Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 092
  • 2 997

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Täällähän on kähee meno. Mitä tosta nyt kommentteja on lukenu niin hyvin on tunteisiin menny. Mut kyllä mä ymmärrän niitä jotka kissoja vihaa, ei ne munkaan suosikkilistalla oo siinä vaiheessa kun ne alkaa oleen kovapäisiä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Noh noh. Kohta lasketaan tykkäyksiä ja bannien jälkeen on taas nimet ylhäällä kuka on vittuillut.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiedän kyllä millainen palstapersoona Evil on. Sitä en osaa sanoa, millainen hän on oikeassa elämässä. Jotkut tuntuvat osaavan. Ja osani olen häneltä joskus saanut. Minua ihmetytti tuo eläinviestistä noussut meteli.

Työskentelin viimeiset kymmenen vuotta vammaisjärjestössä ennen työkyvyttömyyseläkkeelle jäämistä. Järjestössä on lähemmäs tuhat jäsentä. Olin toki yksi heistä. Jotenkin huomaan osassa tämän palstan ja tuom järjestön jäsenistöä samoja piirteitä. Meillä ihmisillä on sisäänrakennettu tarve päästä pätemään. Jos se ei onnistu ns. oikeassa elämässä, pyritään tarve tyydyttämään joko vammaisjärjestön luottamustehtävissä tai interndtin keskustelupalstoilla.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiedän kyllä millainen palstapersoona Evil on. Sitä en osaa sanoa, millainen hän on oikeassa elämässä. Jotkut tuntuvat osaavan. Ja osani olen häneltä joskus saanut. Minua ihmetytti tuo eläinviestistä noussut meteli.

Työskentelin viimeiset kymmenen vuotta vammaisjärjestössä ennen työkyvyttömyyseläkkeelle jäämistä. Järjestössä on lähemmäs tuhat jäsentä. Olin toki yksi heistä. Jotenkin huomaan osassa tämän palstan ja tuom järjestön jäsenistöä samoja piirteitä. Meillä ihmisillä on sisäänrakennettu tarve päästä pätemään. Jos se ei onnistu ns. oikeassa elämässä, pyritään tarve tyydyttämään joko vammaisjärjestön luottamustehtävissä tai interndtin keskustelupalstoilla.

Jotenkin muistelen, että Evilin "toisen tulemisen" jälkeen hän on ollut vittuilevampi ja enemmän juurikin tuollainen tyhjänpäiväisillä asioilla pätijä (onko tämä sana). Itse en aiemmin palstalle juurikaan kirjoitellut, mutta jokunen muistijälki on jäänyt niistä ajoista ja niiden mukaan aiempi Evil oli huomattavasti leppoisampi kaveri.

Peace & love vaan kaikille ja vähän rock'n rollia lauantai-iltaan, itse aion juoda nyt yhden gluteenittoman oluen!
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitten kun tätä oikeinryyppääjää ja kirjojenlukijaa sattuu huomauttamaan asiasta tai toisesta, mies uhriutuu nopeammin kuin persu vaalitentissä, argumentoi kirjojen lukemisella, rakentaa olkiukon ja poistuu paikalta.
Evilin kirjoituksia melko pitkän aikaa lukeneena esittäisinkin nöyrästi seuraavan pyynnön, mitä tulee tälle palstalle kirjoitteluun:

Vähemmän olkiukkoja, enemmän alkolukkoja.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jotenkin muistelen, että Evilin "toisen tulemisen" jälkeen hän on ollut vittuilevampi ja enemmän juurikin tuollainen tyhjänpäiväisillä asioilla pätijä (onko tämä sana). Itse en aiemmin palstalle juurikaan kirjoitellut, mutta jokunen muistijälki on jäänyt niistä ajoista ja niiden mukaan aiempi Evil oli huomattavasti leppoisampi kaveri.

Mun mielestä vanha Evil kirjoitteli tänne muulloinkin kuin kännissä viikonloppuisin, mikä saattaa olla yksi selitys tähän.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yleisurheiluvuosi 2020 -ketjussa on aihioita. Ollut jo pitkään. Viime vuoden tapaan harmitus siitä, että akat eivät ole hiljaa, on saanut jatkoa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
@kiwipilot tosiaan totesi poikkeuksellisen osuvasti, että mitä tuossa ketjussa tapahtuu. Paljon nopeammin tuo uusi kierros alkoi kuin yleensä, ja tyyliä on muutettu yllättävän paljon.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyäommeinaa popkornilaarin pohjia totanoinni raavittu tua mikätoiny oli toi Liigan siirtohuhut-, varmistuneet siirrot- ja TPS kaudella 20-21-ketjuissa. Eisevväliä vaikka muuallakinnolis.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyäommeinaa popkornilaarin pohjia totanoinni raavittu tua mikätoiny oli toi Liigan siirtohuhut-, varmistuneet siirrot- ja TPS kaudella 20-21-ketjuissa. Eisevväliä vaikka muuallakinnolis.

Kuissää mansel puhusi, turkkulaiseha tuol enimmäkse äänes ova.

Vaikka ei siinä mitään, maissi saattaa olla vielä kortilla.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tepsifaneilla alkaa mennä tunteisiin, ihan sama mitä ketjua selaa. Ai että, Raipe ja kaikista mahdollisista liigoista kannettu 10 ulkomaalaista jotka ekaa kertaa Liigassa. Täysi välikausi, mutta silti iso osa puolustelee ympäri foorumia muttakun. Voi olla joulun aikaan hiljaista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tepsifaneilla alkaa mennä tunteisiin, ihan sama mitä ketjua selaa. Ai että, Raipe ja kaikista mahdollisista liigoista kannettu 10 ulkomaalaista jotka ekaa kertaa Liigassa. Täysi välikausi, mutta silti iso osa puolustelee ympäri foorumia muttakun. Voi olla joulun aikaan hiljaista.
Joo ja yksi tuttu ilmiö toistuu. Aina näissä muistetaan ilmoittaa, että kylläpä kaikkia, siis ihan kaikkia kiinnostaa nyt se oma rakas seura. Kai ne jonkun egoboostin aina saavat, kun omaan hiekkalaatikkoon tulee vieraita lapsia. Ei siis koske erityisesti Tepsin faneja, vaan sama ilmiö toistuu melkein joka vuosi jonkun siirtomarkkinoilla aktiivisemmin rouhivan seuran kohdalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joo ja yksi tuttu ilmiö toistuu. Aina näissä muistetaan ilmoittaa, että kylläpä kaikkia, siis ihan kaikkia kiinnostaa nyt se oma rakas seura. Kai ne jonkun egoboostin aina saavat, kun omaan hiekkalaatikkoon tulee vieraita lapsia. Ei siis koske erityisesti Tepsin faneja, vaan sama ilmiö toistuu melkein joka vuosi jonkun siirtomarkkinoilla aktiivisemmin rouhivan seuran kohdalla.

Juuri tämä.

Joukkue tekee hankintoja —-> hankinnoista keskustellaan, ehkä jopa kriittisesti ——> oma joukkuees on! Taitaa mennä tunteisiin!

Lisätään vielä toinen:

Toisen joukkueen kannattaja kritisoi toista joukkuetta ——> Sun joukkue on paskempi!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu ja harkkapelit sekä 3 vs 3 turnaus sataa täysillä TPS:n laariin, kun joukkue on jo valmiina ja pääsee pelaamaan. Varsinkin tuo 3 vs 3 turnaus luo täyttä dominanssia jatkoajoille, huhhuh!

Sitä jäin miettimään, että eikö suurimmalla osalla joukkueista ole rosterit suht ok valmiustilassa? JYP veteli ekoja jäätreenejä kesäkuussa, joten joukkue on hitsautunut mahtavasti yhteen ja saa ison edun muihin... Eikun...
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Joo ja yksi tuttu ilmiö toistuu. Aina näissä muistetaan ilmoittaa, että kylläpä kaikkia, siis ihan kaikkia kiinnostaa nyt se oma rakas seura. Kai ne jonkun egoboostin aina saavat, kun omaan hiekkalaatikkoon tulee vieraita lapsia. Ei siis koske erityisesti Tepsin faneja, vaan sama ilmiö toistuu melkein joka vuosi jonkun siirtomarkkinoilla aktiivisemmin rouhivan seuran kohdalla.
Jos kirjoittajalla ei ole muuta annettavaa kuin tarkoituksellinen hiekkalaatikolle kuseminen niin kyllä se varmasti meneekin porukalla "tunteisiin". Ainakin tuossa lainaamassasi viestissä kirjoittava käyttäjä, joka varmasti mehustelee omassa peikkoluolassaan päästyään minunkin älä huomioi -listalleni toistuvien sisällöttömien trollauksien jälkeen. Muiden joukkueiden kommentoinnissa ei muuten ole mitään ongelmaa keskustelupalstalla, mutta jos se trollaus on ainoa anti ketjuun, niin voi pysyä vaan siellä omalla hiekkalaatikollaan.
 

Glove

Jäsen
SM-liigaosion kuohunta TPS:n hankinnoista on ollut huvittavaa. Ikään kuin "muukalaislegioonia" ei olisi esiintynyt koskaan aiemmin liigassamme. Turku hyötyy saamastaan huomiosta.
Minusta tuon 600000 euron pelaajabudjettileikkauksen jäljiltä Tepsiä voi kutsua nuukalaislegioonaksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tekninesti ottaen suurin osa ellei jokainen nykyinen ammattilaisseura on enemmän vähemmän "muukalaislegioona". Siksi huvittaakin tuo Tepsin keräämä huomio.
Seuraatko sä jääkiekkoa jotenkin ensimmäistä kautta vai miten tämä nyt niin ihmeellistä on?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Melkein kymmenen vuotta ehtinyt olla mukana enkä ymmärrä vieläkään mistään mitään.
Noni, aina on hyvä jos myöntää tosiasiat.

Muualle ei mene ketään ja yhteen kaupunkiin lappaa väkeä niin lännestä kuin idästä.
Niin, tässähän sä vastaat itse itsellesi. Jos et vieläkään ymmärrä niin laske vaikka kymmeneen ja mieti sitten uudestaan. Jos et vieläkään tajua niin mene peilin eteen ja kysy missä mentiin vikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös