Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 843
  • 2 997

444

Jäsen
Haistan pientä popcornin tuoksua Liigan hattutemppuvetoketjussa. Vetoketjussa? No, joka tapauksessa… Säännöissä mainitaan, että loukkaantuneen pelaajan saa vaihtaa, mutta nyt sitä ilmeisesti sovelletaan myös NHL-leireihin. En siis itse osallistu vetoon enkä ketjuun, mutta jään jännityksellä odottamaan, kärähtääkö popparit kattilan pohjaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
NHL kausi on selkeästi lähestymässä kun Patrik Laineen ketjussa on taas menoa. Ei vielä kauhean kuumaa, mutta tämä voi jatkua vielä kauan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lähtisköhän mode-ketjussa? Hyviä avainsanoja on viime tunteina tiputeltu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuskin, koska vastapuolelta ei tule vastinetta.

Joku vois käyttää avainlauseita "kenen palstalla ollaan", "voitte olla kirjoittamattakin" ja "tehkää ite paremmin".
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jep. Vittu. Pöyristyisi nyt joku.

Mulla on jankuttajia ikävä. Nyt olisi hetki jollekin sekavalle argumentille jota puolustaisi pari sivua yhä vain sekavammilla jatkoargumenteilla ja jo keskivaiheilla mentäisiin rajusti henkilökohtaisuuksiin ja syytettäisiin muita siitä mitä itse on juuri tekemässä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on jankuttajia ikävä. Nyt olisi hetki jollekin sekavalle argumentille jota puolustaisi pari sivua yhä vain sekavammilla jatkoargumenteilla ja jo keskivaiheilla mentäisiin rajusti henkilökohtaisuuksiin ja syytettäisiin muita siitä mitä itse on juuri tekemässä.
Sinä.Oletkin.Wanna.Be.Moderaattori
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
En hirveästi seuraa englantilaista jalkapalloa, mutta Unitedin ketjua seuraan herkeämättä. Jatkuvasti hyvää vääntöä Ole Gunnar Solksjärin asemasta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Palstan Tami fanit ovat heittäneet julkean haaston moderaattoreiden suuntaan, miten reagoi moderaattoria? Syntyykö uusi modegate vai määritelläänkö palstan sääntöjä uudestaan?

Vielä on hiljaista, tyyntä myrskyn edellä?
Yksi veli heitettiin jo kuukauden huilille ja poistettiin tämän "aiheuttanut" viesti. Kyseinen veli oli hyvin aktiivinen molemmissa Tami-ketjuissa.

Kyllä tämä haisee, haisee pahemman kerran.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yksi veli heitettiin jo kuukauden huilille ja poistettiin tämän "aiheuttanut" viesti. Kyseinen veli oli hyvin aktiivinen molemmissa Tami-ketjuissa.

Kyllä tämä haisee, haisee pahemman kerran.


Mitähän siinä luki? Jokin julkinen salaisuus tyyliin X on Y? Suomalaiseen tyyliin modet melko varmasti mokaavat tämän homman vetämällä mahdolliset tulevat rangaistukset överiksi. Siinä kuuluisassa modegatessa homma olisi mennyt niin helposti hyvin, kun olisi sanottu, että voi vittu meiltä yksi veli vähän mokasi, mutta yritetään jatkossa paremmin. Tämähän ratkaisu ei tietenkään kelvannut.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitähän siinä luki? Jokin julkinen salaisuus tyyliin X on Y? Suomalaiseen tyyliin modet melko varmasti mokaavat tämän homman vetämällä mahdolliset tulevat rangaistukset överiksi. Siinä kuuluisassa modegatessa homma olisi mennyt niin helposti hyvin, kun olisi sanottu, että voi vittu meiltä yksi veli vähän mokasi, mutta yritetään jatkossa paremmin. Tämähän ratkaisu ei tietenkään kelvannut.

Samaan mieltä rangaistuksista, aika paljon meni pesuveden mukana. Toisaalta tuolloin annettiin viimeinen varotus, nyt tämä homma loppuu tai sitten... Osa porukasta ei vaan malttanut lopettaa, oli vaan pakko kertoa, että minäkin näin.

Työssäni olen kohdannut monesti tilanteita, joissa on pitänyt antaa se viimeinen varotus. Ja joka kerta hölmöilijä on syyttänyt minua natsiksi ja on ihmetellyt seuraustaan. Kun olen muistuttanut siitä viimeisestä varotuksesta, vastauksena on tullut älämölöä.

Nyt on vähän samanlainen tilanne, palstan irvileuat ovat päättäneet haastaa palstan päättäjät, moderaattorit, valta on siis toisessa kulmassa. Mielenkiintoista miten valtaa käytetään, koska tulee se viimeinen varotus ja miten siihen reagoivat irvileuat
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu. Pitkään on nyt moderaattoreille henkilövittuiltu. Oikein jännittää mitä vastausta/rankkua sieltä on tulossa. Itse odottaisin jotain seuraavanlaista:
"Kuinkas monta pelikieltoa olette antaneet? Jos vastaus on nolla, niin kehoitan menemään metsänlaitaan parkumaan elämän kovuutta!!! Mode since 2001."

Kyllähän tässä nyt mentiin Pandoran lipas aukaisemaan. Ennen nämä hassuttelut pysyivät melko hyvin tami-ketjussa. Nyt niitä löytyy useammastakin ketjusta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko Tami-gate uusi Mode-gate? En tiedä, mutta aika unista on " veli " Moderaattoreiden toiminta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tämäkin Tami-diskurssi saataisiin loppumaan, jos @Moderaattorit tekisivät selkeän linjauksen henkilökeskusteluihin. Ei niin, että Jere Karalahti ja Paavo Väyrynen nyt vaan ovat Juhani Tammista vähempiarvoisia, joten heidän kohdallaan ei tarvita erillisiä pelisääntöjä. Olenko väärässä, jos sanon, että Jeren ketjussa ainoa pelikielto on tullut Semir Ben-Amorin kutsumisesta talebaniksi (mikä on toki törkeää).

Uusi Tami-ketju on mielestäni toiminut hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös