Anskumäarvaan. Sulla on TosiFani ignoressa?
Jouduin tuottamaan pettymyksen, arvauksesi on väärä.
Anskumäarvaan. Sulla on TosiFani ignoressa?
Eh, mistä sä sen tiedät? Kaverin puolesta kyselen.Jouduin tuottamaan pettymyksen, arvauksesi on väärä.
Samaa minäkin täällä mietin. :DEh, mistä sä sen tiedät? Kaverin puolesta kyselen.
Jesse Puljujärven Kärppäpuolen ketjusta tulee taas erään kirjoittajan toimesta pikkuhiljaa mieleen Studio Julmahuvin maatalon isännät -sketsi.Äärioikeisto ja -vasemmisto ketjussa julistetaan ketkä pahoittavat mieltä ja ketkä vain kirjoittavat kriittisesti ja analyyttisesti, mutta saatanan mielensäpahoittajat ei vaan tajua.
Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa.Jesse Puljujärven Kärppäpuolen ketjusta tulee taas erään kirjoittajan toimesta pikkuhiljaa mieleen Studio Julmahuvin maatalon isännät -sketsi.
"akat hiljjooo"
Tuntuu että koko vapaan osuus jatkoajassa on aavistuksen hyytynyt, Ai nii se rinki.Hyytyi tuo Puljujärven ketju :(
Autoiluketjussa alkaa olemaan kova mittailu siitä kenellä on toimivin peniksenjatke. Jaot ovat vag-konserni vastaan muut. Sieltä vaan puolia valitsemaan.
Myönnetään että mulla meni aavistuksen ihon alle erään nimimerkin kirjoitukset. Yritän pysyä asiallisena ja saada jotain perusteluita väitteille, mutta pelkkää ympäripyöreää paskaa ilman mitään sisältöä. Ja sitten vielä sanotaan että voin elää 2000-luvun kuplassa jos haluan ja Kärpät on pyhä lehmä. Vituttaa ylipäätäinen tällainen keskustelukulttuuri. Jos yrittää jotenkin rakentavasti keskustella niin kohta syytetään kuplassa olemisesta ja siitä että suosikkijoukkueesta ei saisi esittää kritiikkiä.Yleistä keskustelua Liigassa-ketjussa alkaa olla mukavasti lämpöä. :)
Myönnetään että mulla meni aavistuksen ihon alle erään nimimerkin kirjoitukset. Yritän pysyä asiallisena ja saada jotain perusteluita väitteille, mutta pelkkää ympäripyöreää paskaa ilman mitään sisältöä. Ja sitten vielä sanotaan että voin elää 2000-luvun kuplassa jos haluan ja Kärpät on pyhä lehmä. Vituttaa ylipäätäinen tällainen keskustelukulttuuri. Jos yrittää jotenkin rakentavasti keskustella niin kohta syytetään kuplassa olemisesta ja siitä että suosikkijoukkueesta ei saisi esittää kritiikkiä.
Joo, en ole laatukirjoittaja aina minäkään ja olen varmaan joskus vähän kuolleesta kulmasta antanut taklauksen ja joskus vähän jakkeruutumaista agitointia on mukana, mutta ihan mitä tahansa paskaa en jaksa kyllä lukea. Perkele.
Mä heitin jo popparit biojätteeseen. Ei kestä seurata tai osallistua enää.Aika hyvä meno perussuomalaisten ketjussa. Tuota vääntökääntöä jaksaa lukea.
Se olikin yllättävän pitkään trollivapaata aluetta. Seuraava isku tapahtunee Trump-ketjuun.Aika hyvä meno perussuomalaisten ketjussa. Tuota vääntökääntöä jaksaa lukea.
Ässien 2020-2021 joukkueen rakennusketju alkaa olla aika mielenkiintoista luettavaa esim. tästä lähtien Joukkueen rakennus 2020–2021 – projekti TOP6 . Nimimerkki Iso Metsä (nimi muutettu, jotta kukaan ei kokisi häpeää) koittaa todistaa, että Mika Niemi pelaa ensi kaudella ennemmin Hämeenlinnassa kuin Ässissä. En ole vielä ehtinyt kaikkea lukea mutta ainakin tämä viesti Joukkueen rakennus 2020–2021 – projekti TOP6 vaikuttaa ihan lupaavalta. Suosikkijoukkue on myös herralla jo ehtinyt vaihtua.
Kaippa. Ja sieltä se porttikieltokin tuli. Porttikielto 2.7.2020Onko tämä siis ns. vanha tuttu? Vahvaa tekemistä kyllä. Asenne kohdillaan.
En ollut tietoinen tuplaidentiteetistä, mutta yritin kyllä rauhoittaa tilannetta parhaani mukaan. Kummallinen yö, mutta päättyi niin kuin kuuluikin. Näkemisiin, Iso Mäki.
Heh, kummallista tekstiä oli häneltä mitä kävin nopeasti lukemassa. Ihmetytti tuo hyökkäys nimimerkki @Vellihousu kohtaan.
Taisin pari kertaa tökkäistä poikkarilla maalin edessä eli sikäli ymmärrän suuttumisen. Mutta kyllä tuo avautumisen määrä mikä myöhemmin seurasi oli jo aika wtf-osastoa. Ja siihen yv:t vielä päälle.