Pakko hehkuttaa hiukan. Pitkasta aikaa turneevoitto (tosin vaan $20 buy-inin $5k guaranteessa ja reilun 200 pelaajan keskelta), monen vittumoisen tippumisen ja pienen rahasijan jalkeen. Meinas jo usko loppuu omaan tekemiseen. Eihan tuo $1400 paljoa ole, mutta kylla silla nyt ainakin jotain saa.
Tiukkaa pelia alusta saakka, pysyttelin hiukan averagen alapuolella koko ajan pelaamalla premiumkasia. Bubblen lahestyessa avasin pelia hiukan, kerasin about puoltoista kertaisen stakin averageen nahden. Bubblen poksahdettua oli jaljella 30 pelaajaa, jossa sitten tiukennettiin hiukan taasen. Saatiin onneks muutama iso kasi joilla pidettiin oma stakki pinnalla. Finaalipoytaan mennessa olin 9 chipeissa. Eli ei hyvalta nayttanyt. Mutta onneks blindit nousi sen verran hitaasti etta olin koko ajan yli 20bb stakilla mukana. Fisut sitten tippui edelta (mm. 3 way allin kolmen chipleaderin kesken kasina 88.vs AJ vs. 55), mie kasvattelin stakkia jarkevasti poimimalla blindeja ja saamalla jopa korttejakin joskus.
Kerran luckboxasin turneessa isosti (77 vs. JJ, floppiin 7), tosin tassa oli koolittavaa enaa vahasen ja enka riskeerannut viela itseani ulos turneesta. Toisen kerran muuvi epaonnistui. Kooliin BBlta minireissun cutoffista A5s, floppi 237. Paatin esittaa pienta paria, kun riidit oli vahvat siita etta vihu oli isoilla kuvilla/isolla assalla liikkeella. Joten c-r allin, vihu perkele luki mua kuin kirjaa (vaikka imago oli varmasti tiukka ja vihu viela kaukana pot committedista) ja instakooli AK:lla, onneks riveri pelasti tuomalla vitosen. En kylla tieda mista se noi riidinsa sai, olin aina nayttanyt ison kaden showdownissa. Onneksi molemmat onnenpotkut tuli finaalipoydassa, joten siina harveni populaa aika hyvin.
Bubble aloitettiin about 60-40 chippijakaumalla mulle. Vihusta oli riidit etta aika arka (tuli FT chipleaderina ja valui melkeinpa kuiviin ennen kuin pelasi ekan kaden), joten pelasin todella agresti. Chippi tilanteen ollessa 70-30 sain kateen kymppiparin. Korotus, vihu miettii pitkaan lyo merkit keskelle ja eihan tuollaista katta voi oikein HUssa kipata. Call, vihu nayttaa 33 flop T55 ja hyvaa yota vihulle (melkein). Yhteensa HU taisi kestaa about 15 katta.