Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Mode-ketjussa on kova buugi päällä. Hianointa tässä on se, että lukkoon tota ketjua tuskin laitetaan.
Mode-ketjussa on kova buugi päällä. Hianointa tässä on se, että lukkoon tota ketjua tuskin laitetaan.
Tää on palstan paras biisi:Raskasta musiikkia. Tykkäyksiä lasketaan.
Tuo on ollut lukukelvoton jo pitkään. Joskus sinne eksyy ja taas muistaa miksi ei kannata.Jokereiden osiossa kohotellaan ihan isommalla porukalla yhteishenkeä.
Varsin kevyttä vielä ja tarjoaa tylsän päivän keskellä ihan ok tasoista viihdettäkin. Ootan enemmän sitten kakkoskaudella, koskas ne lisenssipäätökset tehtiinkään..?Tuo on ollut lukukelvoton jo pitkään. Joskus sinne eksyy ja taas muistaa miksi ei kannata.
Sanna Marinin ketjussa ollaan nyt ainakin hyvin sakealla twistillä huolissaan esimerkiksi vankien turvallisuudesta. Tilanne jatkuu ja raportti päättyy.
No joo, onhan tuo tasoa kauden #1 Frendien uusinnat. Kaikki osaa jo ulkoa. Katotaan, ehkä tuo vielä paranee.Varsin kevyttä vielä ja tarjoaa tylsän päivän keskellä ihan ok tasoista viihdettäkin. Ootan enemmän sitten kakkoskaudella, koskas ne lisenssipäätökset tehtiinkään..?
Palstan persuviihdytysjoukot eivät petä taaskaan.
Mistä sitä tietää, vaikka silloin tuijotettaisiin vielä enemmän, kun ei ole asiasta kokemustaJos itsekin haluaisin ihan vaan liigakauden ajan olla mies, ettei tuijotettaisi niin paljoa.
Mistä sitä tietää, vaikka silloin tuijotettaisiin vielä enemmän, kun ei ole asiasta kokemusta
Jos itsekin haluaisin ihan vaan liigakauden ajan olla mies, ettei tuijotettaisi niin paljoa.
Älkäähän nyt, arvon ladyt - suurin osa meistä on Zen Cafen profiloimaa stereotypiaa...Mistä sitä tietää, vaikka silloin tuijotettaisiin vielä enemmän, kun ei ole asiasta kokemusta
Onneksi tässä ketjussa tuo viesti. Jos tuon muualle kirjottaisit niin kiroaisin sinut alimpaan helvettiin, julkaisisin nimesi kaikkialle ja mainostaisin että tähän tyyppiin ei ole luottamista :)Ajattelin vaihtaa. Olen loppukauden KÄRPPÄFANI!
Ajattelin vaihtaa. Olen loppukauden KÄRPPÄFANI!
Älä ny @Czescku tuomitse, kun toinen on tulossa kaapista... Annat nätisti tilaa ja kehut kaverin rohkeutta...Onneksi tässä ketjussa tuo viesti. Jos tuon muualle kirjottaisit niin kiroaisin sinut alimpaan helvettiin, julkaisisin nimesi kaikkialle ja mainostaisin että tähän tyyppiin ei ole luottamista :)
No joo liioittelin, en minä nyt kenenkään nimeä kertoisi mutta kiroaminen pitää paikkaansa. Onneksi tiedän että kyseinen nimimerkki on elinkautisvanki valitsemansa seuran kanssa kuten minäkin.Älä ny @Czescku tuomitse, kun toinen on tulossa kaapista... Annat nätisti tilaa ja kehut kaverin rohkeutta...
Tsemppiä @Individual
Mutta jos menet vihjaamaan, että perssuomalaisista löytyy ahdasmielisyyttä, niin rikepistettä pukkaa. Nimimerkillä ”rikepisteen saanut”. No, vielä menee toinenkin rikepiste jostain yhtä tärkeästä muistutuksesta, sen jälkeen täytyy taas miellyttää turenkilaismafiaa.Palstan persuviihdytysjoukot eivät petä taaskaan.
Mun puolesta saa olla, mulla on parempaakin tekemistä.Perussuomalaisten ketjussa on ihan hyvä pöhinää käynnistä parin nimimerkin välillä. Milloin modet alkavat rauhoittamaan tuota väittelyä näiden kahden nimimerkin välillä?
Mutta jos menet vihjaamaan, että perssuomalaisista löytyy ahdasmielisyyttä, niin rikepistettä pukkaa. Nimimerkillä ”rikepisteen saanut”. No, vielä menee toinenkin rikepiste jostain yhtä tärkeästä muistutuksesta, sen jälkeen täytyy taas miellyttää turenkilaismafiaa.