Kokemuksia verkkopelistä
Oon nyt muutaman kerran käynyt parin viime viikon aikana netissä läiskimässä. Aluksi tuntui liiankin helpolta, mutta kävin sitten vähän koittamassa isompiakin pöytiä, ja kyyti oli alussa kylmää. Suurimpana ongelmana oli se, että en suoraan sanottuna osannut lukea aluksi näitä hyviä slowpleijaajia ollenkaan, ts. en saanut mitään tellejä vasta kun riverillä. Samoin tajusin kokemattomuuteni näissä rahapöydissä, livenä ja turneepelaajana olin pärjännyt agressiivisella pelaamisella flopin jälkeen, mutta nyt olin useamminkin kerran ansassa taskuparia vastaan. Varsinkin isoja kahta pareja tuli ylipelattua aivan liikaa.
Ja rinkissä jokainen veto maksaa rahaa, kun taas turneepöydässä tervataan perseet vasta lopussa. Taidankin siirtyä kokonaan noihin sittareihin. Pystyn kyllä hakemaan dimen rinkipöydästä 3-10$ per tunti kun pelaan yhdellä pöydällä, mutta neljän pöydän kokeilu oli suunnilleen samaa tahtia kaikille yhteensä. Jotenka toteamus don't quit your day job pitenee paikkansa. Ja toisaalta pelaan mieluummin voitosta raha sivutuotteena kuin rahapöydissä, missö se raha on pääasia.
Muutenkin nettipelaamisesta puuttuu vaan se jokin, vaikka olenkin mielestäni keskinkertaista huonompi pokerinaama, on se keskinäinen kyräily ja tellien etsiminen siltikin se pokerin peluun juttu.