Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 812
  • 2 997

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Eli jos kyseisenlainen arvuuttelu ei ole rangaistavaa kun siihen laittaa ajatuksen tai googlen eteen niin voin kutsua siis sua millä nimellä haluan.
Mä googletin "Roger Moore". Ja sen perusteella tuohon eteen kuuluisi laittaa "Sir". Kokeile tuleeko kirjoituskieltoa, jos uskallat.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun tekisi mieli vaihtaa mun nimimerkiksi Pertti FASlapsi, mutta en mä kyllä jaksa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran raskas oli pettymys, että kaadoin harmituksissani 47 keppanaa jääkaapista viemäriin ja tyhjät tölkit vein taloyhtiön biojäteroskikseen. Niin ja näytin naapurin 3-vuotiaalle tyttärelle keskisormea, kun hän tervehti minua sanomalla telve. Opettelisi puhumaan tai menisi edes töihin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Söin kanapihvin, enkä poppareita, mutta hieman on nyt hämmentävää. Onko tuo huumoria? Jos, niin aika laiskasti kasattu vitsi. Vai ottaako joku tämän palstan noin tosissaan? Sitten olisin hieman huolestunut.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aktivoituikohan naamapalmu-ketju paljastuksen johdosta? En mene katsomaan, en halua yhtään enempää myötähäpeää asian tiimoilta. Moro vaan kaikki te Pertit jotka tämänkin luette.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kulhossa on enää vaan suolaa ja poksahtamattomia maissinjyviä, ja nytkö vasta saatiin trailerit loppuun?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kulhossa on enää vaan suolaa ja poksahtamattomia maissinjyviä, ja nytkö vasta saatiin trailerit loppuun?

Nyt kai vasta. On kuitenkin valitettavastikin niin tekemällä tehdyn tuntuiset trailerit että eipä tämä nyt paljoa sytytä. Olen koko tapahtumasarjaa seurannut sivusta aika miettelevin ja ihmettelevin ajatuksin. Niin kuin varmaan moni muukin. Selkeä tapaushan tuo on miksi toinen viesti rikkoi sääntöjä ja toinen ei, tai sitten kaikki ei minullekaan avaudu.

Tulee fiilis että onko kaikille niin helppoa ehkäpä myöntää olevansa väärässä, olevansa nyt vähän ajatellut hassusti ja muuta vastaavaa. Noin on minullekin joskus käynyt ja on ihan turhaan tullut laitettua selkeälle asialle vastaan jopa aikoinaan ryypättyä siksi että on ollut vaikeaa myöntää tehneen virheen, olleen väärässä tai annettu negatiivinen palaute ei ole miellyttänyt. Ei välttämättä tällä palstalla mutta noin niin kuin muussa elämässä. Sellaista se vaan välillä on, mutta sanoisin siitä Pauli Hanhiniemen? laulusta tutuin sanoin eli Muutkin mokaa... Eli eipä hätää, vielä ainakaan.

Kyllähän koko tapahtumasarja toi mieleen niitä tunneviboja mitä vaikka aikoinaan sain Big Brotheria seuratessani, ensin kova rummutus että kohta tapahtuu, sitten tuleekin taloon sisään vain uusi asukas (siis siinä BB:ssä), uudesta asukkaasta kuoriutui kuitenkin taas uusi seinäruusu taloon ja taas sai pettyä. Enää en seuraa BB:tä.

Mutta sen sijaan että nyt naureskelisin ainakaan ivallisesti, niin olen myötätuntoinen. Tämän tapahtumasarjan meille alunperin käyntiin pistäneen nimimerkin puolesta olisin erityisemminkin huolestunut ja aika myötätuntoinen sitten kuitenkin kunhan nyt vain tämä tapahtumasarja vähitellen loppuisi. Olen tavannut kuitenkin livenäkin kyseisen nimimerkin ja saanut senkin perusteella nimimerkistä ihan fiksun, mukavan ja sympaattisen kuvan. Jos nyt muistan oikein niin onhan tämä kyseinen nimimerkki täällä muissa ketjuissa tässä lähiaikoina valittanut muun muassa kovaakin kurkkukipuaan ja rahahuoliaan. Eli ehkä varsinaiset syyt tapahtumasarjalle onkin jossain syvemmällä? Ja tämä on lähinnä yksi seurauksista.

Toivon että sitä fiksuutta mitä täältä palstalta kuitenkin löytyy niin näytettäisiin tässäkin tapauksessa sitten kuitenkin tunneälynäkin. Ollaan enemmänkin myötätuntoisia kuin pätijöitä ja ivallisia. Tällaiset tapahtumasarjat kun voi helposti olla ehkä? just seurauksia jostain vähän vakavammasta vaikka. Tällaisia ajatuksia minulle nyt helposti tästä tulee ainakin mieleen kun ottaa huomioon muitakin muihinkin ketjuihin kirjoitettuja viestejä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
NHL:n rottaketjussa oli potentiaalia kun Hitler-kortti heilahti, mutta vähän pettymys ettei keskustelu siitä kunnolla leimahtanut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
NHL:n rottaketjussa oli potentiaalia kun Hitler-kortti heilahti, mutta vähän pettymys ettei keskustelu siitä kunnolla leimahtanut.
Hitler-kortti on hiukan kuin kurkipotku. Sitä vastaan ei voi puolustautua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ilmeisesti modet haluaa, että jatketaan liskoihmisten vallankumouksesta täällä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yliarvostetuimmat bändit -ketjussa on taas progehomot ja kikkakoreat vauhdissa.
Tuo ketju todistaa taas sen miksi musiikista keskustelu on lähes mahdotonta. Esität mielipiteen, sen jälkeen joku tulee kommentoimaan "eheei se näin ole, minä tiedän että kyllä se fakta on tämä...". Etenkin tuollaiset yliarvostetut bändit jne, se menee lähes poikkeuksetta siihen että henkilö X ei vaan pidä bändistä = yliarvostettu.
 

Cow's opinion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dark side of the Moo
Tuo ketju todistaa taas sen miksi musiikista keskustelu on lähes mahdotonta. Esität mielipiteen, sen jälkeen joku tulee kommentoimaan "eheei se näin ole, minä tiedän että kyllä se fakta on tämä...". Etenkin tuollaiset yliarvostetut bändit jne, se menee lähes poikkeuksetta siihen että henkilö X ei vaan pidä bändistä = yliarvostettu.

Mutta niinhän sen pitää mennäkin kun makuasioista on kyse! Ehkä sillä lisäyksellä että et rupea manaamaan sitä naapurin Jaskan paskana pitämääsi punkkibändiä kun siitä ei juuri kukaan muukaan tykkää.

"Yliarvostetuimmat jouluruuat" ketjuun ihmiset kirjoittaisivat varmasti että mikä jouluruoka on pahaa, ja sama pätee musiikkikeskusteluun.
 

444

Jäsen
Tuo ketju todistaa taas sen miksi musiikista keskustelu on lähes mahdotonta. Esität mielipiteen, sen jälkeen joku tulee kommentoimaan "eheei se näin ole, minä tiedän että kyllä se fakta on tämä...". Etenkin tuollaiset yliarvostetut bändit jne, se menee lähes poikkeuksetta siihen että henkilö X ei vaan pidä bändistä = yliarvostettu.
Ja mm. tästä syystä musiikkiketjuille pitäisi olla oma peräkammari tai pimeä kellari (=oma osio), koska noita paskaketjuja ponnahtelee esiin kuin sieniä sateella, eikä millään jaksaisi täpätä kaikkia ketjuja erikseen näkymättömiin. Olisi helpompaa vain jättää kokonainen osio lukematta. Ilmeisesti on kuitenkin aivan liian hankala toteuttaa, kun useista pyynnöistä (useilta käyttäjiltä) huolimatta asiaa ei edes kommentoida esim. Ylläpidon puolelta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toki näinkin, mutta musiikin kohdalla se menee 99,99% varmuudella siihen helvetin rasittavaan pippelimiekkailuun tasolla "ite oot tyhmä tää on parempi". Todella raskasta.
Onc jännä, että politiikkaketjut laitettiin piiloon tarkemman moderoinnin alle, mutta automerkkien ja musiikkityylien paremmuudesta saa "keskustella" vapaammin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös