Päivä mennyt päin persettä, lopulta 125$ turskaa (NL50). Eniten syö että juuri tuon kokoisessa potissa olin täysin oikeassa, mutta kaveri veti ohi. Kun ilmoitin että "nice catch", niin olinkin kuulemma itse se paisti.
Korotin UTG:sta potin TT:llä, kaveri maksaa BB:ltä.
Floppi 284 rainbow, löin 3$ 3.75$ pottiin. Kaveri korottaa 11$:sta, löin 23$:een. Puski sitten 38$ lisää pottiin, ja maksoin. Kaverilla Ac8c, ja riveriltä se ässä sitten käpälään.
Mulle oli melko selvää että ei siellä isompaa paria ole, kylkeen olisi tultu jo ennen floppia. Eli olisihan sillä setti voinut olla, mutta siihen ne kovemmat kädet jää.
Muuten tämä päivä oli aika täydellinen pannukakku, tein yhden melko kipeän (lue:typerän) bluffin johon paloi reilu 100BB. Lisäksi onnistuin saamaan 99:llä kaikki sisään preflopissa. Vastassa oli maniac jonka olin juuri putsannut, ja reloadin jälkeen kaveri paukutti useamman käden putkeen jotain 5-8$ avauksia. 99:llä sitten lähdin leikkiin ja katselin showdownissa QQ:ta, owned.
Sama kaveri veti myös vajaan stackin kun halusi kaikki sisään flopilla suoran vedolla AA:ta vastaan. Onnetar palkitsi osumalla turnissa.
Tarkemmin ajateltuna pitäisi olla onnellinen, listaa kun katsoo niin huomaa että jättämällä omat hölmöilyt pois on pokeri varmaan UB:lla tuottavaa.