Mainos

Pokerikeskustelu

• 917 015
  • 6 367

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jees. Kädet tärisivät amatöörillä huomattavasti. Pelitapa ei kyllä tehnyt minuun vaikutusta. Samaten ihmetytti loppumetreillä Dardenin heikohkot callit. Muuten jakso oli hyvää viihdettä, varsinkin Unabomberin puolesta.

Morgoth

Jäsen
OneBigRed kirjoitti:
Henkilökohtaisesti vituttaa vain sankarit jotka "unohtavat" mainita jos samat edut saa ilman heidän affiliate-kytköksiäänkin.

Samaa mieltä, ei kun banniin vain tuollaiset pellet. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella pokerista eikä mainostella eri saitteja eikä ainakaan kerätä itselleen jotain bonuksia tjms. Aivan syvältä tuollainen toiminta.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Leon kirjoitti:
Pelitapa ei kyllä tehnyt minuun vaikutusta.
Sano vaan ihan suoraan; se pelasi tosi huonosti.

WPT pelaajien arvioiminen on vain niin pirun vaikeaa, kun itse näkee ne kortit ja selostajat puhuvat vielä omiaan päälle. Sen verran olen kuitenkin seurannut ohjelmia, että uskallan väittää Gus Hansenin olevan ton poppoon hyväonnisin kaveri. Toki hän pelaa ja panostaa hyvin, mutta kyllä huomattavan usein nousee altavastaajan asemasta voittoon ja sitten selostajat hehkuttaa hänen nerouttaan. Hansen voittaa sekä pelillään että korteillaan. Toki ymmärrän että ohjelmat ovat ronskisti leikattuja ja editoituja ja nämä tällaiset pelit pääsevät usein mukaan lähetykseen.

Unabomber on kyllä varsinainen sekopää!

Morgoth

Jäsen
Murmeli kirjoitti:
Katsoiko kukaan muuten viime lauantaina WPT:a subilta?

High Stakes pokerista on alkanut myös toinen esityskausi. Kannattaa etsiä netistä jaksoja itselleen. Ovat varsin viihdyttäviä ja pelikin mielenkiintoisempaa kuin WPT-pelailu. Raharinki jossa 300/600$ blindit + 100 $ ante.

Ensimmäisessä jaksossa oli mm. Mike Matusow, Micheal Mizarchi, Daniel Negreanu, Sammy Farha sekä yksi amatööri, jota vietiin taas aika pahasti :)

Potit ovat ihan kivoja. Esim. edellisellä esityskaudella käsi jossa Barry Greenstein (AA) vs. Sammy Farha (KK), jossa Farha floppasi setin ja potti taisi olla yli 300 000$ ja Greenstein otti 'bad beatin' ihan tyynesti ja teki reloadin ja tuli takaisin... :)

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Gags kirjoitti:
Unabomber on kyllä varsinainen sekopää!

Itse en Unabomberia arvosta pätkääkään, enemmänkin käy ärsyttämään tuollainen pelleily. Pokeria siinä pitäisi pelata, ei pelleillä. Oikeastaan ainoa pelaaja, joka vetää mielestäni huumorin liian pitkälle. Hassut lasit tai käsimerkit on hauskoja, tietyt omat tavat toimia (esimerkiksi Gusin käsimerkit tai Unobomberin pelkkä pään vetäminen huppuun) on ihan hauskoja, mutta jatkuva sekoilu vaan on omasta mielestäni ärsyttävää sekä pelin että vastustajan halveksimista. Voihan se olla, että tuolla saa vastustajaa häirittyä riittävästi, mutta itse esimerkiksi WPT:a katsoessani toivon vaan Unabomberin tippuvan asap, jotta pokeri nousisi pääasiaksi eikä yhden ihmisen pilailu.

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Morgoth kirjoitti:
High Stakes pokerista on alkanut myös toinen esityskausi. Kannattaa etsiä netistä jaksoja itselleen. Ovat varsin viihdyttäviä...
*klip*

Katsoin eilen tuon toisen kauden ekan jakson ja parasta siinä oli niiden pelaajien läpät. Tunnelma oli vähän kuin omissa livepeleissä perjantai-iltaisin. Paitsi HSP:ssa nuo pelaavat pienemmilla summilla :) WPT:ssähän ne ovat joskus turhankin hiljaa. Ja jos jotain sanovat, sen melkein kuulee.

Ps. Mitä ihmettä ne äidit siellä teki? Siis muutakin kuin toivat eväät? Mielummin kyllä kattelisin Shanaa, mutta kuten sanonta sanoo, toinen tykkää...

Morgoth

Jäsen
Harri2001 kirjoitti:
Katsoin eilen tuon toisen kauden ekan jakson ja parasta siinä oli niiden pelaajien läpät.

Negreanu vittuili ainakin aika rankasti välillä Matusowille. Yrittikö sitten saada Mikea tilttaamaan?-)

Se amatööri oli taas aika pihalla. Ensin maksoi ollessaan pahasti jäljessä ja toisessa taas foldasi Matusowin bluffiin. Edellisellä esityskaudella kaveri taisi menettää yli 100.000$ ihan hetkessä käsittämöttämällä pelillä ja ihme on jos kaveri ei mene poikki seuraavassa jaksossa...

WPT:ssähän ne ovat joskus turhankin hiljaa. Ja jos jotain sanovat, sen melkein kuulee.

High Stakes pokerissa näkee vähän muunkinlaista pokeria kuin vain "pre-flop all-in AK vs. 99"-näytöksiä.

Ps. Mitä ihmettä ne äidit siellä teki? Siis muutakin kuin toivat eväät?

Pelaajat saavat tuoda jotain läheisiään sinne pelihuoneeseen, mutta yleisöltä tila on suljettu? Olihan Unabomber tuonut Jennifer Tillyn sinne.

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Morgoth kirjoitti:
Samaa mieltä, ei kun banniin vain tuollaiset pellet. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella pokerista eikä mainostella eri saitteja eikä ainakaan kerätä itselleen jotain bonuksia tjms. Aivan syvältä tuollainen toiminta.

Mun mielestä tuo saittien bonuksista kertominen plus muut erilaiset pokeriin liittyvät tarjoukset kuuluu tähän ketjuun tiettyyn pisteeseen asti. Koska joskus niistä löytyy todellisia helmiä, joillekin jopa alku bankrolliin. Ainoastaan tuollaiset säälittävät affiliate/referrer-koodin "piiloitukset" käy vituttamaan isolla kädellä, tälläistä rehellistä luonnetta.

Morgoth

Jäsen
E kirjoitti:
Oikeastaan ainoa pelaaja, joka vetää mielestäni huumorin liian pitkälle. Hassut lasit tai käsimerkit on hauskoja, tietyt omat tavat toimia (esimerkiksi Gusin käsimerkit tai Unobomberin pelkkä pään vetäminen huppuun)

Aurinkolasit ja huput ymmärrän vielä tuolla tasolla, mutta alkaa olemaan jo säälittävää, kun jossakiin RAYlla on 20 ja 50 euron turnauksissa ollaan lasit päässä 'tellejä' piilossa :)

Ärsyttäviä pelaajia on Mike 'The Mouth' Matusow ja Shawn Sheikhan. Mouth tosin tiettyyn rajan asti ihan hauska, mutta Shawn tuntuu suorastaan kusipäältä.

Barry Greenstein on ihaltavan rauhallinen ja Sam Farha on aika 'kool' :)

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
ApZu kirjoitti:
Ainoastaan tuollaiset säälittävät affiliate/referrer-koodin "piiloitukset" käy vituttamaan isolla kädellä, tälläistä rehellistä luonnetta.

Itse ainakin raportoin(ja olen raportoinut) jokaisen tuollaisen viestin moderaattoreille tästä ketjusta.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Morgoth kirjoitti:
Aurinkolasit ja huput ymmärrän vielä tuolla tasolla, mutta alkaa olemaan jo säälittävää, kun jossakiin RAYlla on 20 ja 50 euron turnauksissa ollaan lasit päässä 'tellejä' piilossa :)
Mutta 5e buy-inin kotirinkeihin nämä taas kuuluvat kuin nenä päähän :). Kaikkihan me ollaan ammattilaisia.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Murmeli kirjoitti:
Mutta 5e buy-inin kotirinkeihin nämä taas kuuluvat kuin nenä päähän :).
Nimenomaan. Hyvänä isäntänä jopa tarjoan lainalaseja (mallia Blues Brothers) vieraiden käyttöön. Niiden virallinen nimi on "all-in lasit". Rekvisiittavalikoimaa voisi täydentää esim. Laak-hupparilla.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
ticotico kirjoitti:
Joo, samaa mieltä olen että kaikki mainostajat saavat häipyä..mutta tässä hyvä sivu jota äsken kokeilin ja 50 taalaa tulee heti tilille kun on rekisteröityny...www.rodeocitypoker.com
Olenkohän mä tyhmä, mainoksessa virhe vai miten tää tuntuu jotenkin hassulta? Latasin siis tuon clientin ja siinä heti etusivulla oli tällänen mainos:
"$50 Guaranteed Tournament
This Saturday we will be holding a $50 Guaranteed tournament.
The buyin is only $2 + $0.20
Rebuys and Addons allowed!"

Ok. "There are 67 players at 13 tables" -teksti selvensikin aika paljon... Voipi olla vähän nihkeitä pelejä tiedossa tolla pelaajamäärällä.

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Morgoth kirjoitti:
Onko joku jo saanut käsiinsä Harringtonin VOL 3 ? Itse ainakin odotan suurella mielenkiinnolla.

En ainakaan minä ole, mutta pokershop.dk lähestyi sähköpostilla:

Harrington On Hold'em, Vol. III
The long-awaited follow-up to Volumes I & II is finally in stock!
Price: 27,00 euro.

Oho, luetaan niitä maileja, innostuin niin kovasti jo otsikosta:

No Limit Hold'em: Theory and Practice
Finally a new book from David Sklansky, this time on No Limit Hold’em!
Written together with Ed Miller.
Price: 27,00 euro.

(en jaksa enää korjata alkuperäistä quotea, missä oli molemmat mainittuna)

Huikeata.

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
ticotico kirjoitti:
Joo, samaa mieltä olen että kaikki mainostajat saavat häipyä..mutta tässä hyvä sivu jota äsken kokeilin ja 50 taalaa tulee heti tilille kun on rekisteröityny...www.rodeocitypoker.com

Tuolla on kyllä taso paljon matalampi, kuin sportingbetillä, jossa pelaan yleensä aina. Ilmeisesti kaikki pelaa bonusrahoilla, ei tuota muuten voi käsittää. All in viuhuu yhtenään. Minäkin pääsin osalliseksi poteista. Itellä AK ja korottelivat .05/.1 pöydässä 2.2$:n preflopissa. Floppiin mäjähti 4dKs5d. Mukana oli lisäkseni 5 pelaajaa. Heitin ensimmäisenä rohkeasti all-in lopuilla 25$:lla. Kaikki viisi pelaajaa lähti tietenkin mukaan. Yhdellä oli KT, toisella QQ, yksi haki väriä. Pari kättä jäi näkemättä, sen verran nopeasti kortit tulivat pöytään. Käteni kesti kuin kestikin loppuun asti. Pottina tuli mukavat 95$. Sportingbetillä suurin potti koskaan, jonka olen 6kk:n aikana voittanut, on ollut vain 27$, joten siihen nähden kohtuullisesti. Nyt vain pitää kattella, että saakohan noita rahoja joskus pois.

Edit: Harmi kun tuolla näyttäisi näkyvän vain 10 viimeistä kättä. En huomannut ajoissa kopioida talteen.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
seisnauraa kirjoitti:
Tuolla on kyllä taso paljon matalampi, kuin sportingbetillä, jossa pelaan yleensä aina. Ilmeisesti kaikki pelaa bonusrahoilla, ei tuota muuten voi käsittää. All in viuhuu yhtenään. Minäkin pääsin osalliseksi poteista. Itellä AK ja korottelivat .05/.1 pöydässä 2.2$:n preflopissa. Floppiin mäjähti 4dKs5d. Mukana oli lisäkseni 5 pelaajaa. Heitin ensimmäisenä rohkeasti all-in lopuilla 25$:lla. Kaikki viisi pelaajaa lähti tietenkin mukaan. Yhdellä oli KT, toisella QQ, yksi haki väriä. Pari kättä jäi näkemättä, sen verran nopeasti kortit tulivat pöytään. Käteni kesti kuin kestikin loppuun asti. Pottina tuli mukavat 95$. Sportingbetillä suurin potti koskaan, jonka olen 6kk:n aikana voittanut, on ollut vain 27$, joten siihen nähden kohtuullisesti. Nyt vain pitää kattella, että saakohan noita rahoja joskus pois

Itse pelasin hetken .5 NL pöydässä, jossa keskipotti oli noin 80 taalaa. Toinen pelikäteni oli JJ ja floppasin setin ilman värin- tai suoranvetoa. Noh siinä sitten pari bluffaria kokeilee vetästä nappulat keskelle AK, AQ ja joku keskiparilla. No tuo keskiparilla mukaan lähtenyt kaveri sai runner-runner värin ja potti ~140 taalaa sinne ja minun rodeourani loppui siihen...

Jotenkin oli sellainen tunne, että bonusrahoilla tais kaverit olla liikkeellä, sitäpaljon levottomia lyöntejä ehdin nähdä noissa kolmessa pelissä.

Jamais Vu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
JiVe kirjoitti:
Jotenkin oli sellainen tunne, että bonusrahoilla tais kaverit olla liikkeellä, sitäpaljon levottomia lyöntejä ehdin nähdä noissa kolmessa pelissä.
Näinhän se näytti kyllä olevan, itse pelailin 1 on 1 turnauksia parisen tunnin ajan ja tuplasin tuon bonuksen eli nyt on kasassa noin 95 euroa. Ajattelin tässä ainakin sen aikaa pelailla tuolla rodeolla kun bonus on voimassa, ja ottaa sitten rahat pois kyseisestä lafkasta. Näyttäisi vain olevan ehtoina Neteller tili, 30 päivää rekisteröityneenä Rodeoon, ja jos en aivan väärin ymmärtänyt, täytyy tuolle pokeritilille vielä tallettaa itse 25 dollaria jos aikoo koskaan rahojaan ulostaa... Sekavat ehdot, en ole kyllä aivan varma tarviiko tuolle tilille enää mitään tallentaa kun pokeritilille on kuitenkin talletettu tuo 50 dollarin bonus..

Onkos kellään kokemuksia rahojen kotiuttamsiesta kyseisestä paikasta?

edit. aloitin uuden 10 euron 1 on 1 turnauksen viestin postittamisen jälkeen ja 5 minuuttia myöhemmin se jo päättyi voittooni....

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Milhouse Nixon kirjoitti:
Jumalauta!

Varmaan vielä kovempaa ilotulitusta kuin sportingilla bonuskausina.
Täysin totta. En muista edes leikkirahapöydissä nähneeni tollasta kohellusta. Itsekin hetken katselin siinä lobbyssä, että voiko toi pitää paikkansa, kun sitä keskimäärästä pottia katsoin. Muissa pöydissä kun oltiin alle 10 taalan. AIka nopeesti selkes juoni kun pöytään istu. 7 - 10 $ pre-flop reissut oli normaalia ja 35 taalan reissullekkin saattoi löytyä parikin maksajaa.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Taitaa olla aika lopettaa täysin nuo pikkurahojen sittarit. Ei mitään järkeä, kun aina turnaus päättyy siihen, että joku vetää takaa ohi. Pikku esimerkki:

Turnauksen ($2 30 hengen sittari) toinen käsi (blindit 10/20), mulle SB:ssa KQo käteen ja reissaan 100.

Neljä pelaajaa maksaa. Flop: Q32 rainbow.

Reissaan 480 (huono positio, paska reissu, tiedän, vitutuspäissäni tehty kun turnaukset loppunu ohivetoihin jatkuvasti), seuraava menee all-in, kaksi muuta maksaa ja seuraan perässä.

Kääntävät seuraavat kortit:

A) Q8o
B) 22
C) TT

Turnissa ja riverissä ei tietenkään apuja. En ymmärrä, että joku maksaa ankoilla 5 x BB reissun. Olenko aivan kateissa?

Tämä muodostuu ongelmaksi, kun hyvin harvoin saa betsattua paljon porukkaa pois flopista ja vittu aina joku vetää ohi.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Murmeli kirjoitti:
Turnissa ja riverissä ei tietenkään apuja. En ymmärrä, että joku maksaa ankoilla 5 x BB reissun. Olenko aivan kateissa?

No olet.

Noin alkuvaiheessa turnausta, pieni osa stäkistä. Floppaat setin -> mahdollisesti katkot kaverin ja tuplaat. Ei tuo mikään ohiveto ole.

Ja pelaat väärää peliä, jos ohivetojen takia menee hermo. Sittareissa niitä tulee yhtenään, ja sinäkin vedät ohi yhtenään, kun shortstakkina pakko vetää välillä ohi.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Noose kirjoitti:
Noin alkuvaiheessa turnausta, pieni osa stäkistä. Floppaat setin -> mahdollisesti katkot kaverin ja tuplaat. Ei tuo mikään ohiveto ole.
Kyllä, tuo ei ollut, siinä meni kerronta pieleen. Mutta ok, se on sitten minulle uutta, että pistetään reilu 10% stackista peliin tilanteessa, jossa on vastassa vähintään kaksi ylikorttia. Tietysti tässä on se reilu 10% mahdollisuus setti flopata, joten kai se silloin menee kohdalleen. Kerropas nyt sitten, kuinka esim. KQ kannattaa yleensäkin pelata? Minulle ainakin helvetin vaikea käsi pelata oikein.

Noose kirjoitti:
Ja pelaat väärää peliä, jos ohivetojen takia menee hermo. Sittareissa niitä tulee yhtenään, ja sinäkin vedät ohi yhtenään, kun shortstakkina pakko vetää välillä ohi.
Parin viimeisen viikon aikana on varmasti suhde ohivetojen kanssa ollut 80/20 vastaan. Helvetti kun pitäisi joku softa keksiä, joka kertoisi nämä ohivetojen tilastot. Kiinnostaisi vain.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Murmeli kirjoitti:
Kyllä, tuo ei ollut, siinä meni kerronta pieleen. Mutta ok, se on sitten minulle uutta, että pistetään reilu 10% stackista peliin tilanteessa, jossa on vastassa vähintään kaksi ylikorttia. Tietysti tässä on se reilu 10% mahdollisuus setti flopata, joten kai se silloin menee kohdalleen.

Kyllähän taskuparilla kannattaa ehdottomasti maksaa korotukset, jos vain taskut ovat molemmilla riittävän syvät. Noista pöydistä kun löytyy riittävästi näitä jotka pitävät TPTK:ta maailman kovimpana juttuna, ja pistävät stackinsa keskelle paljoa miettimättä.

Todennäköisyys flopata setti on hieman yli 10%, joten ringissäkin se taalan korotus kannattaa maksaa, kunhan tiedossa on todennäköisesti yli kymmenen taalaa setin paukahtaessa. Riverille mentäessä setin mahdollisuus on lähempänä 20%, mutta sen hintaa ei preflopissa voi oikein arvioida.

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Murmeli kirjoitti:
Kerropas nyt sitten, kuinka esim. KQ kannattaa yleensäkin pelata? Minulle ainakin helvetin vaikea käsi pelata oikein.

En ole mikään expertti, mutta käsittääkseni tapoja on kaksi.
Tiukemman mukaan tässä vaiheessa KQ on roskakäsi ja sillä ei riehumaan ruveta.
Toisen mukaan napit keskelle ja toivotaan tuplausta ja jos hävitään, niin kohtahan alkaa uusi turnaus.

edit:

Lisätään vielä sen verran että havaintojeni mukaan mikäli haluaa kohtuu varmasti päästä löysissä pikkurahan MTT turnauksessa etteenpäin on pelata ensimmäiset kierrokset üüber tiukkaa peliä eli korota vain käsillä, joilla olet valmis menemään pre flop allin. Tämä siksi, että joku kuitenkin menee all in. Maksella voi takapositiosta muillakin käsillä, mutta ne on syytä dumpata, jos joku korottaa. Parin kierroksen jälkeen peli on kummasti rauhoittunut kun muutama kuumakalle on karsomossa ja se yksi onnekas istuu ison stäkkinsä päällä ja pelaa tiukasti.

Toinen vaihtoehto on mennä mukaan huumaan ja toivoa tuplausta.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy