Nostetaas tätä ketjua vähän ylöspäin. Olin eilen yöllä vähän pelaamassa, ja ajattelin lopettaa kun väsy iski. Suljin toisen pöytäni, ja samalla toiseen pöytään jakaja antoi pocket AA:n. Vihulla oli JJ, Ässät kuitenkin pitivät, joten tuplasin stäkkini. En sitten kehdannut lähteä heti pöydästä, vaan ajattelin pelata muodon vuoksi vielä muutaman jaon.
Seuraava jako käteen (Q-2o?) tyylistä roskaa, ja pf fold.
Seuraava jako: pocket KK ja taas lisää hilloa kotiin.
Seuraava jako: pocket AA ja taas lisää hilloa kotiin. (muut pelaajat olivat nähneet nämä showdownit, joten tiesivät mulla käyneen flaksin).
Seuraava jako: uskomattomasti taas KK käteen. Floppi 6-10-Q -reissaan, kaveri reraise ja mitä mä teen: epäammattimaisesti päivittelen tilannetta chattiin aa-kk-aa- ja TAAS kk- lyön sitten kaikki kilkut keskelle. Vihu miettii ja toteaa kädessään olevan AQ:n -lopulta kuitenkin uskoo mun chattipuheita ja foldaa. Jaon jälkeen vielä näytän, että mulla oli ne kallet. Toki hyvät mahkut oli saada lisää hilloa, mutta vähän kävi jo tilanteen epätodellisuus, sekä se, että kaveri oli jo pari kertaa törmännyt mun isoon taskupariin vaikuttamaan tilanteeseen. Lisäksi olin päättänyt lähteä nukkumaan. Heh. En ole tainnut nettipokerissa koskaan aiemmin sääliä ketään, mutta nyt tuli sitten kerrottua vihulle, ( joka suurelta osin oli vaikuttamassa stäkkini nelinkertaistamiseen) mitä mulla on hanskassa. Hyvillä mielin siitä sitten nukkumaan, (ja toivottavasti sillekin jäi viimeisestä jaosta hyvä mieli, kun säästin siltä ehkä muutaman lantin ja vielä näytin ne kallet jaon päätteeksi).
Ylim. huomiona vielä: en pelaa kovin usein, lähinnä harrastelen silloin tällöin. Peli oli 10-20c blindeillä shorttia (6 hlö pöytä), alussa mulla oli stäkkiä n. 10$ ja lopussa siis n. 45$. Ei todellakaan mitään isoa peliä siis. Mutta siis välillä hyviä/hauskoja postauksia tähän ketjuun, kun niitä "urpo veti musta ohi" -postauksiakin on jonkinverran.
Jaahas -mun pelifrekvenssillä seuraavat kallet tai ässät tulevatkin sitten jouluna, jos tulevat... Niin, ja kivasti myös nuo kortit pitivät, joka jaossa!!!