Bouwmeester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hpk
Nyt oon taas liki koko päivän pelivalmiudessa, jos tänään huomais noi viestit vähän paremmin ku eilen.
Mihin aikaan sulle sopis peli? Tuun linjoille heti kun oot valmis.
Nyt oon taas liki koko päivän pelivalmiudessa, jos tänään huomais noi viestit vähän paremmin ku eilen.
Mihin aikaan sulle sopis peli? Tuun linjoille heti kun oot valmis.
Olipas vitun hieno diashow Minnesotaa vastaan äsken. En viitsinyt sitten 1-2 tappioasemassa pyytää yhteistä lopetusta ja pataan tuli 1-5. Tiedä sitten mistä johtui, mutta erittäin paskaan rakoon moisen sitten lykkäsi. Peli olisi kuitenkin ollut ihan tasainen hyvin suurella todennäköisyydellä.
Edit. Vastustajalle pahoittelut kasetin pettämisestä lopussa. Toki siitä sai mukavasti yv-maaleja, mutta turhaan pitkitin vaan tuota peliä noilla.
Laitoinkin sulle yvtä asiasta. Oli täyttä tuskaa koko peli ja pilas molempien pelin. Olin vielä puolivälissä melkein tarjoamassa pelin keskeytystä, mutta aattelin että näiden järjestämisessä on muutenkin vaikeuksia niin pelataan loppuun sitten. Olis vaan pitäny keskeyttää, hermot meni mullakin vaikka voitto tulikin.
Mites tämä liiga etenee? Olisi mukava päästä pikkuhiljaa jo tahkoamaan pleijjareita.
Käsittääkseni tässä uupuu enää muutamia pelejä joukkeilta ja runkkari olisi sitä myöten purkissa? Onhan tässä tietysti vielä viikon verran peliaikaa, toivottavasti kaikki joukkueet saavat pelinsä pelattua sitä ennen:).