Laitetaanpa tännekin välillä käsi jos saisi vähän kommenttia. Pelinä NL200 shortti. Mä olen pelannut joku 20 jakoa ennen tätä hanskaa, joten ei himmeitä riidejä. Vihu ottanut just ok potin setillä ja pelannut muutenkin aika aktiivisesti. Molemmilla yli binin stackit, mulla $230, vihulla $270.
Vihu avaa UTG:sta $7, välissä kippi ja mä CO:sta $16 AA:lla, muut kippaa ja vihu koolaa. Potti n. $35.
Flop QJ5 kaikki pataa....mulla A pataa. Vihu bettaa $25 ja mä reissaan $60, vihu koolaa. Tässä vaiheessa mä en saa vihulle montaa kättä. Joku TT-AA, miksei AQ, AK. AJ:lla tai AT:lla vihu tuskin maksaisi isoa raiseani. Tietty joku T9s, 98s on mahdollisia vitossetin ohella mutten usko, että vihu löisi UTG:sta näillä. Potti nyt n. $150.
Turn tuo pöytään toisen J:n ja vihu puskee pienen mietinnän jälkeen $110 betin. Kysymys kuuluukin mitä HERO tässä tekee. Mä pyörittelin ajan loppuun tätä ja kippasin, koska ei tossa montaa kättä mitkä mä voitan. Mä en voi vaan koolata tota, vaan pakko olis puskea koko stackki sisään ja huonoimmassa tilanteessa mä vedä kuollutta. KK:ta ja AQ:ta mä johdan mutten muita. Mä kävin miettimään tätä siks koska mun on äärettömän vaikea laittaa kaveria AJ tyyppiselle kädelle ja QQ:n tai JJ:n vihu saattais pelata toisin.