Ei varmaan tarvii keneltäkään lupaa mihinkään lailliseen toimintaan, mutta osoittaa silti täydellistä puusilmäisyyttä tai jotain muuta hahmotushäiriötä maailmantilanteesta lähteä tässä tilanteessa vapaaehtoisesti sekundanjeuvostoliittoon ja varsinkin armeijan joukkueen hommiin.
Ehkä niillä on siellä Aleksander Barkovin perhe kidnapattuna jossain kellarissa, viereisessä vankikopissa asuu Ovechkinin suku ja vastapäisessä Panarinin perhe. Sen takia isä-Barkov lähti sinne, jotta perhe saa leipää ja porkkanoita selliinsä.
No, kohta ainakin on Aleksander Barkovin perhettä siellä kidnapattuna. Koskahan julkistetaan pojan sopimus Moskovaan, jotta isä saa leipää ja porkkanaa selliinsä?
Panarinin lempinimikin tulee siitä kun se kokoajan hokee kyynelsilmissä puhelimeen vaan ”leippä, leippä” ja siirtää taas yhden palkkashekkinsä Putinin henkilökohtaiselle tilille jotta Panarinin perhe saa syödäkseen. Kaapo ja Mika, sadistit saatana, heiluttelevat voinappeja pukukopissa ja sanovat Panarinille että tuu sä hakee täältä leippäs päälle voita. Sitten ne hihittää ja alkaa soittaa jokkantiitä.
Ovechkinkin sanoisi heti Putinia runkkariksi ja kusipääksi joka saisi jo kuolla, mutta sitten sen perhe ei saisi leipää, joten Ovien on ollut ihan pakko photoshopata itsestään kuvia ja videoita Putinin kanssa Instagram-tililleen. Kyyneleet silmissä se puree alahuultaan haastatteluissa, ettei vaan mene möläyttämään miten paljon häntä hävettää olla valtiosta, jota johtaa saastaiset kansanmurhaajarotat, ja ihmettele että minkä vitun takia te annatte minun likaisen ihmisjätepaskan vieläkin pelata tässä liigassa, ja jopa hehkutatte minun tehopisteitäni: onko niillä minun kusipäämaanmiehilläni kaikkien teidänkin ressukoiden perheet siellä kellarissa panttivankeina? Ette kai tekään muuten näin kuvottavasti käyttäytyisi? On ne kyllä mulkkuja! Kaikkien perheet siellä, Bettmanin ja kaikkien Washington-fanien ja jopa joidenkin suomalaisten jääkiekkokeskustelupalstan nimimerkkien ja ylläpitäjienkin perheitä ovat saaneet sinne muilutettua! Siat! Siat!!