Modeketju alkaa hieman lämpenemään.
Palstaa tutkitaan ja omista oikeuksista ollaan tarkkana. Muiden ei niinkään, mutta ei sen niin väliä kun ne ei muutenkaan vittu tajua.
Modeketju alkaa hieman lämpenemään.
NHL kausi on selkeästi lähestymässä kun Patrik Laineen ketjussa on taas menoa. Ei vielä kauhean kuumaa, mutta tämä voi jatkua vielä kauan.
Lähtisköhän mode-ketjussa? Hyviä avainsanoja on viime tunteina tiputeltu.
Tuskin, koska vastapuolelta ei tule vastinetta.
Eikö kukaan ajattele lapsia?
Joku vois käyttää avainlauseita "kenen palstalla ollaan", "voitte olla kirjoittamattakin" ja "tehkää ite paremmin".
Mä oon koko päivän odottanut, että leimahtaisi, mutta eipähän. Nyt siellä oikein analysoidaan ja ollaan järkeviä. Camoon nyt!
Jep. Vittu. Pöyristyisi nyt joku.
Sinä.Oletkin.Wanna.Be.ModeraattoriMulla on jankuttajia ikävä. Nyt olisi hetki jollekin sekavalle argumentille jota puolustaisi pari sivua yhä vain sekavammilla jatkoargumenteilla ja jo keskivaiheilla mentäisiin rajusti henkilökohtaisuuksiin ja syytettäisiin muita siitä mitä itse on juuri tekemässä.
Yksi veli heitettiin jo kuukauden huilille ja poistettiin tämän "aiheuttanut" viesti. Kyseinen veli oli hyvin aktiivinen molemmissa Tami-ketjuissa.Palstan Tami fanit ovat heittäneet julkean haaston moderaattoreiden suuntaan, miten reagoi moderaattoria? Syntyykö uusi modegate vai määritelläänkö palstan sääntöjä uudestaan?
Vielä on hiljaista, tyyntä myrskyn edellä?
Yksi veli heitettiin jo kuukauden huilille ja poistettiin tämän "aiheuttanut" viesti. Kyseinen veli oli hyvin aktiivinen molemmissa Tami-ketjuissa.
Kyllä tämä haisee, haisee pahemman kerran.
Mitähän siinä luki? Jokin julkinen salaisuus tyyliin X on Y? Suomalaiseen tyyliin modet melko varmasti mokaavat tämän homman vetämällä mahdolliset tulevat rangaistukset överiksi. Siinä kuuluisassa modegatessa homma olisi mennyt niin helposti hyvin, kun olisi sanottu, että voi vittu meiltä yksi veli vähän mokasi, mutta yritetään jatkossa paremmin. Tämähän ratkaisu ei tietenkään kelvannut.
Onko Tami-gate uusi Mode-gate? En tiedä, mutta aika unista on " veli " Moderaattoreiden toiminta.
Onko Tami-gate uusi Mode-gate? En tiedä, mutta aika unista on " veli " Moderaattoreiden toiminta.
Jännää että jengiä kiinnostaa k.o äijä. Itteeni moinen aikansa elänyt s****li ei vois vähempää kiinnostaa millään mittapuulla.
Uusi Tami-ketju on kyllä ihailtavan asiallinen. Niin asiallinen, etten itse siihen vielä ole edes osannut mitään kirjoittaa.Uusi Tami-ketju on mielestäni toiminut hyvin.