@Ippenator arvostaa ilmeisesti ihan kybällä Tappara taustaisia NHL pelaajia, samaa tavaraa tulee Laineenkin ketjuun
Jaa, olen kyllä ollut Laineen suurimpia faneja varmaankin tällä saitilla. Haukuttiin jopa usein jossain vaiheessa siitä, että hehkutin Lainetta liikaa. Nyt on tosin varsinkin viime kauden jälkeen ollut pakko sinänsä todeta, että Paten kehitys on polkenut paikallaan, tai joltain osin jopa taantunut. Todella iloinen olen kuitenkin, jos kääntää uransa uuteen nousuun. Olen vain sen takia tullut skeptiseksi, kun mielestäni hänellä on erityisen heikot fyysiset lahjat nimenomaan aivan huipputason jääkiekkoilijaksi. Tai ainakaan sellaiseksi kokonaisvaltaisesti peliä dominoivaksi pelaajaksi. Jos fysiikka ei tuosta enää merkittävästi kehity, niin voi silti olla oikeiden pelaajien kanssa jopa maailman paras maalintekijä joka tapauksessa, mutta sillon olisi kuitenkin varsin riippuvainen ketjukavereistaan. Eipä siinäkään mitään sinänsä kamalaa olisi.
Miten olen nyt sitten Lainetta kaltoin kohdellut? Käsittääkseni olen ollut juuri hänen suurimpia fanejaan, ja olen sitä toki vieläkin, mutta myös joutunut sen hänen tietyn rajallisuutensa nyt kuitenkin myöntämään.
Se myöskin tiedoksi, että pelaajien Liigataustalla ei ole minulle mitään merkitystä. Kannatan ensisijaisesti Suomen maajoukkuetta ja kaikki muut joukkueet tulevat minulle kaukana perästä.