Voitin tässä tänään jonkun pokeriturnauksen Tampesterin Wellingtonissa ja kuittaisin huikeana palkintona korttipakan ja paikan johonkin finaaliturnaukseen joulukuussa. Taidolla tuossa pelissä arpaa ei kyllä pahemmin ensimmäisen puolen tunnin jälkeen ollut. Stacki 500, 15 minuutin välein nousi blindit ja tippuneen tilalle aina uusi jamppa pöytään. Alussa pääsi pari kertaa pelaamaankin, mutta kohta puoliin järkevin ratkaisu oli mennä allin preflopissa, kunhan lähtökäsi vain oli kohtuullinen. Lähdin suosikkina yhtä lukuun ottamatta kaikkiin käsiin ja hyvin pitivät kortit. Pöytään tulevat pelaajatkin joutuivat käytännössä vetämään allinit ensimmäisellä pelattavalla kädellä. Itsellä oli se etu, että olin ensimmäisten joukossa pöydässä, jolloin sain vähän pelimerkkejä kasaan ja kytätä hyviä käsiä kärsivällisemmin.
Lopussa järjestävänä osapuolena ollut henkilö tuli itse mukaan viimeisenä pelaajana, meni pari kertaa allin ja tiputti munkilla muutaman pelaajan jatkosta. Viimeisessä kädessä hän pisti allin kaksi muuta pöydässä mukana ollutta pelaajaa. Toisella ei ollut mitään, toisella AJ. Järjestäjähemmolla JJ, floppi Axx. Turnille ei apuja, mutta riveriin jätkä ja ohiveto suhteella 1/40. ;)
Eipä siinä sitten mitään järkeä ollut headsuppiakaan pelata, kun pöydässä vain minä ja järjestävä taho. Ei kai siinä... Ihan kivaa oli, vaikka turnauksen rakenne ei varsinaisesti taitopelaamista suosinutkaan. Sainpa ainakin esitellä pelimerkkikikkoja muille pöydässä olijoille.
Lopussa järjestävänä osapuolena ollut henkilö tuli itse mukaan viimeisenä pelaajana, meni pari kertaa allin ja tiputti munkilla muutaman pelaajan jatkosta. Viimeisessä kädessä hän pisti allin kaksi muuta pöydässä mukana ollutta pelaajaa. Toisella ei ollut mitään, toisella AJ. Järjestäjähemmolla JJ, floppi Axx. Turnille ei apuja, mutta riveriin jätkä ja ohiveto suhteella 1/40. ;)
Eipä siinä sitten mitään järkeä ollut headsuppiakaan pelata, kun pöydässä vain minä ja järjestävä taho. Ei kai siinä... Ihan kivaa oli, vaikka turnauksen rakenne ei varsinaisesti taitopelaamista suosinutkaan. Sainpa ainakin esitellä pelimerkkikikkoja muille pöydässä olijoille.