Onhan se ollut jo vuosikymmeniä. Liigassa pelatessaan veti aina eniten katsojia vieraspeleihin jne.Uskallan todeta Jokereiden olevan Jatkoajan ja koko maan eniten huomiota herättävä joukkue ja seura, varsinkin kohujen tai nykyisen kaltaisten arvoitusten aikaan. Sen huomaa.
Oli joskus sitä todella. Nykyään, ainakin minun suhteellisen laajassa ja suhteellisen paljon jääkiekkoa seuraavassa kaveripiirissäni lähes yhdentekevä. Esimerkiksi joskus porukalla mietittiin jonkun kauden Jokereiden rosteria, niin taisi paras muistaa ehkä kymmenen. Kaikki eivät tienneet edes valmentajaa. Myöskään Jokereiden sarjatilanteesta on harvoin mitään hajua: Jokerit ei yksinkertaisesti näy juurikaan ainakaan minun kuplassani. Toki on myös mahdollista, että tämä on ns. otosharha, mutta omasta ja kaveripiirini kokemuksesta minä tässä oikeastaan puhunkin.Uskallan todeta Jokereiden olevan Jatkoajan ja koko maan eniten huomiota herättävä joukkue ja seura, varsinkin kohujen tai nykyisen kaltaisten arvoitusten aikaan. Sen huomaa.
On kyllä vastenmielinen tyyppi, eilen fantasioi kissan tappamisesta ja nyt tämä. Sääliksi käy niitä lapsia kenen opettajana toimii.No nyt toi @Evil haluaa sitä huomiota taas ihan kaksin käsin joten toivottavasti siirtäisi sen paskansa tänne niin saa R.I.P ketju säästyä moiselta.
Kyllä, anna tulla minullekin laidallinen kun sitä haluat jakaa mutta tee se täällä. Kiitos.
Edit. Jaa modet kerkesi jo väliin. Bravo!
Mikä homma? Viestejä tuutattu sen verran, että mennyt ihan ohi. Tavallaan haluan tietää, tavallaan en.On kyllä vastenmielinen tyyppi, eilen fantasioi kissan tappamisesta ja nyt tämä. Sääliksi käy niitä lapsia kenen opettajana toimii.
Toivottavasti tulee pitkä kakku, ei tule ikävä.
Fantasioi oli ehkä väärä sana, mutta ilmoitti että kaikki eläimet pitäisi tappaa ja kuvaili miten sen kissalle tekisi. En viitsi etsiä sitä viestiä enää.Mikä homma? Viestejä tuutattu sen verran, että mennyt ihan ohi. Tavallaan haluan tietää, tavallaan en.
Mikä homma? Viestejä tuutattu sen verran, että mennyt ihan ohi. Tavallaan haluan tietää, tavallaan en.
Tottahan tuo on, ketkä ei seuraa Jokereita tai KHL:ää. Itse en oo koskaan kaivannut mitään kahvipöytäkeskusteluita tai vastakkainasetteluita vastustajien kannattajien kanssa. Mulle ja varmaan aika monellekkin on ihan sama, puhutaanko Jokereista tai muistaako joku Jokereiden rosteria. Mulle riittää tää 9-10k hengen kupla, ketkä käy hallilla säännöllisesti. Itse ainakin olen onnellinen tässä kuplassa. "Pieni" ydinporukka, mutta sitäkin vahvempi.Oli joskus sitä todella. Nykyään, ainakin minun suhteellisen laajassa ja suhteellisen paljon jääkiekkoa seuraavassa kaveripiirissäni lähes yhdentekevä. Esimerkiksi joskus porukalla mietittiin jonkun kauden Jokereiden rosteria, niin taisi paras muistaa ehkä kymmenen. Kaikki eivät tienneet edes valmentajaa. Myöskään Jokereiden sarjatilanteesta on harvoin mitään hajua: Jokerit ei yksinkertaisesti näy juurikaan ainakaan minun kuplassani. Toki on myös mahdollista, että tämä on ns. otosharha, mutta omasta ja kaveripiirini kokemuksesta minä tässä oikeastaan puhunkin.
Nyt kyllä tippui pointsit jos näin on. Vittu mä vihaan eläinten kaltoinkohtelijoita. Jotain häikkää täytyy olla päässä. Mulle eläimet on perhettä, samalla tavalla kun ihmiset.Fantasioi kissan hännästä kiinni ottamisella ja lyömisestä seinään niin että henki lähtee.
Vois mennä nykimään vaikka karhuemoa, nii antasin pisteet.Jos fantasioi ihmisen tai eläimen tappamisella, niin kannattaa aina aloittaa sieltä itseään isommasta. Siis ihan vitun paljon isommasta. Ethän sä mikään ämmä halua olla ja aloittaa pienemmästä?
Kissaa voisi ottaa hännästä kiinni ja pamauttaa seinään. Kaikki elukat on perseestä paitsi ne muutamat jotka maistuu hyvältä.
Tuollaisestako viestistä täällä heräsi lynkkausmieliala. En kyllä löydä tuosta fantasiointia. Tyhmä heitto. Oletin soihduista ja puutapeista päätellen jotain paljon pahempaa.Tuossahan tuo vielä.
Kävihän tuo myös RIP ketjussa haukkumassa kaikki Ruonansuuta surevat ja sanoi suomalaisen huumorin tason parantuneen kun Ruonansuu siirtyi ajasta ikuisuuteen.Tuollaisestako viestistä täällä heräsi lynkkausmieliala. En kyllä löydä tuosta fantasiointia. Tyhmä heitto. Oletin soihduista ja puutapeista päätellen jotain paljon pahempaa.
T. Eläinrakas kissallinen ihminen
Niin kuulemma, mutta nuo kommentit eivät ole tässä ketjussa herättäneet yhtä paljon paheksuntaa kuin tuo eläinviesti, jota kommentoin.Kävihän tuo myös RIP ketjussa haukkumassa kaikki Ruonansuuta surevat ja sanoi suomalaisen huumorin tason parantuneen kun Ruonansuu siirtyi ajasta ikuisuuteen.
Tuollaisestako viestistä täällä heräsi lynkkausmieliala. En kyllä löydä tuosta fantasiointia. Tyhmä heitto. Oletin soihduista ja puutapeista päätellen jotain paljon pahempaa.
Ehkä taustalla on enemmänkin henkilön eri yhteyksissä jo vuosien ajan suorittama alenmuudentuntuinen vittuilu, jonka hän toisinaan kätkee kohtalaisen sujuvaan kirjalliseen asuun, mutta josta kutenkin kuultaa läpi sen verran selkeä päteminen, että en minä ainakaan jaksa jossain osanottoketjussa sitä lukea. Ohitan useimmiten muissa yhteyksissä, mutta tuolla Jopen ripittelyssä se meni vähän yli. Sitten kun tätä oikeinryyppääjää ja kirjojenlukijaa sattuu huomauttamaan asiasta tai toisesta, mies uhriutuu nopeammin kuin persu vaalitentissä, argumentoi kirjojen lukemisella, rakentaa olkiukon ja poistuu paikalta.Tuollaisestako viestistä täällä heräsi lynkkausmieliala. En kyllä löydä tuosta fantasiointia. Tyhmä heitto. Oletin soihduista ja puutapeista päätellen jotain paljon pahempaa.
Ehkä taustalla on enemmänkin henkilön eri yhteyksissä jo vuosien ajan suorittama alenmuudentuntuinen vittuilu, jonka hän toisinaan kätkee kohtalaisen sujuvaan kirjalliseen asuun, mutta josta kutenkin kuultaa läpi sen verran selkeä päteminen, että en minä ainakaan jaksa jossain osanottoketjussa sitä lukea. Ohitan useimmiten muissa yhteyksissä, mutta tuolla Jopen ripittelyssä se meni vähän yli. Sitten kun tätä oikeinryyppääjää ja kirjojenlukijaa sattuu huomauttamaan asiasta tai toisesta, mies uhriutuu nopeammin kuin persu vaalitentissä, argumentoi kirjojen lukemisella, rakentaa olkiukon ja poistuu paikalta.