PS3: NHL10 - Kesää Kohti Turnaus

  • 20 780
  • 373

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Mites Bouwmeester? Millon ehit pelaamaan, kun et eilen tullutkaan.

Sain pari päivää sitten uuden modeemin ja yhteyden konffaamisessa kuntoon menikin pari päivää. Ei sen näin vaikeeta pitäis olla, mutta linjoille en päässyt pariin päivään. Tänään iltapäivällä voitaneen aloittaa sarja. Koska sulle käy? Mulle ei ainakaan ennen kolmea.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain pari päivää sitten uuden modeemin ja yhteyden konffaamisessa kuntoon menikin pari päivää. Ei sen näin vaikeeta pitäis olla, mutta linjoille en päässyt pariin päivään. Tänään iltapäivällä voitaneen aloittaa sarja. Koska sulle käy? Mulle ei ainakaan ennen kolmea.

Tänään ei käy mulle. Eikä oikein huomennakaan. Täytyy siirtää ensviikolle.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Sens - Flames 2 -4

Saatiin Mentoksen kanssa äsken sarja pakettiin, joka päättyi 4-2 voitoin Calgarylle. Ja pitää kyllä sanoa, että oli kyllä hieno sarja. Kaikki matsit oli tasaisia ja huonommalla tuurilla tästä olisi lennetty laulukuoroon. Tuli kyllä taas todistetuksi, että oikeassa seurassa peli on kyllä loistavaa viihdettä. Vielä kerran kiitos Mentosille hienoista matseista.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ehkä voisin aloitella tuon meidän sarjan Bouwmeester? Krapula ei olekaan niin paha :D
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Tänään ehkä voisin aloitella tuon meidän sarjan Bouwmeester? Krapula ei olekaan niin paha :D

Periaatteessa vois ottaa vaikka jo puolentunnin päästä pari peliä alta pois, jos vaan saan viriteltyä wlanin tulille onnistuneesti. Pleikka ei ole vielä verkossa, joten alan tästä kohta konffaamaan. Laitan vaikka yvllä, kun mulle sopii?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Periaatteessa vois ottaa vaikka jo puolentunnin päästä pari peliä alta pois, jos vaan saan viriteltyä wlanin tulille onnistuneesti. Pleikka ei ole vielä verkossa, joten alan tästä kohta konffaamaan. Laitan vaikka yvllä, kun mulle sopii?

Jooh, kaveri tulee käymään vähän ajan päästä, mutta vois pelin tai kaks ottaa ennen sitä. Jos ei niin illemmallakin sopii. Ilmoittele.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tuu mitään, en jostain syystä saa Wlania pilittään pleikalle. Selvittelen asiaa, mutta varmaan vasta huomenna saan yhteyden kuntoon. Sori tästä, toivottavasti saadaan viimeistään huomenna sarja alkuun.

Joko netti on kondiksessa? Nyt voisin pelata jos pääset?
 
Tampa Bay - New Jersey ottelusarja päättynyt 4-1. Tänään pelattiin kolme viimeistä peliä, tulokset 2-0, 4-0 ja 6-0. Pari ekaa matsia aika tasaisia. Runkosarjan aikana tuntui että pleijarit saattaa jäädä todella lyhyiksi huonon maalivahtipelin takia. Ja tämän sarjan alussa tuo tunne vain vahvistui. Smith imi ekassa pelissä lähes kaiken ja toisessa Niittymäki pompotteli kiekkoa minkä ehti, mutta monien vaiheiden kautta kuitenkin voitto ja sai jatkaa. Nyt kolme nollapeliä putkeen ja seuraavaan vaiheeseen voi lähteä vähän levollisimmin mielin. Tällä hetkellä näyttäisi vahvasti siltä, että San Jose olisi tulossa vastaan.

Mitenkäs muut sarjat. Kaksi paria näytti olevan lähellä ratkaisua, mutta PHI-ANA ja NYI-MIN eivät ole vielä aloittaneet. Onko mitään sovittu ja millaisessa aikataulussa olisi tarkoitus edetä?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Philadelphia - Anaheim = Philadelphia luovutusvoitto

Spidyhän lähti tässä viime torstaina pariksi viikoksi Kreikkaan. Joten hän antoi meikäläiselle luovutusvoiton. Jotenkas jonkun poistaessa Anaheimin tuolta pelistä pääsee tämäkin sarja päätökseensä.


Tässä vielä tuo viesti:

Meikäläinen joutuu kyllä antamaan luovutusvoiton Kuivalille ja Phillylle, koska huomenna lähtee kone tonne etelän lämpöön. En ehtinyt noita häviämään tässä näiden päivien aikana. Pahoittelut!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenkäs muut sarjat. Kaksi paria näytti olevan lähellä ratkaisua, mutta PHI-ANA ja NYI-MIN eivät ole vielä aloittaneet. Onko mitään sovittu ja millaisessa aikataulussa olisi tarkoitus edetä?

NYI-MIN sarjaa ei ole aloitettu, koska Bouwmeesterillä on jotain ongelmia nettinsä kanssa. Sarja aloitetaan kun ehtii, jos ei tässä nyt ihan lähiaikoina niin potkikaa mut ulos niin pääsen nhl lomalle :D
 
Sarja aloitetaan kun ehtii, jos ei tässä nyt ihan lähiaikoina niin potkikaa mut ulos niin pääsen nhl lomalle :D

No eihän sua nyt saa potkia. Yksi vahva voittajaehdokas jo kuitenkin sarjasta tiputettu. Mutta tosiaan tekisi itsekin mieli jo pistää kiekon pelailut tauolle kunnes seuraava versio ilmestyy. Nämä pelit pelaan kuitenkin vielä loppuun.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Huomenna voitais vielä yrittää sarjan aloittamista Calcin kanssa jos vaan yhteys lopulta pilittää. Jos ei, niin MINUT voidaan potkia pois siinä tapauksessa. Haluaisin kyllä jo päästä aloittamaan sarjan. Tomorrow or never.
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Asia ei nyt varsinaisesti tähän ketjuun kuulu, mutta onko kaikki jäämässä odottelemaan seuraavaa versiota vai olisko vielä halukkuutta pelata joku turnaus? Itsellä olis poltetta pelailla, mutta yksittäiset pelit ei ole niin mielekkäitä kuin joku isompi turnee..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna voitais vielä yrittää sarjan aloittamista Calcin kanssa jos vaan yhteys lopulta pilittää. Jos ei, niin MINUT voidaan potkia pois siinä tapauksessa. Haluaisin kyllä jo päästä aloittamaan sarjan. Tomorrow or never.

Jooh, oon 22.00 asti duunissa ja julkisilla himaan niin vasta 23.00 aikoihin olen kotona. Vitun auton huolto! Noh, sillon vois ottaa jos sun nettis toimii ja sulle käy?

EDIT: Olenkin hieman aikaisemmin himassa jos Bouwmeester ehdit pelaamaan? noin kello 22.30?
 
Viimeksi muokattu:

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Jooh, oon 22.00 asti duunissa ja julkisilla himaan niin vasta 23.00 aikoihin olen kotona. Vitun auton huolto! Noh, sillon vois ottaa jos sun nettis toimii ja sulle käy?

EDIT: Olenkin hieman aikaisemmin himassa jos Bouwmeester ehdit pelaamaan? noin kello 22.30?

Tänään illalla koetan asentaa Wlania uudelleen, olen varovaisen toiveikas mutta jos ei onnaa niin ei muuta kuin potkua meikän persuuksille vaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Islanders laulukuoroon voitoin 4-2. Vituttaa ankarasti, mutta nyt on ainakin tämä liiga osaltani ohi. Takatolppamaalien kuningas Bouwmeester(Minnesota) siis jatkoon. Vastustajaksi hänelle Saxonin Washington. Onnea kaikille loppukauteen! Voittajasuosikkini tälle turnaukselle Mirrorlandin Tampa Bay.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Islanders laulukuoroon voitoin 4-2. Vituttaa ankarasti, mutta nyt on ainakin tämä liiga osaltani ohi. Takatolppamaalien kuningas Bouwmeester(Minnesota) siis jatkoon. Vastustajaksi hänelle Saxonin Washington. Onnea kaikille loppukauteen! Voittajasuosikkini tälle turnaukselle Mirrorlandin Tampa Bay.

Kieltämättä suuri osa mun maaleista oli itseänikin korpeavia takatolppa maaleja, mutta eikös ne ole loppupeleissä kuitenkin pelattavissa pois? No anyway, kuudes peli jatkoille ja siitä voitto joten erittäin pienet marginaalit. Sain ainakin yhden sarjan voitettua sentään Calcia vastaan tässä kymppiversiossa, kohtaamme seuraavan kerran todennäköisesti vasta syksyllä uuden version myötä, kiitokset peleistä!

Oma suosikkini turnauksen voittajaksi on myös Mirrorlandin Tampa joten lyödään sinne ennakkosuosikin paineet. Mites Nupen sarjassa, voitot 3-1, koska pelaatte puuttuvat pelit pois? Muut sarjat lienevät valmiita kun kerran Kuivalin Phillylle ekalta kierrokselta luovutusvoitto. Sais tämän turnauksen pakettiin vielä ennen juhannusta, sen jälkeen kaikki ovat varmasti jo enemmän tai vähemmän lomilla ja peliaika kortilla.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mites Nupen sarjassa, voitot 3-1, koska pelaatte puuttuvat pelit pois? Muut sarjat lienevät valmiita kun kerran Kuivalin Phillylle ekalta kierrokselta luovutusvoitto. Sais tämän turnauksen pakettiin vielä ennen juhannusta, sen jälkeen kaikki ovat varmasti jo enemmän tai vähemmän lomilla ja peliaika kortilla.

Joo hieno päästä jatkaan pleijareita vaikka jo tänään... Viimmenen sarja nopeesti loppuun... Mites muuten onks tota Peteee29 kukaan potkinu viä pois, kun tilanne on viäkin sen 0-0 Femus tai Calci?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo hieno päästä jatkaan pleijareita vaikka jo tänään... Viimmenen sarja nopeesti loppuun... Mites muuten onks tota Peteee29 kukaan potkinu viä pois, kun tilanne on viäkin sen 0-0 Femus tai Calci?

Mä voin potkia Peteen pois kohta kun laitan pleikkarin tulille. Oon innostunut yksittäisistä online matseista vaikka joskus kirosin ne alimpaan helvettiin. Jos joku haluaa pelata singlematseja niin haastelkaa, mieluiten ranked :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös