Hyvä päätös. Ei tuohon sotkeutumisesta voi seurata mitään hyvää.Joo meinasin jo kirjoittaa sinne ettei kukaan tule vaihtamaan omaa tapaansa ajaa sen perusteella mitä vittuilette täällä toisillenne, mutta en viitsinyt sotkeutua tuohon.
Hyvä päätös. Ei tuohon sotkeutumisesta voi seurata mitään hyvää.Joo meinasin jo kirjoittaa sinne ettei kukaan tule vaihtamaan omaa tapaansa ajaa sen perusteella mitä vittuilette täällä toisillenne, mutta en viitsinyt sotkeutua tuohon.
Parasta pysyä kaukana. Mutta monesti olen ihmetellyt miten ihmiset saa monen sivun väittelyn jostain ihan mitättömästä aiheesta.Autoiluketjussa ikiliikkuja nimeltä "ajonopeus ".
No eihän kyllä mitättömästä asiasta. Autoilun vuoksi kuolee miljoonia ihmisiä. Jo muinaiset kreikkalaiset pitivät paljon puheita ja puheet muuttavat maailmaa ja pelastavat ihmishenkiä. Lapsiakin kuolee autoilun takia. Vihaatko lapsia. Jaahas, lapsivihaaja täällä. Kuulkaas mikä ukko täällä on. HÄLYYYYYTYS.Parasta pysyä kaukana. Mutta monesti olen ihmetellyt miten ihmiset saa monen sivun väittelyn jostain ihan mitättömästä aiheesta.
Anna nyt vähän vihjettä eräästä ketjusta ja saagasta? Ei nyt äkkiä tule taas mitään saagaa mieleen.Huomenna alkaa erittäin todennäköisesti eräässä ketjussa säpinä joka päättää yhden saagan.
@peksa aikoo itse laittaa jossain ketjussa ranttaliksi.Anna nyt vähän vihjettä eräästä ketjusta ja saagasta? Ei nyt äkkiä tule taas mitään saagaa mieleen.
Anna nyt vähän vihjettä eräästä ketjusta ja saagasta? Ei nyt äkkiä tule taas mitään saagaa mieleen.
Maahanmuuttoketjussa suhteelisen lämpimänä käynyt keskustelu.
Tämähän on kuin kattelis Yotubesta Mankelia.
Panokset kovenee.
Nyt eletään jännittäviä aikoja. Haen heti aamusta pop-corn masiinan, ei tarvitse mikrolla juosta yhtenään.Huomenna puolenpäivän jälkeen alkaa saaga jossa saadaan toivottavasti aikaiseksi kunnon gate.
Pelikiellot on pamahtanut ruutuun, suliko @peksa n pommi tähän?
Ja Scorpionsin Still Loving You...Todellisuus on sitten vaivautunut tunnelma ja paska dj.
Jatkoajassa tapahtuu
Countdown to 5. mar 2021 12.00. Showing days, hours, minutes and seconds ticking down to 0www.timeanddate.com
Tämän raksuttamaan valmiiksi.