Oletko ajanut paljonkin Englannissa tai Irlannissa?Tämän ketjun innoittamana kävn muutaman sivun tuolta lukemassa, enkä vaan tajua, miksi aika selkeistä asioista väännetään sivutolkulla. Mutku Englannissa tehdään näin paljon viisaammin ..
Oletko ajanut paljonkin Englannissa tai Irlannissa?Tämän ketjun innoittamana kävn muutaman sivun tuolta lukemassa, enkä vaan tajua, miksi aika selkeistä asioista väännetään sivutolkulla. Mutku Englannissa tehdään näin paljon viisaammin ..
Oletko ajanut paljonkin Englannissa tai Irlannissa?
Emmä tiedä vauhkotaanko asiasta Suomessa yhtään sen enempääItse olen kävellyt paljon Englannissa, eikä siellä sateisessa syysillan pimeydessä vauhkota heijastimista, kuten Suomessa.
Liigan koronaketjussa on vauhti päällä. Vissiin joku pari sataa viestiä tänään.
Futiksen liveketjussa ihan mielenkiintoista Messi vs CR7 -väittelyä!!
Innoissani menin lukemaan ja pettymys olikin suuri kun ilmeni, ettei sieltä löytynyt ainuttakaan porilaista vaikka luvattiin.Eilisen Lukko-Ilves ottelun ketjussa mennään kovaa. Erityisesti eräs suippokorva siellä, vienosti etanolille tuoksuen, heittää Ilvesleiriä koirankakoilla josta sitten Ipan kunnolliset ja assiillista kieltä käyttävät virkamiesmäiset veljet pöyristyvät. Muutenkin hyvä buugi.
Ovechkinin ketju(i)ssa alkaa olemaan sen verran hiiltynyttä porukkaa, että taidan ottaa popparikulhon joulukinkun kylkeen.
Kärppien osiossa vaaditaan Kukkoselle kenkää. Kyllä, minä tein sen! Nyt sinne varmaan tulee hyvää pöhinää.
Omat pierut tuoksuu aina hyvälle, niitä voi myös arvostella kuin viinejä.Oma pieru tuoksuu ilmeisen hyvälle.
Eka sivu täytyi käydä lukasemassa kun mainostettiin kerran. Mjoo-o, ihan jees menoa.Kärppien osiossa vaaditaan Kukkoselle kenkää. Kyllä, minä tein sen! Nyt sinne varmaan tulee hyvää pöhinää.
Myös huhuketjussa on vahvaa tekemistä. Ei sillä, ettei kiinnostaisi mitä huomenna julkaistaan. Kiinnostaa kovasti.Kärppien osiossa vaaditaan Kukkoselle kenkää. Kyllä, minä tein sen! Nyt sinne varmaan tulee hyvää pöhinää.
Joko siälä on jo "Ihmispaska" ja "Putinin puudeli" mainittu?Isä-Barkov lähti Venäjälle koutsaamaan, ainakin poika-Barkovin NHL-osion ketjussa on odotettavissa hyvää pöhinää. Myös Venäjän nykytilanne -ketjussa hyvää asiaa odotettavissa.
Barkov Jr. ei olisi joidenkin mielestä kelvollinen edustamaan Suomen maajoukkuetta ellei hauku isäänsä. Tai kerro koko maailmalle olevansa sotaa vastaan. Ja kuulemma isänsä on Floridasta kysynyt luvan lähteäkseen Venäjälle. Ihan niinkuin aikuinen ihminen tarvitsisi lupaa toimilleen sukulaisiltaan sellaisissa asioissa kuin työpaikan valinta.Joko siälä on jo "Ihmispaska" ja "Putinin puudeli" mainittu?