Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Jumaleissön, olen töissä, miten nyt seuraaminen onnistuu!?
Jumaleissön, olen töissä, miten nyt seuraaminen onnistuu!?
Mä oon hämmentynyt, hyvin hämmentynyt.
Modet sanoivat tuossa alkuviikosta että liikaa on ollut meikäleissönillä spämmiä joten hölötetään vähän lisää. Huomautan siitä, että äh en mä keksi mitään.
Ai se alko jo? Boo this man! Boo!
Ennakkohype huomioiden oli isompi pettymys kuin No Time to Die.
En tajunnut mitään tästä viestistä.Katsotaan saanko mä ajatella sunkin nimeäs googlen kautta kuinka kauan ja kutsunko sinua 'xxxxxx' RogerMoore nimellä.
En tajunnut mitään tästä viestistä.
Mä googletin "Roger Moore". Ja sen perusteella tuohon eteen kuuluisi laittaa "Sir". Kokeile tuleeko kirjoituskieltoa, jos uskallat.Eli jos kyseisenlainen arvuuttelu ei ole rangaistavaa kun siihen laittaa ajatuksen tai googlen eteen niin voin kutsua siis sua millä nimellä haluan.
Mun tekisi mieli vaihtaa mun nimimerkiksi Pertti FASlapsi, mutta en mä kyllä jaksa.
Maraboun popcorn-suklaa on muuten hyvää. Tuotko mullekin yhden levyn?Tekisi mieli hakea suklaalevy kun tunnelma on tiivistymään päin. En hae.
Maraboun popcorn-suklaa on muuten hyvää. Tuotko mullekin yhden levyn?
Tuon. Se on loistava levy.
Eiköhän tässä ole traumoja taustalla. Ilkeät modesedät.Söin kanapihvin, enkä poppareita, mutta hieman on nyt hämmentävää. Onko tuo huumoria? Jos, niin aika laiskasti kasattu vitsi. Vai ottaako joku tämän palstan noin tosissaan? Sitten olisin hieman huolestunut.
Niin ja näytin naapurin 3-vuotiaalle tyttärelle keskisormea, kun hän tervehti minua sanomalla telve. Opettelisi puhumaan tai menisi edes töihin.