Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 466 811
  • 2 974

444

Jäsen
Missä ketjussa tällainen vääntö on?
”Ketju johon kaikkien on pakko kirjoittaa” tai jotain vastaavaa. Lähtee liikkeelle lähemmäs 10 sivua taaksepäin Malkkisen viestistä, joka ei taida lopulta liittyä lopulliseen vääntöön mitenkään. Tai en mä tiedä. Saatanan tunarit.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ässien kannattajatoiminta-ketjussa mennään taas perinteisellä ikiliikkujalla.

Viimeisen 10v ajalta jos lukisi noita ketjuja niin saisi aikas hyvän juomapelin (ja kännin) aikaiseksi.

Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun noissa aiheissa tulee sama asia vastaan.
- Kannattajatoimintaa pitäisi saada paremmalle tolalle...
- muttakun pelin käydessä itse pelin katsominen on tärkeempää kuin joku hyppiminen, laulaminen ja lippujen liehuttelu...


Aika vekkuleita velikultia nuo porilaiset...
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jatkoajan vihastuttavat moderaattorit ketjussa ihan viihdyttävää menoa. Nyt enää odotetaan milloin pamahtaa taas penaltia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jatkoajan vihastuttavat moderaattorit ketjussa ihan viihdyttävää menoa. Nyt enää odotetaan milloin pamahtaa taas penaltia.
On hyvät pöhinät. Ite oon miljoonasti sanonut että mulle "mikään ei ole pyhää" ja että kaikesta saa heittää herjaa. Ja niin se koko lailla onkin. Mutta kyllä mun täytyy tunnustaa että kun luin sen sgtMarkovin viestin niin melki ämöriikkalaisittain pääsi että "Holy shit, dude! Nooooo you just didn't..." En nyt tietenkään mitenkään järkyttynyt siitä, mutta jumalauta, jos toi viesti olis tullu mun näppikseltä niin olisin saanut sillä sekunnilla ikibännit koko intttervepsiin. Kahdesti.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On hyvät pöhinät. Ite oon miljoonasti sanonut että mulle "mikään ei ole pyhää" ja että kaikesta saa heittää herjaa. Ja niin se koko lailla onkin. Mutta kyllä mun täytyy tunnustaa että kun luin sen sgtMarkovin viestin niin melki ämöriikkalaisittain pääsi että "Holy shit, dude! Nooooo you just didn't..." En nyt tietenkään mitenkään järkyttynyt siitä, mutta jumalauta, jos toi viesti olis tullu mun näppikseltä niin olisin saanut sillä sekunnilla ikibännit koko intttervepsiin. Kahdesti.
Ite olen muuten samasta aiheesta saanut bannia kun painoin viestiä Kimmo Kinnusen kuolleista sukulaisista vähän ”too soon”, nyt onneksi maltoin mieleni... lisäksi tuo yhden käyttäjän yksisuuntainen keskustelu modejen kanssa ihan hyvää seurattavaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ite olen muuten samasta aiheesta saanut bannia kun painoin viestiä Kimmo Kinnusen kuolleista sukulaisista vähän ”too soon”, nyt onneksi maltoin mieleni... lisäksi tuo yhden käyttäjän yksisuuntainen keskustelu modejen kanssa ihan hyvää seurattavaa.
Tähän liittyen nythän tuota voisi alkaa kokeilla joko aiheesta saa vitsailla vaikka tuolla vitsiä pukkaa ketjussa. South Parkista opin että kuusi kuukautta kun on mennyt niin saa taas nauraa.

Kimmo Kinnunen seisoi jämäkästi kirkkomaalla, isänsä Jorma...
antoi hienolla urallaan valtavan panoksen suomalaiselle keihäänheitolle
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Jumaluskoja käsittelevässä ketjussakin on vaihteeksi parempi pöhinä kuin aikoihin. Ihan kunnon perinteiset kevättanssit, tanssiparien haku on paraikaa käynnissä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On toi Ruutu -ketju myös aika hauskaa luettavaa. Täytyykin varmaan sitten seuraavaksi tsekata Jeren ketju. "Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana..."
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Missä Ruutu-ketju? Jokeri-osiossa?
Siis jos toi ei ollut retorinen kysymys niin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös