Damn että hajottaa vieläkin eilinen...
Vaihdoin BetonBetille vajaa kk sitten, talletin 250€, ja olen saanut kasvatettua rolliani tasaisesti pelatessani NL50 pöydissä sekä välillä kympin tai kahenkympin shorttisittareita. Pelit kulkeneet jees, välillä tulee bad beateja, niille ei vain voi mitään. Mutta eilen olin ottanut muutaman rauhoittavan pilsnerin pohjille, ja aloin pelaamaan muutamaa pöytää. Lyhyen ajan sisään koin pari melkoista bad beatia.
Toisessa pöydässä oli vihusta melko hyvät readit. Kaveri oli todella amatööri, täysaloittelija joka räiski merkkejä keskelle lähestulkoon miten sattui. Kaveri oli taas reissanu 4x BB PF, yksi toine paisti oli maksanut ja mä reissasin AKs 7 dollariin. Kummatki maksoi. Floppi 44A, rainbow.
Tiesin että reissuja tulee, joten chekkasin ekana puhumassa. Vihu reissas 6,5$, ja toinen kaveri maksoi. Itse laitoin epätoivoselta vaikuttavat 30d all in. Vihu maksoi, toinen kaveri kippasi. Turn, 5, river 7. Showdown. Vihulla A5. Turnilta ohi. Potti joku satasen.
Samalle kaverille pari jakoa myöhemmin, KK kädessä 6,5$ re-reissutuksella joku toinen kala ja tää vihu flopille. Floppi 888. Betsaan 10, toinen kippaa, vihu maksaa. Turn 7. Bettaan joku 16 (omat all init), vihu maksaa. River A. Showdown, vihulla A5! Riveriltä ohi, potti joku 80$.
Tän jälkeen kävi itelle (nykyään) tosi harvinainen, eli oikeesti keitti nii pahasti yli ettei rajaa. Ois vaan pitäny sulkee läppäri siinä vaiheessa. Sen jälkeen krokilasillinen viskiä on the rocks ja kahteen pöytään vielä max bineillä sisään, ja 20min jälkeen huonolla pelillä taas 2 biniä alas. Sitten vielä yhteen 30$ heads uppiin jonka hävisin. Onneksi silloin tajusin (edes) lopettaa. Olin hävinnyt joku 240$ jossain tunnissa (rolli oli joku 900$ ilman bonareita\RB).
Jumalauta että tänään on sylettänyt. Alkuaikoina bad beatin jälkeen joskus sattui räiskimään loppustäkeillä itkuraivari-all inei mutta nykyään osaa 99% käsitellä tilanteen hyvin. En todellakaan tiedä mistä johtui, 0,7 promillen mutikasta vai mistä, mutta napsahti helvetin pahasti, ja pari binii vielä alas. Periaatteella "voitetaan binit saman tien takas" se on satavarma tappio pikkutilteissä. Onneksi tänään saanu joku 130$ jo takas tuosta, harmittaa vaan edelleen tuo eilinen. No, son historiaa =) Oppia ikä kaikki...