cobol kirjoitti:Olen täysin eri mieltä kanssasi. Ikävä että viet sen tasolle "puhut täysin paskaa", koska sitä en puhu. Samaa paskaa on puhunut mm. Aatos Erkko ja Janne Virkkunen (HS:n päätoimittaja). Mutta mikäpä siinä, pidä sinä ajatuksesi. Itse äänestän Niinistöä, mutta tiedän monta sellaista, jotka jättävät sen "paskan" takia tekemättä.
Käyt varmaan töissä? Jos et ole työväkeä niin mitä sitten olet? Kennellä on etuoikeus olla työväkeä?cobol kirjoitti:Olen täysin eri mieltä kanssasi. Ikävä että viet sen tasolle "puhut täysin paskaa", koska sitä en puhu. Samaa paskaa on puhunut mm. Aatos Erkko ja Janne Virkkunen (HS:n päätoimittaja). Mutta mikäpä siinä, pidä sinä ajatuksesi. Itse äänestän Niinistöä, mutta tiedän monta sellaista, jotka jättävät sen "paskan" takia tekemättä.
vilperi kirjoitti:Pidättekö te minkälaisena tuon alkuperäistä sanojaa?
MS kirjoitti:Käyt varmaan töissä? Jos et ole työväkeä niin mitä sitten olet? Kennellä on etuoikeus olla työväkeä?
Eikö ihmiset, jotka käyvät työssä tai tekevät työtä ole työväkeä? Kennellä on etuoikeus olla työväkeä?cobol kirjoitti:Mistä syystä minun pitäisi paljastaa se, mitä teen ja mihin luokkaan kuulun? Ei sillä ole mitään tekemistä asian suhteen.
Niinistön kampanja epäonnistui. Parempi kampanja olisi vienyt hänet Halosen edelle, koska Halonen on huono ja kansa haluaisi melkeinpä eroon hänestä. Mutta Niinistön kampanja ei profiloi hänestä presidenttiä.
vilperi kirjoitti:Niin, kuulostiko tuo miltä?
Minä vain aloin tuota miettimään, ehkä menee uneliaisuuden piikkiin, mutta en minä sitä suinkaan itse keksinyt.
Pidättekö te minkälaisena tuon alkuperäistä sanojaa?
cobol kirjoitti:Mistä syystä minun pitäisi paljastaa se, mitä teen ja mihin luokkaan kuulun? Ei sillä ole mitään tekemistä asian suhteen.
Niinistön kampanja epäonnistui. Parempi kampanja olisi vienyt hänet Halosen edelle, koska Halonen on huono ja kansa haluaisi melkeinpä eroon hänestä. Mutta Niinistön kampanja ei profiloi hänestä presidenttiä.
MS kirjoitti:Eikö ihmiset jotka käyvät työssä tai tekevät työtä ole työväkeä? Kennellä on etuoikeus olla työväkeä?
Mace kirjoitti:Niin, siis tuohan oli se Niinistön kommentti mm. nainen-mies-asetelmaan. Nainen ja mies ovat sukupuoltensa osalta "vastakohtia", mutta ei heidän silti tarvitse elää "vastakkain". En ymmärrä, mitä hankalasti ymmärrettävää tuohon liittyy.
Vakio kirjoitti:Uskomatonta. Varmasti itse olisit kehitellyt kampanjan, jolla 30-70 asetelmasta olisi tultu kirkkaasti voittoon. Järkyttävää höpinää
cobol kirjoitti:Niinistön kampanja epäonnistui. Parempi kampanja olisi vienyt hänet Halosen edelle, koska Halonen on huono ja kansa haluaisi melkeinpä eroon hänestä. Mutta Niinistön kampanja ei profiloi hänestä presidenttiä.
cobol kirjoitti:Niinistön kampanja epäonnistui. Parempi kampanja olisi vienyt hänet Halosen edelle, koska Halonen on huono ja kansa haluaisi melkeinpä eroon hänestä. Mutta Niinistön kampanja ei profiloi hänestä presidenttiä.
Seti kirjoitti:Ei me enää olla sinun kanssa. Me vain nauramme sinun kanssasi.
cobol kirjoitti:Niinistön kampanja epäonnistui. Parempi kampanja olisi vienyt hänet Halosen edelle, koska Halonen on huono ja kansa haluaisi melkeinpä eroon hänestä.
ranger kirjoitti:. Istuvan, virheiltä välttyneen naisdemaripresidentin syrjätyttäminen on lähestulkoon mahdotonta. Ei tämä sen monimutkaisempaa ole.
Olisit loistava poliitikko. Et myönnä koskaan koskaan olleesi väärässä ja käännät omat tappiosi voitoksi. Puhut, kuin paras poliitikko.cobol kirjoitti:Taidan poistua. Ei täällä saa järkevää keskustelua. Tuskin olen todennut, että olisin luonut paremman kampanjan. Voin sanoa, että Kuusisto pelaa paskasti. Mutta ei se tarkoita, että pelaisin itse paremmin.
Jatkakaa, itse en viitsi :)
Halonen olisi ollut kaadettavissa. Mutta sitä ei nyt tapahdu.
cobol kirjoitti:Taidan poistua. Ei täällä saa järkevää keskustelua. Tuskin olen todennut, että olisin luonut paremman kampanjan. Voin sanoa, että Kuusisto pelaa paskasti. Mutta ei se tarkoita, että pelaisin itse paremmin.
Jatkakaa, itse en viitsi :)
Halonen olisi ollut kaadettavissa. Mutta sitä ei nyt tapahdu.
Noinhan se ei ihan mennyt. Niinistö siis arveli, että yksi syy nuorten mielenterveysongelmiin on tässä kulutusyhteiskunnassa ja nimenomaan siinä, että jo pienestä pitäen arvot pyörivät tavaran ympärillä. Lapset ja nuoret asettavat itselleen (virheellisesti) paineita ja tavoitteita sen perusteella mitä tavaraa toisella on. Huomenna saadaan sanatarkka vastaus, jos sillä on jotain väliä.Oiva kirjoitti:No varsin kyseenalainen sisällöltään oli ainakin kohta, jossa Niinistö arveli suomalaislasten kasvaneiden mielenterveysongelmien johtuvan kateudesta naapurin lasten leluihin.
MS kirjoitti:Olisit loistava poliitikko. Et myönnä koskaan koskaan olleesi väärässä ja käännät omat tappiosi voitoksi. Puhut, kuin paras poliitikko.
ranger kirjoitti:mutta todennäköisyys sille, että Niinistö kiilaa ohi, on tässä vaiheessa todella pieni.
vilperi kirjoitti:Jos ihminen ei elä vastakkain toisen kanssa, niin silloinhan se elää sen toisen kanssa samalla puolella, mutta eihän ne voi elää samalla puolella, kun ne on toisensa vastakohtia.
cobol kirjoitti:Pakko sanoa sen verran, että jos porvarienemmistöissä Suomessa ei kyetä olemaan valitsematta kommunistien ja sosialistien tukeamaa sosialistipresidenttiä, niin kyllä jotain vikaa on porvariehdokkaan kampanjassakin. Ei tämä voi olla niin vaikea tajuta.
Oiva kirjoitti:Edelleen olen sitä mieltä, että Halosen kampanja on ollut huonompi.
Vilperille sen verran, että vastakohta ei ole sama kuin peilikuva. Pieni on ison vastakohta, eivätkä ne silti ole "samalla puolella" saatika sitten "vastatusten". Oikea sana Niinistöltä olisi ehkä ollut "vastustajina" mutta ymmärsin kyllä täysin mitä Sauli tarkoitti. Vaikka koulukeskiarvoni huitelikin yhdeksän tienoilla..vilperi kirjoitti:Okei, ei se ehkä ole outo, mutta kuulostaa se jotenkin ympyräpyöreältä ja hauskaltakin: Ovat toisensa vastakohtia, elämättä kuitenkaan vastakkain?
Miten elollinen voi olla toisen elollisen vastakohta, elämättä kuitenkaan vastakkain?
Jos ihminen ei elä vastakkain toisen kanssa, niin silloinhan se elää sen toisen kanssa samalla puolella, mutta eihän ne voi elää samalla puolella, kun ne on toisensa vastakohtia.
Lisään tähän vielä sen, että ymmärrän kyllä mitä Niinistö tällä haki, mutta olisi sen voinut tehdä selvemmin.