Kaippa. Ja sieltä se porttikieltokin tuli. Porttikielto 2.7.2020Onko tämä siis ns. vanha tuttu? Vahvaa tekemistä kyllä. Asenne kohdillaan.
@Stuttgarter
Kaippa. Ja sieltä se porttikieltokin tuli. Porttikielto 2.7.2020Onko tämä siis ns. vanha tuttu? Vahvaa tekemistä kyllä. Asenne kohdillaan.
En ollut tietoinen tuplaidentiteetistä, mutta yritin kyllä rauhoittaa tilannetta parhaani mukaan. Kummallinen yö, mutta päättyi niin kuin kuuluikin. Näkemisiin, Iso Mäki.
Heh, kummallista tekstiä oli häneltä mitä kävin nopeasti lukemassa. Ihmetytti tuo hyökkäys nimimerkki @Vellihousu kohtaan.
Taisin pari kertaa tökkäistä poikkarilla maalin edessä eli sikäli ymmärrän suuttumisen. Mutta kyllä tuo avautumisen määrä mikä myöhemmin seurasi oli jo aika wtf-osastoa. Ja siihen yv:t vielä päälle.
Hyvä minä! Tiesin oikein, huomaatteko? Olen taitava, ja se johtuu siitä, että osaan todella hyvin.Se olikin yllättävän pitkään trollivapaata aluetta. Seuraava isku tapahtunee Trump-ketjuun.
Minä meinasin kirjoittaa Pedron tarina -pastissin tuonne, mutta varmaan parempi olla koskematta koko ketjuun. Potentiaalinen viruslinko, nääs.Jahas, Liigapuolen jokeriketjussa on ihan hyvää rapalaa taas heitetty. Aiemmista kahnauksista viisastuneena päätän tällä kertaa ainoastaan seurata sivusta tätä viihdyttävää näytöstä.
En usko. Modet jo huomauttivat asiasta ja persu-siipi perusti oman setämiehet hassuttelee hirmu hassusti -ketjunsa, jossa saavat hassutella tarpeen mukaan. Hyvää toimintaa modeilta.Noniin!
Romani- ja Rasismiketju näyttävät ottavan mukavasti tuulta alleen. Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, bannivasarakin pääsee vielä tämän seurauksena heilumaan.
Trolli kaivautui korpikuusen kannon alta vähän kalastelemaan.
En siis viitannut sillä sinuun, vaan tuohon Futurama-tohtoriin.Kuka kusi sun aamumuroihin?
En siis viitannut sillä sinuun, vaan tuohon Futurama-tohtoriin.
Yleisurheiluketjussa alkaa lämmöt nousta.
Pidän sormet ristissä ettei kävisi noin.
Kävin varmuuden vuoksi Shellillä jo täyttämässä bensakanisterin, joten jos liekki roihahtaa, niin olen valmiudessa.Myös Liigan veikkausketjussa vedettiin viimeistään nyt sokka irti. Kärpät-Tappara ensimmäinen erä.
Kävin varmuuden vuoksi Shellillä jo täyttämässä bensakanisterin, joten jos liekki roihahtaa, niin olen valmiudessa.
Sitä kutsutaan Tuurin kauppakeskukseksi.Kävin varmuuden vuoksi Shellillä jo täyttämässä bensakanisterin, joten jos liekki roihahtaa, niin olen valmiudessa.
Olisit hakenut Tuurista ilmaiseksi. Mieti, ilmaista bensaa eikä olisi tarvinnut kuin ajaa muutama tunti suuntaansa. Pelkkää profittia.Kävin varmuuden vuoksi Shellillä jo täyttämässä bensakanisterin, joten jos liekki roihahtaa, niin olen valmiudessa.