Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 822
  • 2 997

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Johan nyt! Aiemmin en ole törmännyt tilanteeseen, jossa Popparit esiin tarkoittaa varustautumiskäskyä ja Jatkoajassa tapahtuu on lupauksen sisältävä futuuri. Kyllähän odotukset ovat nyt kieltämättä korkealla, eikä mikään muu kuin @Moderaattorit todellinen nöyrtyminen kelpaa - mistä ikinä onkaan kysymys!

Je suis @peksa
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ehdi työpäivän aikana lukemaan palstaa aktiivisesti, mutta odotan jo hetkeä, kun työpäivän, junnujen valmennuksen ja saunan jälkeen saan istahtaa sohvalle lukemaan palstaa.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Tämän raksuttamaan valmiiksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jumaleissön, olen töissä, miten nyt seuraaminen onnistuu!?

Veikkaan, ettei mitään tapahdu. Kannattaa silti varmuuden vuoksi ottaa puoli tuntia pekkasta tähän väliin ja tarkkailla tilanteen äitymistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon hämmentynyt, hyvin hämmentynyt.

Modet sanoivat tuossa alkuviikosta että liikaa on ollut meikäleissönillä spämmiä joten hölötetään vähän lisää. Huomautan siitä, että äh en mä keksi mitään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä oon hämmentynyt, hyvin hämmentynyt.

Modet sanoivat tuossa alkuviikosta että liikaa on ollut meikäleissönillä spämmiä joten hölötetään vähän lisää. Huomautan siitä, että äh en mä keksi mitään.

Olet nyt väärässä ketjussa. Mars viihdyttämään, popparit jähtyy!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Popparit esiin - Jatkoajassa tapahtuu! -ketjussa tapahtuu tällä hetkellä. Syön kyllä suklaata, en poppareita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös