Käviskö snagari tänään illalla matsi sais liigan pakettiin?
Joo, sopisko tossa ysin jälkeen?
Käviskö snagari tänään illalla matsi sais liigan pakettiin?
Mulla olis kaksi peliä Detroitilla, jos sut kengitään. Voin pelata vaikka heti...Mut voinee kenkiä, tänään ei taida ehtiä peleille ja perjantai-sunnuntaina en pääse pleikkarille.
Mut voinee kenkiä, tänään ei taida ehtiä peleille ja perjantai-sunnuntaina en pääse pleikkarille.
Mulla olis kaksi peliä Detroitilla, jos sut kengitään. Voin pelata vaikka heti...
Joo, sopisko tossa ysin jälkeen?
Onnistuuko MustaKyylle viikonloppuna, jos pelattaisiin puuttuva peli pois?
Tänään onnistuu, mutta jos ei onnistu teille, niin voin itse itseni liigasta poistaa...Juu mustaa kyytä täälläkin kaipailtaisiin peleille. Esimerkiksi tänään klo 16-22 olisi sellaista luppoaikaa.
Tänään onnistuu, mutta jos ei onnistu teille, niin voin itse itseni liigasta poistaa...
Sorry, poistakaa ja kivittäkää. Joku muu, kuin minä suunnittelee aikatauluni!Olen noin puoli kuudesta eteenpäin kotona. Huutele tähän ketjuun sopiva aika, niin tulen onlineen.
Eikös täällä pitäs nyt alkaa playoffit? Kerrankii ite niissä mukana. Taitaa vaan tulla Calcichew vastaan, että lyhyeks jää ne pelit.
Päästäänkö playoffit aloittamaan jo? Viikkojen pelaamattomuus saattaa näkyä kyllä, eli turpaan taitaa tulla.
Millon Chicagon koutsi ehtis pelaamaan? ODB9119 ilmotteleppa tänne, oisin nyt linjoilla. Pitkästä aikaa änäri koneessa niin tuus pian :D
Mikäs tuo snagarin tilanne oli? Runkosarjan voitto taisi näyttää aika varmalta, joten tuskin oli ihan epäaktiivisimpia osapuolia, vai puuttuiko pelejä useampi.