Kuudestoista ottelu; Philadelphia Flyers vastaan Dallas Stars.
1. erä
14:06 1-0 Morrow, syöttö maalin takaa takatolpalle ja tyhjiin.
17:51 Gagné, kampitus
2. erä
33:48 Briere, kampitus.
34:23 Knuble (DAL), huitominen
3. erä
47:54 2-0 Callahan, pakisto munii, taklaus epäonnistuu ja puolittain läpi. Harhautus ja tyhjiin.
48:35 Giroux ei tee rankkarista.
57:33 Dallas, epäonnistunut rankkari, Ribeiro?
Tilastot
Laukaukset
PHI:5 DAL:21
Taklaukset
PHI:15 DAL:12
Aloitukset
PHI:5 DAL:7
Rangaistukset
PHI:4min DAL:2min
Hyökkäysalueaika
PHI:5.47 DAL:8.01
3. tähti: Ribeiro (0+2)
2. tähti: Morrow (1+0)
1. tähti: Callahan (1+1)
Loppukommentit
Selvästi tämän päivän maalit tehtiin kaikki illan aiemmassa ottelussa. Nyt ei onnistunut mikään. Kaikki syötöt katkottiin, laukaukset blokattiin ja maalipaikoista (niitäkin oli) ei saatu minkäänlaista ratkaisua aikaan. Surkea esitys kaikenkaikkiaan.
Pelit jäljellä:
Tampa Bay Lightning
Minnesota Wild
Colorado Avalanche
Milloinkas sopisivat ottelut?
Oli kyllä hyvä matsi, jänskätti hieman että tuut vielä tasoihin ja ohi ekan kavennus maalin jälkeen mutta tosiaan sen 2+2 jäähyn jälkeen peli oli ohi. Hyvä peli, ja tapahtumia riitti hyvin koko matsin ajan. Siinä alussa muuten sä ajoit tai löit käsille Burrowsia, sen jälkeen sait hyvän tilanteen ja sulla oli mies maalin edessä vapaana. Taisit just saada syötettyä sille mutta O'Brian tulee ja antaa perstaklauksen Girouxille ennen ku ehdit vetää ja lasaretti kutsui.
Joo, minä olen oppinut vihaamaan tuota "kiekottoman" miehen ajamista maalin kulmalta (Giroux'n tilanne). Mulla loukkaantuu
aina joku nimimies tuollaisessa tilanteessa. Veljen bravuuri toi, ensin minä luon 15 sekuntia uskomatonta maalipaikkaa ja juuri kun tulee
se syöttö niin joku puukäsipakki runttaa Carterin/Gagnén/tms. loppupeliksi sivuun. Nenähommia tommosista :D
Voitko uskoa, että vitutus oli huipussaan tuossa vaiheessa? =D Ensin perseilin hienon vastaiskupaikan syöksymällä mahalleni, josta sitten kiitit veivaamalla komean maalin. Seuraavassa vaihdossa sitten jyrättiin suoraan meidän maalille ja iskettiin toinen rysä kiekon eteen heittäytyneen puolustajan läpi heitetystä syötöstä. Loppujen lopuksi olin kuitenkin tyytyväinen omaan puolustamiseeni tuossa ja jaksoin vetää samaa peliä alusta loppuun ilman ylilyöntejä. Vastustaja puolusti kuitenkin vielä piirun verran paremmin, enkä tainnut saada edes niitä paria tuhannen taalan paikkaa aikaiseksi. Jäähyttömyydestä erityismaininta molemmille joukkueille.
Joo, kyllä voin.
Hockey is a momentum game, varsinkin NHL10:llä. Ihan uskomatonta kuinka usein käy sillä lailla että kahdessa peräkkäisessä hyökkäyksessä soi, joko omiin tai kaverin.
Meikäläinen on tosiaan itsekin huomannut että puolustuspeli on minulla parantunut huomattavasti sen jälkeen kun olen alkanut pelaamaan Divarissa ja näissä höntsäturneissa. Jätkät on vaan niin paljon parempia että pakon edessä on puolustuspelin kehityttävä tai tulee
pahaa jälkeä.
(P.S. Sori etten vastannut aiemmin, en edes huomannut kommentteja.)