Itse olen kokenut monta kertaa slowplayn heikkouden ja niin käy paikoin nykyäänkin. Ahneus iskee suhteellisen varmalla kädellä ja joskus tulee annettua ilmainenkin kierros vastustajalle. Tappio riverillä on koettu sen verran usein, joten oppia on kantapään kautta saatu. Reilua korotusta vaan peliin, niin jyvät karisevat kummasti akanoista. Tämä toimii myös joskus, jos kädessä ei itsellä ole kerrassaan mitään. Riippuu tietysti tilanteesta.
Omat oppini perustuvat omiin kokemuksiini, enkä ole koskaan edes harkinnut ryhtyä "opiskelemaan" pokeria, koska muutenkaan en siihen voi rajattomasti käyttää aikaa puhumattakaan erilaisten kiemuroiden oppimiseen. Voisin varmasti tulla paremmaksi pelaajaksi lukemalla lehtiä ja katselemalla alan ohjelmia, mutta en oikein jaksa toistaiseksi. Perhe-elämä vie kuitenkin oman aikansa työstä puhumattakaan.
Olen sitä mieltä, että pelaamalla oppii kaikkein parhaiten. Joillekin se maksaa vähän enemmän, mutta pidemmällä ajalla rahat palautuvat kyllä takaisin, jos oppi on mennyt perille.