PS3: NHL10 - Kesää Kohti Turnaus

  • 20 781
  • 373

Snagari

Jäsen
Snagarin tilanne oli se että häneltä puuttui 2 matsia ja esim. Arne69 puuttui vain yksi, joten poistin sitä mukaa keneltä puuttuu eniten pelejä. Ei siis millään arvalla menty ja harmi Snagarin kannalta mutta sääntöjen puitteissa mentiin runkosarjan osalta. (säännöt ekassa viestissä)

Joo näinhän se oli. En todellakaan valita, ei tässä mitään epäselvää ollut. Hukkaviivaa vastaan olisi tänään varmaan pelattu, tässä viikon verran setvittiin noita pelejä. Nupen kanssa ei ollut puhetta ollut niin olisin aivan turhaan venyttänyt pleijareiden alkua :) Over and out!
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NJ/Orava: Haluaisitko jo tänään pelailla pari peliä. Kaikki muut ajat käy, mutta 22-23 pitää katella Son's of Anarchyn kauden päätösjakso.

Meneepi huomiselle. Tänään en ikävä kyllä pysty, mutta sen jälkeen joka ilta olen vapaa viiden jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Millos Saube pääsee alottelemaa sarjan? Ite ainakii suurimman osan arki-illoista päivystän kotona.

Kappas pleijarit asiaa, joo kyl mulle huomenna tai siis tänään käy töiden jälkeen... Oon varmaan tossa 18.00 jälkeen kotona, mutta hetki menee ennenku pääsen pelaileen, joten sopiskos joskus 19.00 maissa? Mulle sopii mikä vaan sen jälkeenkin...
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Saxon-747 milloin sulle passaa että pleijarit aloitellaan, olen nyt lomalla pari vkoa joten pystyn kyllä pelaamaan melkeinpä mihin aikaan vain kunhan vain etukäteen hyvissä ajoin sovitaan. Mutta ehdottele tänne tai vaikka privana milloin saatas sarja aloitettua.

Sain kyllä todella mieluisan vastuksen koska meillä oli MM-turnauksessa ja tässäkin runkosarjassa hemmetin siistejä matseja. :)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Kappas pleijarit asiaa, joo kyl mulle huomenna tai siis tänään käy töiden jälkeen... Oon varmaan tossa 18.00 jälkeen kotona, mutta hetki menee ennenku pääsen pelaileen, joten sopiskos joskus 19.00 maissa? Mulle sopii mikä vaan sen jälkeenkin...

Nyt olisin valmiudessa. Tuu kun kerkiät.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bouwmeester, venailen sua linjoilla. Kasilta kun oli sovittuna :P
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Meikäläinen joutuu kyllä antamaan luovutusvoiton Kuivalille ja Phillylle, koska huomenna lähtee kone tonne etelän lämpöön. En ehtinyt noita häviämään tässä näiden päivien aikana. Pahoittelut!
 

Snagari

Jäsen
Meikäläinen joutuu kyllä antamaan luovutusvoiton Kuivalille ja Phillylle, koska huomenna lähtee kone tonne etelän lämpöön. En ehtinyt noita häviämään tässä näiden päivien aikana. Pahoittelut!

En kommentoi muuta kuin, että olisi ehkä voinut sanoa aikaisemmin ettet pääse osallistumaan pleijareihin. Olisi meikäpoika voinut vaikka pelailla sun paikalla :)
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
En kommentoi muuta kuin, että olisi ehkä voinut sanoa aikaisemmin ettet pääse osallistumaan pleijareihin. Olisi meikäpoika voinut vaikka pelailla sun paikalla :)

Paitsi, että meiän pelit oli kyllä pelattu. Ja muutenkin kaikki pelit pelattu, joten eipä se olis tainnut sun tilanteeseen vaikuttaa? Toki se joka nyt jäi just pleijareiden ulkopuolelle, niin olis voinut ottaa ton mun paikan. Siinä oot oikeessa.
 

Snagari

Jäsen
Paitsi, että meiän pelit oli kyllä pelattu. Ja muutenkin kaikki pelit pelattu, joten eipä se olis tainnut sun tilanteeseen vaikuttaa? Toki se joka nyt jäi just pleijareiden ulkopuolelle, niin olis voinut ottaa ton mun paikan. Siinä oot oikeessa.

Aloin joo itekkin ajattelemaan, että eipä se oikeastaan mitään olisi mua auttanut. Mutta tosiaan pleijareista ensimmäisenä karsiutunut olisi päässyt pelaamaan, totta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites Bouwmeester? Millon ehit pelaamaan, kun et eilen tullutkaan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mites hukkaviiva onnistuuko tänään viel pelit? Jos vaikka pääsis viettään kesälomaa tästä pelistä. Johkin 23-24 asti olsin pelivalmiudessa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Sarja Saxon-747:n Capseja vastaan saatiin avattua, Nucks oli voimaton ja kotietu pysyi Washingtonilla.

GAME1
WSH-VAN 3-0
Peli oli ensimmäisen erän jälkeen vielä maaliton mutta toisen erän jälkeen lukemat oli 3-0 kotijoukkueelle. WSH teki kaksi YV maalia sekä aluehallinta ja vedot selvästi WSH:lle. Aika munaton Canucks oli kentällä, toisaalta oli ehkä myös Capitals lko. toista erää. Sellaista tunnustelua oli ilmassa, mutta ansaittu voitto Capseille.
______
GAME2
WSH-VAN 4-2
Kotijoukkue tekee kahdessa ensimmäisessä erässä maalin per erä, sitten kolmannen erän alussa teki jo 3-0 maalin. Mutta sitten sain ihme draivin päälle ja tuikkasin pari kavennusmaalia joista toisen tein AV:lla. Yksi minuutti erää jäljellä ja saan vielä YV:n, siihen aikalisä ja WSH myllytys oli käynnissä. En päässyt millään omalta alueeltani pois vaikka olin siis ylivoimalla. :D Noh Lehtinen päätti ratkaista ja teki siinä 4-2 maalin. Sitten koitin vielä ilman veskaa eli kuudella neljää vastaan ja Keslerin kuti pääsi lähimmäksi maalia kilahtamalla ylärimaan. Sen pituinen se, taistelu ja meininki matsissa oli paljon parempi kuin ensimmäisessä kohtaamisessa.

Sarja on siis korkattu ja WSH johtaa 2-0, mutta sarja jatkuu huomenna ja vakuutan että ei olla näin munattomia kuin tänään. ;)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Sarja Saxon-747:n WSH vastaan jatkui tänään.

GAME3
VAN-WSH 3-4ja.
D. Sedin tekee 1-0 maalin helpohkosti ohi Varlamovin ja heti perään Belanger tasoittaa pelin. Toiseen erään siis tasalukemin ja siellä Kesler tökkää kiekon längistä ja pelin on 2-1. Sitten tuli matsin ekat jäähyt ja VAN pelaa kahden miehen vajaalla jonka aikana Kesler pääsee karkuun ja iskee siitä häkin. Kolmannessa erässä WSH tekee näyttävän kuvion päätteeksi kavennuksen alivoimalla ja WSH vielä tasoittaa pelin, aiemmin Ovella oli jo pari tolppakutia, nyt vihdoin osu ja uppos. Kolmannen erän loppu menikin Canucksin jäähyillessä ja jatkoajalle lähdin AV:lla. 11sekuntia ehtii kulua jatkoaikaa kun "omakoira" puree eli Brendan Morrison vetää lämärin b-pisteiden välistä ohi Luongon.
WSH vei jokaikisen tilaston nimiinsä jälleen kerran ja sarja oli tässä vaiheessa 3-0 Capseille.

GAME4
VAN-WSH 2-1
Ensimmäisessä erässä Poti rankaisee heti YV-maalilla, toisessa erässä ei maaleja nähty mutta vauhtia sitäkin enemmän. Kolmannen erän lopulla noin puolitoista minuuttia ennen loppua Ehrhoff tasoittaa pelin 1-1, ja Kesler tekee vielä voittomaalin kun peliä oli noin 30 sekuntia jäljellä.

GAME5
WSH-VAN 1-3
Ovetskin tekee maalin heti ekan erän alkuun ja olinkin täysin kusessa koko erästä noin puolet kunnes Samuelsson iskee sirretyn rangaistuksen aikana tasoihin. Kädet alkoi hikoilla niin että lorina kävi, pumppu hakkas tuhatta ja sataa. Nooh, toisessa erässä sain säkämaalin kun kiekko oli jossain veskan luistimen ja maalitolpan välillä pitkään kunnes Kesler sen sai kaivettua ja iski 2-1 johtomaalin. Vielä toisen erän aikana Wellwood rankaisee rannarilla sisään kun WSH pakki menettää kiekon omalla alueellaan. Kolmannessa erässä ei maaleja enää nähty, mutta tämä oli eka matsi tässä sarjassa missä en jäänyt niin paljoa jälkeen vedoissa yms. Hieno peli loppujen lopuksi vaikka Saxon on varmasti erimieltä tuon säkämaalin ansiosta. :D

GAME6
VAN-WSH 1-2
Eka erä oli maaliton mutta toisessa erässä Sedinit syöttelee kiekon reppuun. Tämä ei paljoa lohduttanut kun mielestäni Sedinin luistimen kautta tulee WSH kavennus heti tuon edellisen maalin jälkeen. Saattoi olla että Fleischmann pääsi vielä sutaisemaan kiekon lopullisesti verkon perukoille. Kolmannessa erässä Green lämää viivan tuntumasta ja tämäkin maali meni ehkä mielestäni minun pelaajaan kautta, kiekko muutti suuntaa Edleristä. Sitten alkoi varsinainen trilleri, erää jäljellä 43 sekuntia ja otan sitten siihen jäähyn, aikalisän paikka. 13 sekuntia jäljellä ja WSH joutuu vetää pitkän, nyt myös veska pois. 1,3sekuntia jäljellä ja WSH veti jälleen pitkän. Sitten sain aloitusvoiton ja Salon hirmuinen tykki puhuu ja kiekko menee maaliin. Tätä tilannetta tuomari haluaa mennä selvittämään puhelimeen, siellä menee noin 10minuuttia ja molempien joukkueiden pelaajat odottavat hermostuneena päätöstä. Sitten tuomari tulee ja levittää kätensä, ei maalia. Maali siis hylättiin koska kiekko oli mennyt sivuverkosta läpi, pelikelloon sen sijaan oli jäänyt 0,1 sekuntia. Sen pituinen se ja Vancouver aloittaa kesälomansa, Washington siis jatkoon otteluvoitoin 4-2.

Onnittelut Saxon-747:lle ja kiitos erinomaisesta sarjasta, aivan loistavia matseja nämä meidän väliset. Kiitän myös kaikkia muita NHL10:n parissa olleita jatkislaisia kaikista liigoista ja turnauksista, aivan mahtava porukka täällä keitä vastaan on saanut pelailla näitä nettiliigoja. Syksyllä uudestaan NHL11 kera, eli kiitos ja näkemiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös