Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No hornan kekäleet! Olipas väkevät loitsut meillä tuolla ylempänä. Siellähän lausuttiin ankarasti Powerwindows ja Hemispheres -jumalolentojen nimiä useammankin palvojan näppäimistöjen kautta. Sieltäpä tuli vastaus progejumalilta pikapostissa. Eiköhän tästä siunaannu lipunosto ja kokoontumisajot, pakko tuonne on lähteä.No hemmetti, kylläpäs tuli tilauksesta. Pisin kääpiö se kai ylemmissä viesteissä suunnitteli jenkkeihin lähtevänsä katsomaan Rushia, tuli kai HIFK:n miehellekin aika hyvään saumaan tämä tieto. Liput tulee hankittua, jos vain kalenteriin käy, lippujen hinnat voivat olla viime kertaa korkeammatkin.
Olin tosiaan kaavaillut seuraavaa jenkkireissua mahdollista Rush-kiertuetta mukaillen. Tämä uutinen antaa tiettyjä vapauksia sommitella matka-aikataulut ehkä muita tapahtumia huomioiden.
Edit: vasta muutama päivä sitten katsoin Rush.comista päivityksiä, ja uutiskirjeen olen toki tilannut muutenkin. Tsekkasin taas, ei tuolla ole vielä mitään tietoa uudesta kiertueesta, Euroopasta puhumattakaan. Täytyy kuitenkin lähteä siitä, että tiedossa on vahvasti perää. Luulen, että tässäkin tapauksessa Rush.comiin tulee lisätietoa vasta siinä vaiheessa, kun kiertuepaikkakunnat alkavat olla kokolailla selvillä.
Viimeksi muokattu: