Tami on kuningas ja luopuu kruunustaan vasta kuollessaan. Ja kun Tamista on kyse niin tuskin silloinkaan.Ja sitten on Tami.
Tami on kuningas ja luopuu kruunustaan vasta kuollessaan. Ja kun Tamista on kyse niin tuskin silloinkaan.Ja sitten on Tami.
Eikös Kekkonen aikoinaan sanonut "Jos minä kuolen..."Tami on kuningas ja luopuu kruunustaan vasta kuollessaan. Ja kun Tamista on kyse niin tuskin silloinkaan.
Ilves ei ainakaan kentällä tee mitään sen suuntaista että keskustelu tuossa ketjussa hiljentyisi. Ipafanien meuhkaaminen ja puolustuskannalla olo näyttäytyy aika koomiselta kun kaukalossa turpaan tulee edestä ja takaa. Ei siinä, kyllä minä uskon että Pennanen saa Ilveksen vietyä vielä pitkälle kun alkuvaikeudet on ohi.Ja joku vielä sanoi, että ketju olisi turha. Tuollahan on vilkkainta keskustelua Ilves osiossa vuosikausiin.
Kyllä. Hinaa hetken vaikeuksien jälkeen Ipan liigan kärkeen jonka jälkeen tulee monoo perseelle.Ei siinä, kyllä minä uskon että Pennanen saa Ilveksen vietyä vielä pitkälle kun alkuvaikeudet on ohi.
Ja ihan aiheesta. Nyt jos vielä laitat pystyyn ”Myrrä takaisin!!”- ketjun niin olet pidetty Pennas-fanien keskuudessa.Ja joku vielä sanoi, että ketju olisi turha. Tuollahan on vilkkainta keskustelua Ilves osiossa vuosikausiin.
Ei minulla ole tuohon annettavaa, mutta avaa ihmeessä sinä jos sinulla on. Annan tälle täyden tukeni.Ja ihan aiheesta. Nyt jos vielä laitat pystyyn ”Myrrä takaisin!!”- ketjun niin olet pidetty Pennas-fanien keskuudessa.
Juurikin tämä. Mielestäni ei ollut edes mitenkään provosoiva alku tahi otsikko. Enemmän tuo olisi pitänyt ottaa huumorilla. Nyt saa naattia naattia. On kyl niin hyvää settiä ettei uni tuu.Ja joku vielä sanoi, että ketju olisi turha. Tuollahan on vilkkainta keskustelua Ilves osiossa vuosikausiin.
Muutamilla Ilves ja TPS-faneilla on ollut vääntöä jo pidemmän aikaa. Toivottavasti kohtaisivat taas ensi keväänä pleijareissa.Vaahto lentää suusta kyllä monella ei-illvesläisellä. Turussakin ollaan suorastaan huolissaan.
Samaa olen naureskellut. Lisäksi onhan nuo Ipa-fanitkin ihan suht paljon erilaista provoilua harrastaneet, joten todella herkkänahkaista porukkaa siinä mielessä kun itse kyllä louskuttavat leukoja aina kun paikka tulee. Lisäksi nyt on tosiaan oikeasti ihan aiheellista keskustelua asiasta tullut, etenkin kun Pennasella on viime ajat ollut hieman hankalampaa.Mua kyllä vähän ihmetyttää tuo Ipa-ukkojen tosikkomainen suhtautuminen tähän keissiin.
En tiedä onko tuo niin ihmeellistä. Jos JYP olisi Liigan kärkisijalta vaihtanut valmentajaa tällaisen kohun saattelemana, sekä ajautunut sen jälkeen viiden ottelun tappioputkeen, niin kyllä siinä itselläkin olisi vaikea pitää tunteita kasassa.Mua kyllä vähän ihmetyttää tuo Ipa-ukkojen tosikkomainen suhtautuminen tähän keissiin.
Katselin samaa, viestejä parissa päivässä lähes yhtä paljon kuin Myrrän vastaavassa ketjussa kokonaisuudessaan, tätä tahtia mennään huomenna jo ohi.Siellä ollaan jo sivulla 15. Kateuskortti käytettiin aikoja sitten, nyt kerrotaan että kaikki on hyvin, todella hyvin. Ei varmaan paljon tarttis tökätä, niin sieltä tulisi takaisin pelikiellon arvoista paatosta. Nyt pää pysyy kasassa juuri ja juuri.
Mitä tulee nälvimiseen niin sitä ei olla osattu käsitellä alkuunkaan. Alan vähitellen ymmärtää ilvesläistä mentaliteettia.
Luuletko, että muiden joukkueiden kannattajat suhtautuisivat nälvimiseen paremmin vastaavassa tilanteessa? Miten kävisi esimerkiksi HIFK:n kanssa? Uskallan väittää, että HIFK:n osiossa meno olisi vielä pahempaa, kun siellä tunteet kuohuu paljon pienemmistäkin asioista.Mitä tulee nälvimiseen niin sitä ei olla osattu käsitellä alkuunkaan. Alan vähitellen ymmärtää ilvesläistä mentaliteettia.
Luulen. Tuo Ilves-tyyppien suhtautuminen on ehkä huonointa mahdollista, ei noin hömelösti edes nykyisin tunnetusti peppukipeyteen sortuvassa HIFK-leirissä otettaisi toisten tökkimisiä vastaan. Jos osaisi vain sopivasti ottaa jutut huumorilla vastaan ja itsekin myöntää että joo onhan tää nyt aika koomista ja vihkoon vedettiin tää Myrrä-homma, niin ei ketään jaksaisi tuonne edes kirjoittaa. Mutta kun alahuuli väpättäen huudetaan Modeja ja Ylläpitoa ensin apuun, ja sitten vastataan kaikille ”niin mut entäs kun teillä siellä Tepsissä/Tapparassa/Lukossa/SaiPassa tms.” tai ”ahaa siis kaikki on meille kateellisia, katotaan keväällä, ei me ees haluttais nyt voittaa” ja muuta Kuuhun asti näkyvää, syvästi harmistuneen ihmisen voimatonta kiukkuparkua, niin onhan se nyt mitä otollisinta yllytystä muille jatkaa höhöttelyä.Luuletko, että muiden joukkueiden kannattajat suhtautuisivat nälvimiseen paremmin vastaavassa tilanteessa?
Kai se nyt vähän huonoa on, kun toinen toistaan idioottimaisempia tekstejä saa lukea. En minä ainakaan ”alahuuli väpättäen” Modeja pyytänyt sulkemaan, vaan sen takia, kun sen tiesi kuinka lukukelvottomaksi tuo ketju menee. Täydeksi provoiluksi, joka nähtävästi on tällä palstalla nykyään sallittua.Luulen. Tuo Ilves-tyyppien suhtautuminen on ehkä huonointa mahdollista, ei noin hömelösti edes nykyisin tunnetusti peppukipeyteen sortuvassa HIFK-leirissä otettaisi toisten tökkimisiä vastaan. Jos osaisi vain sopivasti ottaa jutut huumorilla vastaan ja itsekin myöntää että joo onhan tää nyt aika koomista ja vihkoon vedettiin tää Myrrä-homma, niin ei ketään jaksaisi tuonne edes kirjoittaa. Mutta kun alahuuli väpättäen huudetaan Modeja ja Ylläpitoa ensin apuun, ja sitten vastataan kaikille ”niin mut entäs kun teillä siellä Tepsissä/Tapparassa/Lukossa/SaiPassa tms.” tai ”ahaa siis kaikki on meille kateellisia, katotaan keväällä, ei me ees haluttais nyt voittaa” ja muuta Kuuhun asti näkyvää, syvästi harmistuneen ihmisen voimatonta kiukkuparkua, niin onhan se nyt mitä otollisinta yllytystä muille jatkaa höhöttelyä.
Tässä melkein jo alkaa toivomaan Pennasen tappioputken taittumista, jottei siellä Tampereella nyt vallan itsetuhoisiksi aleta. Melkein. Mutta olisi se kyllä silti hauskempaa, jos molopäisesti Myrrää kohdelleen Ilveksen tappioputki vielä vain jatkuisi jatkumistaan.
Tässä kaiken Ilves-kohun keskellä sattuu ja tapahtuu muuallakin...
Nimittäin, HIFK:n puolella on avattu legendaarinen Kipinävahti-ketju vartioimaan (ja vartoomaan) uuden päävalmentajan saapumista Nordikselle.
Tässä on sikälikin sattuva ajankohta näiden kahden mainitun joukkueen kannanttajien "liikehdinnälle", sillä huomenna nämä joukkueet kohtaavat toisensa Nordiksella ja epäilemättä toisen ahdinko syvenee...
Varsin hyvin tiedetään, että Myrrä-homma meni ihan päin vittua. Nyt jännätään miten Pennas-homma sujuu.Eihän sitä vielä tiedä, että menikö Myrrä-homma vihkoon. Sen tuomion aika on myöhemmin.