Mainos

Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 517 786
  • 3 275

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Jahas, Liigapuolen jokeriketjussa on ihan hyvää rapalaa taas heitetty. Aiemmista kahnauksista viisastuneena päätän tällä kertaa ainoastaan seurata sivusta tätä viihdyttävää näytöstä.

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahas, Liigapuolen jokeriketjussa on ihan hyvää rapalaa taas heitetty. Aiemmista kahnauksista viisastuneena päätän tällä kertaa ainoastaan seurata sivusta tätä viihdyttävää näytöstä.
Minä meinasin kirjoittaa Pedron tarina -pastissin tuonne, mutta varmaan parempi olla koskematta koko ketjuun. Potentiaalinen viruslinko, nääs.

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, CBJ?
Noniin!
Romani- ja Rasismiketju näyttävät ottavan mukavasti tuulta alleen. Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, bannivasarakin pääsee vielä tämän seurauksena heilumaan.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Noniin!
Romani- ja Rasismiketju näyttävät ottavan mukavasti tuulta alleen. Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, bannivasarakin pääsee vielä tämän seurauksena heilumaan.
En usko. Modet jo huomauttivat asiasta ja persu-siipi perusti oman setämiehet hassuttelee hirmu hassusti -ketjunsa, jossa saavat hassutella tarpeen mukaan. Hyvää toimintaa modeilta.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Myös Liigan veikkausketjussa vedettiin viimeistään nyt sokka irti. Kärpät-Tappara ensimmäinen erä.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Myös Liigan veikkausketjussa vedettiin viimeistään nyt sokka irti. Kärpät-Tappara ensimmäinen erä.
Kävin varmuuden vuoksi Shellillä jo täyttämässä bensakanisterin, joten jos liekki roihahtaa, niin olen valmiudessa.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kävin varmuuden vuoksi Shellillä jo täyttämässä bensakanisterin, joten jos liekki roihahtaa, niin olen valmiudessa.

Mä voin ohjeistaa millä taatusti bensa syttyy. Tosin joudun unille kun herätys 4.40 ja kun sain jo viimeks ukaasit aiheesta niin sekin on yksi syy miksi pitää pidättäytyä nyt.

Kyllä lähtis tänään kun on niin muutama hyvä ärsyke tullu mihin vois tempasta vastapallon, mut taidan mennä unille

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on hyviä aihioita tarjolla useammassakin ketjussa.

En koske pitkällä tikullakaan, lukaisen toki aina välillä. Hyviä hämmennyksiä olis tosin tarjolla, suoraan lapaan.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uskallan todeta Jokereiden olevan Jatkoajan ja koko maan eniten huomiota herättävä joukkue ja seura, varsinkin kohujen tai nykyisen kaltaisten arvoitusten aikaan. Sen huomaa.
Onhan se ollut jo vuosikymmeniä. Liigassa pelatessaan veti aina eniten katsojia vieraspeleihin jne.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uskallan todeta Jokereiden olevan Jatkoajan ja koko maan eniten huomiota herättävä joukkue ja seura, varsinkin kohujen tai nykyisen kaltaisten arvoitusten aikaan. Sen huomaa.
Oli joskus sitä todella. Nykyään, ainakin minun suhteellisen laajassa ja suhteellisen paljon jääkiekkoa seuraavassa kaveripiirissäni lähes yhdentekevä. Esimerkiksi joskus porukalla mietittiin jonkun kauden Jokereiden rosteria, niin taisi paras muistaa ehkä kymmenen. Kaikki eivät tienneet edes valmentajaa. Myöskään Jokereiden sarjatilanteesta on harvoin mitään hajua: Jokerit ei yksinkertaisesti näy juurikaan ainakaan minun kuplassani. Toki on myös mahdollista, että tämä on ns. otosharha, mutta omasta ja kaveripiirini kokemuksesta minä tässä oikeastaan puhunkin.

Eikä tarkoituksenani ole mitenkään yrittää painaa Jokereita alas, sillä Liiga-aikoina minulla oli aina ns. soft spot Jokereille. Jotenkin näin Lukon kannattajana vaan aina koin tietynlaista yhteyttä: loistavat resurssit - keskinkertainen tulostaso, hyvät kannattajaryhmät ja vittumainen punainen paikallisvastus. Eikä se Lukon kevään 2013 sensaatiomainen puolivälierävoitto olisi varmasti tuntunut yhtä hyvältä montaa muuta joukkuetta, kuin Jokereita, vastaan. Helsingin Sanomatkin myytiin seuraavana päivänä loppuun koko kaupungista.

Jokereiden huomiota herättävyyteen vaikuttaa mielestäni valtavasti se, ettei sillä ole enää ns. luontaisia vihollisia. Ei kaveriporukoissa ja työpaikoilla synny kauheasti mitään keskustelua, kun vastakkainasettelu puuttuu. Vrt. vaikka Lukko vs. Ässät, Ilves vs. Tappara tai oikeastaan mikä vaan liigajoukkue vs. mikä vaan liigajoukkue.

Se täytyy tähän loppuun sanoa, etten voi silti sanoa Jokereiden olevan minulle täysin yhdentekevä, sillä toivon kuitenkin Jokereiden KHL-taipaleelle pelkkää pahaa. En kuitenkaan toivo tätä siksi, että jotenkin vihaisin Jokereita vaan siksi, että KHL on läpimätä sarja ja mielestäni suomalaisen joukkueen ei pitäisi pelata siellä. En silti aktiivisesti seuraa toiveeni toteutumista.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jokerien kannatus ainakin täällä itärajalla on kokenut kovia, mitä nyt olen työni puolesta huomannut. Tuossa reilu kymmenen vuotta sitten pikkukakaroilla oli pellepaitaa ja pellelippistä sun muuta, ja varmasti oli Pohjois-Karjalan suosituin kiekkoseura lasten ja nuorten keskuudessa. Sitten kun lähtivät ryssäliigaan niin pikkuhiljaa kiinnostus on lopahtanut täysin. Ei ketään enää jaksa innostaa joukkue joka pelaa jossain Siperiassa eikä matseja näe. Vähitellen pellejen fanituotteet ovat siirtyneet ihmisten yltä kirpparien pöydille. Lapset, edes urheilusta innostuneet, ovat tuskin edes kuulleet sanaa Jokerit. Hifki ja Tepsi ja Tappara tunnetaan, Jokereita ei. Ruplaa jahtaamalla jokeribrändi kusi ainakin maakuntien kannattajaporukkansa päälle.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
No nyt toi @Evil haluaa sitä huomiota taas ihan kaksin käsin joten toivottavasti siirtäisi sen paskansa tänne niin saa R.I.P ketju säästyä moiselta.
Kyllä, anna tulla minullekin laidallinen kun sitä haluat jakaa mutta tee se täällä. Kiitos.

Edit. Jaa modet kerkesi jo väliin. Bravo!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy