Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 530 384
  • 3 366

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On varmaan oikeasti aika raskasta, kun näkee punikkeja, vassareita ja kommareita ihan kaikkialla. Ja mitä Valeksin ja Jerguksen kohtaamaan julmaan vihapuheeseen Jatkoajassa tulee, niin suosittelen ottamaan kuvakaappaukset ja lähettämään jollekin esim. poliisille, Gestapolle, Supolle, CIA:lle tai vastaavalle. Eiköhän siellä osata suhtautua asioihin oikealla vakavuudella ja kaasuteta moiset vihapuhujat.

Lienee tuollainen elämä ihan vihapuheperseestä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lienee tuollainen elämä ihan vihapuheperseestä.

Mitäs jos näkee joka paikassa vassareita ja kommareita tai änkyräpersuja mutta sitten omassa kuplassa 98 % kohtaamistaan ihmisistä on ihan jees? Toki niistäkin tyypeistä varmaan osa on jotain demareita. Perse. Oikein vihastuttaa niin, ettei ole puhe onnistua.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
On varmaan oikeasti aika raskasta, kun näkee punikkeja, vassareita ja kommareita ihan kaikkialla.

Voi olla, mutta itse en näe punikkeja, vassareita tai kommareita missään. Persuista puhumattakaan. Ehkä siksi nuo ajatukset ja vihapuheen tyyppiset jutut tuntuvat tolkun kokoomuslaisena vierailta. Omassa kuplassani taitaa nykyisin olla lähinnä keskustaoikeistolaisia. Oli vihreitä, mutta he luopuivat vihreydestään hallituspolitiikasta johtuen.

Katselen asioita tavallani, mutta pidän vain positiivisena, jos mainitaan oikeistolaiseksi, koska näkemykset ovat sitä ja Kokoomuksessa melkoisen keskimääräistä linjaa. Ei oikealla, ei vasemmalla.

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara ja Dallasin Stars.
Voi olla, mutta itse en näe punikkeja, vassareita tai kommareita missään. Persuista puhumattakaan. Ehkä siksi nuo ajatukset ja vihapuheen tyyppiset jutut tuntuvat tolkun kokoomuslaisena vierailta. Omassa kuplassani taitaa nykyisin olla lähinnä keskustaoikeistolaisia. Oli vihreitä, mutta he luopuivat vihreydestään hallituspolitiikasta johtuen.

Katselen asioita tavallani, mutta pidän vain positiivisena, jos mainitaan oikeistolaiseksi, koska näkemykset ovat sitä ja Kokoomuksessa melkoisen keskimääräistä linjaa. Ei oikealla, ei vasemmalla.
Popparit esiin, jatkoajassa tapahtuu kun pitää tulla selittelee jotain oikeistopaskaa.

Jatka toki kun olet aloittanut, skeida on lentänyt jo tuulettimeesi

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Popparit esiin, jatkoajassa tapahtuu kun pitää tulla selittelee jotain oikeistopaskaa.

Jatka toki kun olet aloittanut, skeida on lentänyt jo tuulettimeesi
Ei mulla ole tuuletinta. Taitaa yllä olla jonkun tuplanikki, joka käy kerran, pari vuodessa jakamassa neuvoja mm. lahtareista ja heidän ampumisestaan tähän tapaan:

4

444

Haistan pientä popcornin tuoksua Liigan hattutemppuvetoketjussa. Vetoketjussa? No, joka tapauksessa… Säännöissä mainitaan, että loukkaantuneen pelaajan saa vaihtaa, mutta nyt sitä ilmeisesti sovelletaan myös NHL-leireihin. En siis itse osallistu vetoon enkä ketjuun, mutta jään jännityksellä odottamaan, kärähtääkö popparit kattilan pohjaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
NHL kausi on selkeästi lähestymässä kun Patrik Laineen ketjussa on taas menoa. Ei vielä kauhean kuumaa, mutta tämä voi jatkua vielä kauan.

Suosikkijoukkue
Lähtisköhän mode-ketjussa? Hyviä avainsanoja on viime tunteina tiputeltu.

Suosikkijoukkue
Tuskin, koska vastapuolelta ei tule vastinetta.

Joku vois käyttää avainlauseita "kenen palstalla ollaan", "voitte olla kirjoittamattakin" ja "tehkää ite paremmin".

Suosikkijoukkue

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jep. Vittu. Pöyristyisi nyt joku.

Mulla on jankuttajia ikävä. Nyt olisi hetki jollekin sekavalle argumentille jota puolustaisi pari sivua yhä vain sekavammilla jatkoargumenteilla ja jo keskivaiheilla mentäisiin rajusti henkilökohtaisuuksiin ja syytettäisiin muita siitä mitä itse on juuri tekemässä.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on jankuttajia ikävä. Nyt olisi hetki jollekin sekavalle argumentille jota puolustaisi pari sivua yhä vain sekavammilla jatkoargumenteilla ja jo keskivaiheilla mentäisiin rajusti henkilökohtaisuuksiin ja syytettäisiin muita siitä mitä itse on juuri tekemässä.
Sinä.Oletkin.Wanna.Be.Moderaattori

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
En hirveästi seuraa englantilaista jalkapalloa, mutta Unitedin ketjua seuraan herkeämättä. Jatkuvasti hyvää vääntöä Ole Gunnar Solksjärin asemasta.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Palstan Tami fanit ovat heittäneet julkean haaston moderaattoreiden suuntaan, miten reagoi moderaattoria? Syntyykö uusi modegate vai määritelläänkö palstan sääntöjä uudestaan?

Vielä on hiljaista, tyyntä myrskyn edellä?
Yksi veli heitettiin jo kuukauden huilille ja poistettiin tämän "aiheuttanut" viesti. Kyseinen veli oli hyvin aktiivinen molemmissa Tami-ketjuissa.

Kyllä tämä haisee, haisee pahemman kerran.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yksi veli heitettiin jo kuukauden huilille ja poistettiin tämän "aiheuttanut" viesti. Kyseinen veli oli hyvin aktiivinen molemmissa Tami-ketjuissa.

Kyllä tämä haisee, haisee pahemman kerran.

Mitähän siinä luki? Jokin julkinen salaisuus tyyliin X on Y? Suomalaiseen tyyliin modet melko varmasti mokaavat tämän homman vetämällä mahdolliset tulevat rangaistukset överiksi. Siinä kuuluisassa modegatessa homma olisi mennyt niin helposti hyvin, kun olisi sanottu, että voi vittu meiltä yksi veli vähän mokasi, mutta yritetään jatkossa paremmin. Tämähän ratkaisu ei tietenkään kelvannut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy