Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 112
  • 2 997

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uskallan todeta Jokereiden olevan Jatkoajan ja koko maan eniten huomiota herättävä joukkue ja seura, varsinkin kohujen tai nykyisen kaltaisten arvoitusten aikaan. Sen huomaa.
Onhan se ollut jo vuosikymmeniä. Liigassa pelatessaan veti aina eniten katsojia vieraspeleihin jne.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uskallan todeta Jokereiden olevan Jatkoajan ja koko maan eniten huomiota herättävä joukkue ja seura, varsinkin kohujen tai nykyisen kaltaisten arvoitusten aikaan. Sen huomaa.
Oli joskus sitä todella. Nykyään, ainakin minun suhteellisen laajassa ja suhteellisen paljon jääkiekkoa seuraavassa kaveripiirissäni lähes yhdentekevä. Esimerkiksi joskus porukalla mietittiin jonkun kauden Jokereiden rosteria, niin taisi paras muistaa ehkä kymmenen. Kaikki eivät tienneet edes valmentajaa. Myöskään Jokereiden sarjatilanteesta on harvoin mitään hajua: Jokerit ei yksinkertaisesti näy juurikaan ainakaan minun kuplassani. Toki on myös mahdollista, että tämä on ns. otosharha, mutta omasta ja kaveripiirini kokemuksesta minä tässä oikeastaan puhunkin.

Eikä tarkoituksenani ole mitenkään yrittää painaa Jokereita alas, sillä Liiga-aikoina minulla oli aina ns. soft spot Jokereille. Jotenkin näin Lukon kannattajana vaan aina koin tietynlaista yhteyttä: loistavat resurssit - keskinkertainen tulostaso, hyvät kannattajaryhmät ja vittumainen punainen paikallisvastus. Eikä se Lukon kevään 2013 sensaatiomainen puolivälierävoitto olisi varmasti tuntunut yhtä hyvältä montaa muuta joukkuetta, kuin Jokereita, vastaan. Helsingin Sanomatkin myytiin seuraavana päivänä loppuun koko kaupungista.

Jokereiden huomiota herättävyyteen vaikuttaa mielestäni valtavasti se, ettei sillä ole enää ns. luontaisia vihollisia. Ei kaveriporukoissa ja työpaikoilla synny kauheasti mitään keskustelua, kun vastakkainasettelu puuttuu. Vrt. vaikka Lukko vs. Ässät, Ilves vs. Tappara tai oikeastaan mikä vaan liigajoukkue vs. mikä vaan liigajoukkue.

Se täytyy tähän loppuun sanoa, etten voi silti sanoa Jokereiden olevan minulle täysin yhdentekevä, sillä toivon kuitenkin Jokereiden KHL-taipaleelle pelkkää pahaa. En kuitenkaan toivo tätä siksi, että jotenkin vihaisin Jokereita vaan siksi, että KHL on läpimätä sarja ja mielestäni suomalaisen joukkueen ei pitäisi pelata siellä. En silti aktiivisesti seuraa toiveeni toteutumista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jokerien kannatus ainakin täällä itärajalla on kokenut kovia, mitä nyt olen työni puolesta huomannut. Tuossa reilu kymmenen vuotta sitten pikkukakaroilla oli pellepaitaa ja pellelippistä sun muuta, ja varmasti oli Pohjois-Karjalan suosituin kiekkoseura lasten ja nuorten keskuudessa. Sitten kun lähtivät ryssäliigaan niin pikkuhiljaa kiinnostus on lopahtanut täysin. Ei ketään enää jaksa innostaa joukkue joka pelaa jossain Siperiassa eikä matseja näe. Vähitellen pellejen fanituotteet ovat siirtyneet ihmisten yltä kirpparien pöydille. Lapset, edes urheilusta innostuneet, ovat tuskin edes kuulleet sanaa Jokerit. Hifki ja Tepsi ja Tappara tunnetaan, Jokereita ei. Ruplaa jahtaamalla jokeribrändi kusi ainakin maakuntien kannattajaporukkansa päälle.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
No nyt toi @Evil haluaa sitä huomiota taas ihan kaksin käsin joten toivottavasti siirtäisi sen paskansa tänne niin saa R.I.P ketju säästyä moiselta.
Kyllä, anna tulla minullekin laidallinen kun sitä haluat jakaa mutta tee se täällä. Kiitos.

Edit. Jaa modet kerkesi jo väliin. Bravo!
 
Viimeksi muokattu:

ace

Jäsen
No nyt toi @Evil haluaa sitä huomiota taas ihan kaksin käsin joten toivottavasti siirtäisi sen paskansa tänne niin saa R.I.P ketju säästyä moiselta.
Kyllä, anna tulla minullekin laidallinen kun sitä haluat jakaa mutta tee se täällä. Kiitos.

Edit. Jaa modet kerkesi jo väliin. Bravo!
On kyllä vastenmielinen tyyppi, eilen fantasioi kissan tappamisesta ja nyt tämä. Sääliksi käy niitä lapsia kenen opettajana toimii.

Toivottavasti tulee pitkä kakku, ei tule ikävä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On kyllä vastenmielinen tyyppi, eilen fantasioi kissan tappamisesta ja nyt tämä. Sääliksi käy niitä lapsia kenen opettajana toimii.

Toivottavasti tulee pitkä kakku, ei tule ikävä.
Mikä homma? Viestejä tuutattu sen verran, että mennyt ihan ohi. Tavallaan haluan tietää, tavallaan en.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mikä homma? Viestejä tuutattu sen verran, että mennyt ihan ohi. Tavallaan haluan tietää, tavallaan en.

Fantasioi kissan hännästä kiinni ottamisella ja lyömisestä seinään niin että henki lähtee.

Ainoa mikä viestissä yllätti oli se, ettei katkeruutta kaupunkilaisiin (Helsinki) mainittu.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli joskus sitä todella. Nykyään, ainakin minun suhteellisen laajassa ja suhteellisen paljon jääkiekkoa seuraavassa kaveripiirissäni lähes yhdentekevä. Esimerkiksi joskus porukalla mietittiin jonkun kauden Jokereiden rosteria, niin taisi paras muistaa ehkä kymmenen. Kaikki eivät tienneet edes valmentajaa. Myöskään Jokereiden sarjatilanteesta on harvoin mitään hajua: Jokerit ei yksinkertaisesti näy juurikaan ainakaan minun kuplassani. Toki on myös mahdollista, että tämä on ns. otosharha, mutta omasta ja kaveripiirini kokemuksesta minä tässä oikeastaan puhunkin.
Tottahan tuo on, ketkä ei seuraa Jokereita tai KHL:ää. Itse en oo koskaan kaivannut mitään kahvipöytäkeskusteluita tai vastakkainasetteluita vastustajien kannattajien kanssa. Mulle ja varmaan aika monellekkin on ihan sama, puhutaanko Jokereista tai muistaako joku Jokereiden rosteria. Mulle riittää tää 9-10k hengen kupla, ketkä käy hallilla säännöllisesti. Itse ainakin olen onnellinen tässä kuplassa. "Pieni" ydinporukka, mutta sitäkin vahvempi.

Fantasioi kissan hännästä kiinni ottamisella ja lyömisestä seinään niin että henki lähtee.
Nyt kyllä tippui pointsit jos näin on. Vittu mä vihaan eläinten kaltoinkohtelijoita. Jotain häikkää täytyy olla päässä. Mulle eläimet on perhettä, samalla tavalla kun ihmiset.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestistä on annettu rikepiste
Jos fantasioi ihmisen tai eläimen tappamisella, niin kannattaa aina aloittaa sieltä itseään isommasta. Siis ihan vitun paljon isommasta. Ethän sä mikään ämmä halua olla ja aloittaa pienemmästä?

Vittu mikä runkkari.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oliko Evil kerennyt mainita kuinka oli bändinsä kanssa Suomirockin SM-kisoissa ja kuinka siellä oli paskoja bändejä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuollaisestako viestistä täällä heräsi lynkkausmieliala. En kyllä löydä tuosta fantasiointia. Tyhmä heitto. Oletin soihduista ja puutapeista päätellen jotain paljon pahempaa.

T. Eläinrakas kissallinen ihminen
Kävihän tuo myös RIP ketjussa haukkumassa kaikki Ruonansuuta surevat ja sanoi suomalaisen huumorin tason parantuneen kun Ruonansuu siirtyi ajasta ikuisuuteen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Korkki kun aukeaa vkl joillain alkaa tulla tommosta tekstiä. Evil profiilinsa mukaan jo miehen iässä, henkisesti lapsi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävihän tuo myös RIP ketjussa haukkumassa kaikki Ruonansuuta surevat ja sanoi suomalaisen huumorin tason parantuneen kun Ruonansuu siirtyi ajasta ikuisuuteen.
Niin kuulemma, mutta nuo kommentit eivät ole tässä ketjussa herättäneet yhtä paljon paheksuntaa kuin tuo eläinviesti, jota kommentoin.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tuollaisestako viestistä täällä heräsi lynkkausmieliala. En kyllä löydä tuosta fantasiointia. Tyhmä heitto. Oletin soihduista ja puutapeista päätellen jotain paljon pahempaa.

T. Eläinrakas kissallinen ihminen

Tämän viestin perusteella lähdin lukemaan tämän ketjun viestejä ja en kyllä löytänyt soihtuja tai puutappeja. Näin ne koetaan, vai miten se joku sanoi tyhmästi:D
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse kännissä kaikenlaista paskaa tänne suoltaneena totean, että kännisen aivoista näppäimistön kautta jatkoaikaan ilmestyvä teksti, jota sitten lukee selvinpäin olevat ja kaiken pilkuntarkasti lukevat ihmiset, niin siinä väärinymmärrys kasvaa ja asiat saavat suhteettomia merkityksiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Heille me annamme lapsemme. Tyypillinen kansankynttilä, joka pääsee pätemään alakoululaisten edessä ja sitä yllätystä sitten, kun lähipubissa tulee nokkaan ja päin naamaakin hirnutaan. Kissafantasia oli vähän irrotettu asiayhteydestään, Jope-juttu mauton mutta sopii tämän herran tyyliin jonka mielestä "jokainen sen viinan itse kurkkuunsa kaataa". Eiköhän evoluutio nämä lopulta karsi. Sitä odotellessa: jatketaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuollaisestako viestistä täällä heräsi lynkkausmieliala. En kyllä löydä tuosta fantasiointia. Tyhmä heitto. Oletin soihduista ja puutapeista päätellen jotain paljon pahempaa.

T. Eläinrakas kissallinen ihminen
Ehkä taustalla on enemmänkin henkilön eri yhteyksissä jo vuosien ajan suorittama alenmuudentuntuinen vittuilu, jonka hän toisinaan kätkee kohtalaisen sujuvaan kirjalliseen asuun, mutta josta kutenkin kuultaa läpi sen verran selkeä päteminen, että en minä ainakaan jaksa jossain osanottoketjussa sitä lukea. Ohitan useimmiten muissa yhteyksissä, mutta tuolla Jopen ripittelyssä se meni vähän yli. Sitten kun tätä oikeinryyppääjää ja kirjojenlukijaa sattuu huomauttamaan asiasta tai toisesta, mies uhriutuu nopeammin kuin persu vaalitentissä, argumentoi kirjojen lukemisella, rakentaa olkiukon ja poistuu paikalta.

Btw. Kiinnostaisi tietää, joko Evilin oppilaiden etätöistään lähettämät valokuvat ovat tulleet perille. Tietokoneita kun ei perkele käytetä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aiaiaiai poijjaat. Tänään minä ryyppään ja käyn jatkoajassa vain paskalla ollessani. Täällä on näköjään huomiseksi hienoa materiaalia luettavaksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minä muuten nykyään mietiskelen, että minkä takia yläasteella ei huvittanut koulussa hirveästi käydä kun siitä olisi varmaan jotain hyötyä ollut. Sitten aina viikonloppuisin @Evil tulee käytöksellään muistuttamaan minkälaisia kyrpiä ne opettajat oli nuorelle auktoriteettivastaiselle Malkkiselle. Ei huvittaisi edelleenkään mennä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ehkä taustalla on enemmänkin henkilön eri yhteyksissä jo vuosien ajan suorittama alenmuudentuntuinen vittuilu, jonka hän toisinaan kätkee kohtalaisen sujuvaan kirjalliseen asuun, mutta josta kutenkin kuultaa läpi sen verran selkeä päteminen, että en minä ainakaan jaksa jossain osanottoketjussa sitä lukea. Ohitan useimmiten muissa yhteyksissä, mutta tuolla Jopen ripittelyssä se meni vähän yli. Sitten kun tätä oikeinryyppääjää ja kirjojenlukijaa sattuu huomauttamaan asiasta tai toisesta, mies uhriutuu nopeammin kuin persu vaalitentissä, argumentoi kirjojen lukemisella, rakentaa olkiukon ja poistuu paikalta.

Myönnän olleeni tyytyväinen, kun viimeinkin pääsi tuota kaveria vähän monottamaan yllä mainituista syistä johtuen.

Boldattu osa erityisen hieno.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös