Hajaantukaa. Ei siellä ole mitään nähtävää.Mätisäkki #8:n ketjussa löylyhuoneella rupeaa lämpö nousemaan. Poppareita tulille!
Hajaantukaa. Ei siellä ole mitään nähtävää.Mätisäkki #8:n ketjussa löylyhuoneella rupeaa lämpö nousemaan. Poppareita tulille!
Siinä käytiin vähän popsimassa lisäravinteita päivällä ja nyt sieltä tullaan taas uudella energialla.Mätisäkki #8:n ketjussa löylyhuoneella rupeaa lämpö nousemaan. Poppareita tulille!
Meikä lähti löylyhuoneen puolelle tsekkaamaan, että mitäs Teemu on taas möläytellyt, kun jengillä rupeaa lämmöt nousemaan. Ei tullut mieleenkään, että Ovien teoista lämmöt nousisi, kun oletusarvoisesti kaikki imbesilleistä vähänkään älykkäämmät osaavat arvottaa Putlerin kätyrin tekemiset luokkaan sotaa tukeva paskapää.Mätisäkki #8:n ketjussa löylyhuoneella rupeaa lämpö nousemaan. Poppareita tulille!
Tuli vähän järkytyksenä minullekin..Meikä lähti löylyhuoneen puolelle tsekkaamaan, että mitäs Teemu on taas möläytellyt, kun jengillä rupeaa lämmöt nousemaan. Ei tullut mieleenkään, että Ovien teoista lämmöt nousisi, kun oletusarvoisesti kaikki imbesilleistä vähänkään älykkäämmät osaavat arvottaa Putlerin kätyrin tekemiset luokkaan sotaa tukeva paskapää.
Olin jo kirjoittamaisillani, ettei Teemun ketju ole Löylyhuoneessa vaan Vapaan keskustelun puolella, mutta sitten ajattelin, että jospa sittenkin...Mätisäkki #8:n ketjussa löylyhuoneella rupeaa lämpö nousemaan. Poppareita tulille!
Nyt on tultu jo narsisti-juttuihin. Kohta pohditaan syömishäiriötä.Sanna Marin -ketju on taas saanut tulta alleen jotenkin kummasti. Tunnelma tihenee.
Nyt on tultu jo narsisti-juttuihin. Kohta pohditaan syömishäiriötä.
Ikävää murskata sukupuoliroolimallisi, mutta se narsismijuttu tuotiin ihan naishenkilön kirjoittamana keskusteluun. Tietysti sama tyyppi, joka aikoinaaan analysoi kuvista syömishäiriönkinPistin ketjun piiloon jokin aika sitten, ehkä ihan hyvä. Haluan pystyä ajattelemaan, että tulen hyvin juttuun miesten kanssa.
Ikävää murskata sukupuoliroolimallisi, mutta se narsismijuttu tuotiin ihan naishenkilön kirjoittamana keskusteluun. Tietysti sama tyyppi, joka aikoinaaan analysoi kuvista syömishäiriönkin
Joo parempi sieltä on pysyä pois. Suunnilleen samat tyypit "keksii" samat asiat uudelleen ja sitten pitää päästä ne möyhöttämään jonnekkin.Joo arvostan palstan naisia, ja ajoinkin takaa nyt lähinnä sitä, että valtaosa kommenteista on miesoletetuilta. En viitannut nyt varsinaisesti tuohon @hooceebruins :n mainitsemaan aiheeseen, koska ketju on ollut piilossa kauan, enkä kärryillä pysyisi kuitenkaan. Sukupuoliroolimalli, hassu sanavalinta. :)
Vajaat pari kuukautta on nukkunut.Mitä ikinä tapahtui sille ketjulle johon sai laittaa jotain hyvää. Parhaat lohkaisut tai jotain. Ei varmaan ole viime aikoina hyviä lohkaisuja.
Sellaista se on kun palstan kiehtovin hahmo saa rankkuaSäpinää... säpinää... säpinää modeketjussa.
Itse hain popparit heti kun näin päivän pelikieltopostauksen. Sen tiesi, mitä siitä seuraa.Säpinää... säpinää... säpinää modeketjussa.
Kuka mielestäsi on palstan kiehtovin hahmo?Sellaista se on kun palstan kiehtovin hahmo saa rankkua
Alkaa olla jo kovat piipussa kun Tamin ”monta peliä oot pelannu” korttikin lyöty pöytään.Itse hain popparit heti kun näin päivän pelikieltopostauksen. Sen tiesi, mitä siitä seuraa.
Tamin jäähyjen tasapaino tuossa ketjussa onkin esiintynyt jo moneen kertaan.Alkaa olla jo kovat piipussa kun Tamin ”monta peliä oot pelannu” korttikin lyöty pöytään.
Tämä on parasta olkiukkeilua kun keksii itse mielikuvituksellisia tulkintoja toisten teksteilleAlkaa olla jo kovat piipussa kun Tamin ”monta peliä oot pelannu” korttikin lyöty pöytään.
En mä oo saanu vähään aikaan mitään penaltia?Sellaista se on kun palstan kiehtovin hahmo saa rankkua
Puhut nyt omista harrastuksistasi olkiukkeiluna? Tiiätkö mitä toi termi meinaa? Mä en meinaan tiiä, mutta epäilen että se ei ole mitään positiivista, koska oon huomannut että toi on termi joka lyödään pöytään jos ei ihan kehdata vielä natsikorttia läväyttää, eka kokeillaan olkiukolla että auttaisko tää hiljentää noi jotka sanoo mun olevan väärässä ja tyhmä. Sit jos se ei auta ni ainoa vaihtoehto on enää natsikortti. Tai marttyyrin viitta.Tämä on parasta olkiukkeilua kun keksii itse mielikuvituksellisia tulkintoja toisten teksteille