Mainos

Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 511 715
  • 3 213
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jumaleissön, olen töissä, miten nyt seuraaminen onnistuu!?

Veikkaan, ettei mitään tapahdu. Kannattaa silti varmuuden vuoksi ottaa puoli tuntia pekkasta tähän väliin ja tarkkailla tilanteen äitymistä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon hämmentynyt, hyvin hämmentynyt.

Modet sanoivat tuossa alkuviikosta että liikaa on ollut meikäleissönillä spämmiä joten hölötetään vähän lisää. Huomautan siitä, että äh en mä keksi mitään.

Suosikkijoukkue
Mä oon hämmentynyt, hyvin hämmentynyt.

Modet sanoivat tuossa alkuviikosta että liikaa on ollut meikäleissönillä spämmiä joten hölötetään vähän lisää. Huomautan siitä, että äh en mä keksi mitään.

Olet nyt väärässä ketjussa. Mars viihdyttämään, popparit jähtyy!

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Popparit esiin - Jatkoajassa tapahtuu! -ketjussa tapahtuu tällä hetkellä. Syön kyllä suklaata, en poppareita.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli jos kyseisenlainen arvuuttelu ei ole rangaistavaa kun siihen laittaa ajatuksen tai googlen eteen niin voin kutsua siis sua millä nimellä haluan.
Mä googletin "Roger Moore". Ja sen perusteella tuohon eteen kuuluisi laittaa "Sir". Kokeile tuleeko kirjoituskieltoa, jos uskallat.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun tekisi mieli vaihtaa mun nimimerkiksi Pertti FASlapsi, mutta en mä kyllä jaksa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran raskas oli pettymys, että kaadoin harmituksissani 47 keppanaa jääkaapista viemäriin ja tyhjät tölkit vein taloyhtiön biojäteroskikseen. Niin ja näytin naapurin 3-vuotiaalle tyttärelle keskisormea, kun hän tervehti minua sanomalla telve. Opettelisi puhumaan tai menisi edes töihin.

Suosikkijoukkue

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Söin kanapihvin, enkä poppareita, mutta hieman on nyt hämmentävää. Onko tuo huumoria? Jos, niin aika laiskasti kasattu vitsi. Vai ottaako joku tämän palstan noin tosissaan? Sitten olisin hieman huolestunut.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aktivoituikohan naamapalmu-ketju paljastuksen johdosta? En mene katsomaan, en halua yhtään enempää myötähäpeää asian tiimoilta. Moro vaan kaikki te Pertit jotka tämänkin luette.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy