OneBigRed kirjoitti:Henkilökohtaisesti vituttaa vain sankarit jotka "unohtavat" mainita jos samat edut saa ilman heidän affiliate-kytköksiäänkin.
Sano vaan ihan suoraan; se pelasi tosi huonosti.Leon kirjoitti:Pelitapa ei kyllä tehnyt minuun vaikutusta.
Murmeli kirjoitti:Katsoiko kukaan muuten viime lauantaina WPT:a subilta?
Gags kirjoitti:Unabomber on kyllä varsinainen sekopää!
Morgoth kirjoitti:High Stakes pokerista on alkanut myös toinen esityskausi. Kannattaa etsiä netistä jaksoja itselleen. Ovat varsin viihdyttäviä...
*klip*
Harri2001 kirjoitti:Katsoin eilen tuon toisen kauden ekan jakson ja parasta siinä oli niiden pelaajien läpät.
WPT:ssähän ne ovat joskus turhankin hiljaa. Ja jos jotain sanovat, sen melkein kuulee.
Ps. Mitä ihmettä ne äidit siellä teki? Siis muutakin kuin toivat eväät?
Morgoth kirjoitti:Samaa mieltä, ei kun banniin vain tuollaiset pellet. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella pokerista eikä mainostella eri saitteja eikä ainakaan kerätä itselleen jotain bonuksia tjms. Aivan syvältä tuollainen toiminta.
E kirjoitti:Oikeastaan ainoa pelaaja, joka vetää mielestäni huumorin liian pitkälle. Hassut lasit tai käsimerkit on hauskoja, tietyt omat tavat toimia (esimerkiksi Gusin käsimerkit tai Unobomberin pelkkä pään vetäminen huppuun)
ApZu kirjoitti:Ainoastaan tuollaiset säälittävät affiliate/referrer-koodin "piiloitukset" käy vituttamaan isolla kädellä, tälläistä rehellistä luonnetta.
Mutta 5e buy-inin kotirinkeihin nämä taas kuuluvat kuin nenä päähän :). Kaikkihan me ollaan ammattilaisia.Morgoth kirjoitti:Aurinkolasit ja huput ymmärrän vielä tuolla tasolla, mutta alkaa olemaan jo säälittävää, kun jossakiin RAYlla on 20 ja 50 euron turnauksissa ollaan lasit päässä 'tellejä' piilossa :)
Nimenomaan. Hyvänä isäntänä jopa tarjoan lainalaseja (mallia Blues Brothers) vieraiden käyttöön. Niiden virallinen nimi on "all-in lasit". Rekvisiittavalikoimaa voisi täydentää esim. Laak-hupparilla.Murmeli kirjoitti:Mutta 5e buy-inin kotirinkeihin nämä taas kuuluvat kuin nenä päähän :).
Olenkohän mä tyhmä, mainoksessa virhe vai miten tää tuntuu jotenkin hassulta? Latasin siis tuon clientin ja siinä heti etusivulla oli tällänen mainos:ticotico kirjoitti:Joo, samaa mieltä olen että kaikki mainostajat saavat häipyä..mutta tässä hyvä sivu jota äsken kokeilin ja 50 taalaa tulee heti tilille kun on rekisteröityny...www.rodeocitypoker.com
Morgoth kirjoitti:Onko joku jo saanut käsiinsä Harringtonin VOL 3 ? Itse ainakin odotan suurella mielenkiinnolla.
ticotico kirjoitti:Joo, samaa mieltä olen että kaikki mainostajat saavat häipyä..mutta tässä hyvä sivu jota äsken kokeilin ja 50 taalaa tulee heti tilille kun on rekisteröityny...www.rodeocitypoker.com
seisnauraa kirjoitti:Tuolla on kyllä taso paljon matalampi, kuin sportingbetillä, jossa pelaan yleensä aina. Ilmeisesti kaikki pelaa bonusrahoilla, ei tuota muuten voi käsittää. All in viuhuu yhtenään. Minäkin pääsin osalliseksi poteista. Itellä AK ja korottelivat .05/.1 pöydässä 2.2$:n preflopissa. Floppiin mäjähti 4dKs5d. Mukana oli lisäkseni 5 pelaajaa. Heitin ensimmäisenä rohkeasti all-in lopuilla 25$:lla. Kaikki viisi pelaajaa lähti tietenkin mukaan. Yhdellä oli KT, toisella QQ, yksi haki väriä. Pari kättä jäi näkemättä, sen verran nopeasti kortit tulivat pöytään. Käteni kesti kuin kestikin loppuun asti. Pottina tuli mukavat 95$. Sportingbetillä suurin potti koskaan, jonka olen 6kk:n aikana voittanut, on ollut vain 27$, joten siihen nähden kohtuullisesti. Nyt vain pitää kattella, että saakohan noita rahoja joskus pois
Näinhän se näytti kyllä olevan, itse pelailin 1 on 1 turnauksia parisen tunnin ajan ja tuplasin tuon bonuksen eli nyt on kasassa noin 95 euroa. Ajattelin tässä ainakin sen aikaa pelailla tuolla rodeolla kun bonus on voimassa, ja ottaa sitten rahat pois kyseisestä lafkasta. Näyttäisi vain olevan ehtoina Neteller tili, 30 päivää rekisteröityneenä Rodeoon, ja jos en aivan väärin ymmärtänyt, täytyy tuolle pokeritilille vielä tallettaa itse 25 dollaria jos aikoo koskaan rahojaan ulostaa... Sekavat ehdot, en ole kyllä aivan varma tarviiko tuolle tilille enää mitään tallentaa kun pokeritilille on kuitenkin talletettu tuo 50 dollarin bonus..JiVe kirjoitti:Jotenkin oli sellainen tunne, että bonusrahoilla tais kaverit olla liikkeellä, sitäpaljon levottomia lyöntejä ehdin nähdä noissa kolmessa pelissä.
Jumalauta!JiVe kirjoitti:Itse pelasin hetken .5 NL pöydässä, jossa keskipotti oli noin 80 taalaa.
Täysin totta. En muista edes leikkirahapöydissä nähneeni tollasta kohellusta. Itsekin hetken katselin siinä lobbyssä, että voiko toi pitää paikkansa, kun sitä keskimäärästä pottia katsoin. Muissa pöydissä kun oltiin alle 10 taalan. AIka nopeesti selkes juoni kun pöytään istu. 7 - 10 $ pre-flop reissut oli normaalia ja 35 taalan reissullekkin saattoi löytyä parikin maksajaa.Milhouse Nixon kirjoitti:Jumalauta!
Varmaan vielä kovempaa ilotulitusta kuin sportingilla bonuskausina.
Murmeli kirjoitti:Turnissa ja riverissä ei tietenkään apuja. En ymmärrä, että joku maksaa ankoilla 5 x BB reissun. Olenko aivan kateissa?
Kyllä, tuo ei ollut, siinä meni kerronta pieleen. Mutta ok, se on sitten minulle uutta, että pistetään reilu 10% stackista peliin tilanteessa, jossa on vastassa vähintään kaksi ylikorttia. Tietysti tässä on se reilu 10% mahdollisuus setti flopata, joten kai se silloin menee kohdalleen. Kerropas nyt sitten, kuinka esim. KQ kannattaa yleensäkin pelata? Minulle ainakin helvetin vaikea käsi pelata oikein.Noose kirjoitti:Noin alkuvaiheessa turnausta, pieni osa stäkistä. Floppaat setin -> mahdollisesti katkot kaverin ja tuplaat. Ei tuo mikään ohiveto ole.
Parin viimeisen viikon aikana on varmasti suhde ohivetojen kanssa ollut 80/20 vastaan. Helvetti kun pitäisi joku softa keksiä, joka kertoisi nämä ohivetojen tilastot. Kiinnostaisi vain.Noose kirjoitti:Ja pelaat väärää peliä, jos ohivetojen takia menee hermo. Sittareissa niitä tulee yhtenään, ja sinäkin vedät ohi yhtenään, kun shortstakkina pakko vetää välillä ohi.
Murmeli kirjoitti:Kyllä, tuo ei ollut, siinä meni kerronta pieleen. Mutta ok, se on sitten minulle uutta, että pistetään reilu 10% stackista peliin tilanteessa, jossa on vastassa vähintään kaksi ylikorttia. Tietysti tässä on se reilu 10% mahdollisuus setti flopata, joten kai se silloin menee kohdalleen.
Murmeli kirjoitti:Kerropas nyt sitten, kuinka esim. KQ kannattaa yleensäkin pelata? Minulle ainakin helvetin vaikea käsi pelata oikein.