Kulhossa on enää vaan suolaa ja poksahtamattomia maissinjyviä, ja nytkö vasta saatiin trailerit loppuun?
Nyt kai vasta. On kuitenkin valitettavastikin niin tekemällä tehdyn tuntuiset trailerit että eipä tämä nyt paljoa sytytä. Olen koko tapahtumasarjaa seurannut sivusta aika miettelevin ja ihmettelevin ajatuksin. Niin kuin varmaan moni muukin. Selkeä tapaushan tuo on miksi toinen viesti rikkoi sääntöjä ja toinen ei, tai sitten kaikki ei minullekaan avaudu.
Tulee fiilis että onko kaikille niin helppoa ehkäpä myöntää olevansa väärässä, olevansa nyt vähän ajatellut hassusti ja muuta vastaavaa. Noin on minullekin joskus käynyt ja on ihan turhaan tullut laitettua selkeälle asialle vastaan jopa aikoinaan ryypättyä siksi että on ollut vaikeaa myöntää tehneen virheen, olleen väärässä tai annettu negatiivinen palaute ei ole miellyttänyt. Ei välttämättä tällä palstalla mutta noin niin kuin muussa elämässä. Sellaista se vaan välillä on, mutta sanoisin siitä Pauli Hanhiniemen? laulusta tutuin sanoin eli Muutkin mokaa... Eli eipä hätää, vielä ainakaan.
Kyllähän koko tapahtumasarja toi mieleen niitä tunneviboja mitä vaikka aikoinaan sain Big Brotheria seuratessani, ensin kova rummutus että kohta tapahtuu, sitten tuleekin taloon sisään vain uusi asukas (siis siinä BB:ssä), uudesta asukkaasta kuoriutui kuitenkin taas uusi seinäruusu taloon ja taas sai pettyä. Enää en seuraa BB:tä.
Mutta sen sijaan että nyt naureskelisin ainakaan ivallisesti, niin olen myötätuntoinen. Tämän tapahtumasarjan meille alunperin käyntiin pistäneen nimimerkin puolesta olisin erityisemminkin huolestunut ja aika myötätuntoinen sitten kuitenkin kunhan nyt vain tämä tapahtumasarja vähitellen loppuisi. Olen tavannut kuitenkin livenäkin kyseisen nimimerkin ja saanut senkin perusteella nimimerkistä ihan fiksun, mukavan ja sympaattisen kuvan. Jos nyt muistan oikein niin onhan tämä kyseinen nimimerkki täällä muissa ketjuissa tässä lähiaikoina valittanut muun muassa kovaakin kurkkukipuaan ja rahahuoliaan. Eli ehkä varsinaiset syyt tapahtumasarjalle onkin jossain syvemmällä? Ja tämä on lähinnä yksi seurauksista.
Toivon että sitä fiksuutta mitä täältä palstalta kuitenkin löytyy niin näytettäisiin tässäkin tapauksessa sitten kuitenkin tunneälynäkin. Ollaan enemmänkin myötätuntoisia kuin pätijöitä ja ivallisia. Tällaiset tapahtumasarjat kun voi helposti olla ehkä? just seurauksia jostain vähän vakavammasta vaikka. Tällaisia ajatuksia minulle nyt helposti tästä tulee ainakin mieleen kun ottaa huomioon muitakin muihinkin ketjuihin kirjoitettuja viestejä.