Hukkaviiva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Mikäs täällä on tilanne, että joko kohta päästään pelaamaan seuraavaa kierrosta?
Mikäs täällä on tilanne, että joko kohta päästään pelaamaan seuraavaa kierrosta?
Blackhawkseilla on ainakin haluja pelata sarja pois. Ei olla hetkeen osuttu linjoille samaan aikaan, Nupe vois ilmotella millon onnistuu.
Tänään illalla? Joskus klo:20.00? Tässä koko viikonlopun ollu ohjelmaa, niin ei oo kerenny pelailemaan.
Nupe vois myös pelata mua vastaan ton toisen turneen finaaleja? Yksityisviestiä oon pistänyt aikojan sitten :D
Mitens Nupe aika taulut menee eli koska aloitellaan meidän sarjaa? Itellä tää viikko vähän kiireinen, mutta myöhään illalla ehdin kyllä pelailla vaikka tänäänkin...
Olen iltavuorossa, joten myöhään illalla/yöllä on aikaa pelailla. Tosin tänää en pysty kovin myöhään, kun huomenna on aamusta menoa.
No koskas kävis ilmeisesti kuitenkin 22 jälkeen, jos oot illassa? Voisin yrittää max 2 peliä tänään pelata.
No yhen voisin ottaa. Sovitaan siihen 23 pintaan?
ok pelataan yks eli tuun noin 23.00 onlineen...
Yritetään huomenna saada tää pakettii. Rupee kyl tää NHL maistumaan puulta, että nyt vaa mahollisimman nopeesti tää pois alta ni pääsee tästäkin lomille..
Kaksi sarjaa kesken, mutta kuitenkin aloitettuna. Onko millaisella aikataululla pelit etenemässä?
Nimimerkillä: tahtoo änäristä kesälomille.
Kaksi sarjaa kesken, mutta kuitenkin aloitettuna. Onko millaisella aikataululla pelit etenemässä?
Nimimerkillä: tahtoo änäristä kesälomille.