentoi muuta kuin, että olisi ehkä voinut sanoa aikaisemmin ettet pääse osallistumaan pleijareihin. Olisi meikäpoika voinut vaikka pelailla sun paikalla :)
Paitsi, että meiän pelit oli kyllä pelattu. Ja muutenkin kaikki pelit pelattu, joten eipä se olis tainnut sun tilanteeseen vaikuttaa? Toki se joka nyt jäi just pleijareiden ulkopuolelle, niin olis voinut ottaa ton mun paikan. Siinä oot oikeessa.
PELL koskas tänään jatketaan pelejä tai koska sulle kävis?
No itseasiassa nyt on pleikkari päällä, että mun puolesta vaikka samantien. Tänää ois hyvä saada tuo sarja päätöksee, kun en välttämättä viikonloppuna kerkee pelaamaa.