PS3: NHL10 - Kesää Kohti Turnaus

  • 20 784
  • 373

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mut voinee kenkiä, tänään ei taida ehtiä peleille ja perjantai-sunnuntaina en pääse pleikkarille.
Mulla olis kaksi peliä Detroitilla, jos sut kengitään. Voin pelata vaikka heti...
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mut voinee kenkiä, tänään ei taida ehtiä peleille ja perjantai-sunnuntaina en pääse pleikkarille.

Nyt on kamenski poistettu liigasta hänen omasta pyynnöstään. Montaa matsia ei siis enää puutu, max 3 taitaa olla jollain. Olis hienoa jos saisitte pelattua puuttuvat matsinne tiistai aamuun mennessä niin päästäis aloittaa pleijarit.
 

odb

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Kausi pakettiin tappiolla San Joselle. Vikassa erässä pääs vähän mukaan peliin, muuten aikamoisessa tulituksessa. Veskoille ei osunut paras päivä joten käkeen tuli. Ansaitusti. Pleijaripaikka kaiketi taskussa jossa vastaan joko Calci tai Kuival jos oikein laskin. Jos saa valita otan Kuivalin.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Miltäs näyttäää? Koska päästään aloittamaan pleijjarit?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen noin puoli kuudesta eteenpäin kotona. Huutele tähän ketjuun sopiva aika, niin tulen onlineen.
Sorry, poistakaa ja kivittäkää. Joku muu, kuin minä suunnittelee aikatauluni!
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Eikös täällä pitäs nyt alkaa playoffit? Kerrankii ite niissä mukana. Taitaa vaan tulla Calcichew vastaan, että lyhyeks jää ne pelit.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös täällä pitäs nyt alkaa playoffit? Kerrankii ite niissä mukana. Taitaa vaan tulla Calcichew vastaan, että lyhyeks jää ne pelit.

Päästäänkö playoffit aloittamaan jo? Viikkojen pelaamattomuus saattaa näkyä kyllä, eli turpaan taitaa tulla.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Päästäänkö playoffit aloittamaan jo? Viikkojen pelaamattomuus saattaa näkyä kyllä, eli turpaan taitaa tulla.

Kuin siellä taitaa olla vielä pelaamattomia pelejä, niin pitäisi vissiin pudotella porukkaa pois. En sit tiiä miten sijoitukset siitä muuttuu...
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joo olis kyl mukava päästä pelit vihdosta viimein aloittamaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jooh, mä poistan kohta noita kesken jättäneitä pelaajia niin päästään jo tänään alottamaan pleijarit. GM oikeudet kun oli mullakin näköjään.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Olen ollut hieman kiireinen viimepäivät ja täällä ei ole näköjään vieläkään päästy pleijareita aloittamaan, sen takia jaoin TJ oikeuksia muutamalle että deadline päivinä ei ole sit yhden henkilön varassa. No nyt sit kävin poistamassa Mustakyyn, Rommelin ja Snagarin. Joten pleijarit päästään aloittamaan ja parit on seuraavanlaiset.

TB - NJ
NYR - CHI
NYI - MIN
CGY - OTT
PHI - ANA
WSH - VAN
DAL - PIT
SJ - BOS
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millon Chicagon koutsi ehtis pelaamaan? ODB9119 ilmotteleppa tänne, oisin nyt linjoilla. Pitkästä aikaa änäri koneessa niin tuus pian :D
 

Snagari

Jäsen
Taisi yhden pelin takia jäädä nyt runkosarjan voitto ottamatta. No, arpa kääntyi minua vastaan ja hyväksyn kohtaloni mukisematta. Onnea pleijareihin, ja pahoittelut pelin pelaamatta jäämisestä. Jatketaan syksyllä!
 
Mikäs tuo snagarin tilanne oli? Runkosarjan voitto taisi näyttää aika varmalta, joten tuskin oli ihan epäaktiivisimpia osapuolia, vai puuttuiko pelejä useampi.

NJ/Orava: Haluaisitko jo tänään pelailla pari peliä. Kaikki muut ajat käy, mutta 22-23 pitää katella Son's of Anarchyn kauden päätösjakso.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mikäs tuo snagarin tilanne oli? Runkosarjan voitto taisi näyttää aika varmalta, joten tuskin oli ihan epäaktiivisimpia osapuolia, vai puuttuiko pelejä useampi.

Snagarin tilanne oli se että häneltä puuttui 2 matsia ja esim. Arne69 puuttui vain yksi, joten poistin sitä mukaa keneltä puuttuu eniten pelejä. Ei siis millään arvalla menty ja harmi Snagarin kannalta mutta sääntöjen puitteissa mentiin runkosarjan osalta. (säännöt ekassa viestissä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös