Pokerikeskustelu

  • 903 944
  • 6 377
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Itse en koskaan saanut Partylta bonusta, vaikka kaikki tein niin kuin pitikin. Tästä on aikaa sen puolivuotta jo. Silloinkin oli juuri tuo 75$ tarjous, joka tuntuu olevan koko ajan voimassa. En ole tekemisissä ko. puljun kanssa enää. En vaikka haluaisivatkin maksaa bonukset. Kun on kerran rekisteröinyt, ei voi enää saada bonareita.

Sanoisin, että paska mikä paska.
 

Abiel

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Kertokaapa aloittelijalle, onko esim. Pokerihuoneella tai Party Pokerilla mahdollisuutta tehdä omia pöytiä mihin kaiffarit pääsis vain salasanalla? Vitun ohjeista en ainakaan löytäny
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jukan takahiukset kirjoitti:
Itse en koskaan saanut Partylta bonusta, vaikka kaikki tein niin kuin pitikin. Tästä on aikaa sen puolivuotta jo. Silloinkin oli juuri tuo 75$ tarjous, joka tuntuu olevan koko ajan voimassa. En ole tekemisissä ko. puljun kanssa enää. En vaikka haluaisivatkin maksaa bonukset. Kun on kerran rekisteröinyt, ei voi enää saada bonareita.

Sanoisin, että paska mikä paska.

Tuo kyseinen bonarihan ei ole partyn oma (minun käsitys asiasta), sillä tuonne fi.pokernewssiin pitää vielä lähettää ne omat tiedot, jotta sen bonarin.
Minulla meni pieni hetki tuon asian hiffaamisessa, kun en lukenut ohjeita kunnolla, ja sama juttu broidilla. Broidikin sai bonarinsa, vaikka ei heti samantien pistänyt tietojaan tuonne saitille.

Siihen en ota kantaa mitenkä kauan tuo bonus on ollut voimassa. Mutta minulle kyllä kelpaa ilmainen peliraha.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Jukan takahiukset kirjoitti:
Itse en koskaan saanut Partylta bonusta, vaikka kaikki tein niin kuin pitikin. Tästä on aikaa sen puolivuotta jo. Silloinkin oli juuri tuo 75$ tarjous, joka tuntuu olevan koko ajan voimassa. En ole tekemisissä ko. puljun kanssa enää. En vaikka haluaisivatkin maksaa bonukset. Kun on kerran rekisteröinyt, ei voi enää saada bonareita.

Sanoisin, että paska mikä paska.

Ka perkele, oli sinne rahaa tullu. Jos vaikka joku ilta kokeilis menestystäkin sitten oikein rahalla pelatessa. Jos vaikka olis 1000 käden jälkeen jotain kotiutettavaakin.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Morgoth kirjoitti:
Onnee vaan.. millä tasolla pelaat? Tuo on ihan hauska kokeilu, mutta yleensä sitä pelaa aina liian isossa pyödässä ja lopulta menee katki :)

Pelailen ihan pienimmissä pöydissä (25c tällä hetkellä) ja koitan välttää katkeamisen. Toinen tapahan olisi mennä ylemmäs ja ylemmäs pikkustäkkinä, mutta en halua katketa yhteen tappioon.
 

lavos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aln kirjoitti:
Sitten nopeat bonukset, jonka jälkee n. NL50 tasolla rb+bonus yhdistelmät ja lopuksi riittää kova rakeback. Niin rahantulo on taattu :)

Onks Aln:llä tietoa mestasta mis ois hyvä pelailla NL50 fullia? Oon tässä pari kuukautta kerännyt rollia NL50 ja nyt ruvetaan oleen loppusuoralla. Tän hetkiset ehdokkaat on UltimateBet ja Tower Gaming, mut varmasti muitakin ehdokkaita on.
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
Pakko tännekin tilittää... meni pitkästä aikaa usko pokeriin ja sen olemattomaan oikeudenmukaisuuteen...
PAF:lla (Yllätys tällaisella kädellä) pelailin viimeisiä ropoja ennen siirtymistä muille saiteille. 50cnt pot limiteissä oli ihan mielenkiintoinen käsi...
Kolme pelaajaa oli maksanut 5X BB:n 2.5$. Itselläni oli kutospocketti kädessä BB:ssä. Maksoin setin toivossa.
Floppi Q63 Rainbow. SB reissasi oliko 3$, maksoin pelkästään. Seuraava vihu reissasi low stackinsä all init about 10$. Buttoni maksoi tuon. SB kippasi ja itse reissasin 25$. Buttoni vihu maksoi tuon.

Turnilta oliko 8C, värin veto pöytään. Reissasin 25$, buttoni heitti all init 40$. Alkoi hälytyskellot soida, mutta maksoin omat all init mitä oli jäljellä koska potissa oli niin paljon jo kiinni. Pelkäsin lähinnä QQ settiä, en juurikaan nuts värin vetoa esim AQ:llä, koska tuo flopin Q oli ristiä. Noh, riveriltä tietenkin kolmas risti, ja buttoni vihu näyttää showdownista AK ristiä.
Potti oli about 150$. Vihu buttonilta oli siis maksanut AK:lla ilman kummempia vetoja (2 ylikorttia) flopin jälkeen 25 dollaria, ja runnerrunnerväri raiskasi settini.
Muilla ei ollut juuri muuta kuin Q kiinni. Välillä näin.. Uskomatonta mutta totta. Pokeri on :(

Noh, siirtyminen rakebackien ja talletusbonuksen myötä edessä varmaan. Onko ehdotuksia hyvistä rakeback tarjouksista 100% talletusbonuksella joku 500€ asti?
Mansion Pokerilla ainakin 36% rakeback, FullTiltillä 27% ja joku uusi tuttavuus minulle, 4champ Poker tarjoaa 30% RB 100% talletusbonuksilla.
Kokemuksia näistä sivustoista/muita hyviä sivustoja tiedossa hyvillä etuisuuksilla?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
repe_joke kirjoitti:
Tuo kyseinen bonarihan ei ole partyn oma (minun käsitys asiasta), sillä tuonne fi.pokernewssiin pitää vielä lähettää ne omat tiedot, jotta sen bonarin.
Minulla meni pieni hetki tuon asian hiffaamisessa, kun en lukenut ohjeita kunnolla, ja sama juttu broidilla. Broidikin sai bonarinsa, vaikka ei heti samantien pistänyt tietojaan tuonne saitille.

Siihen en ota kantaa mitenkä kauan tuo bonus on ollut voimassa.
Niin. Tein kaikki kuten pitikin. Jopa soittivat varmistussoiton puhelimeeni. Kaikki piti olla kunnossa. Bonareita ei näkynyt. Lähetin sähköpostia sinne ja kyselin asiasta. Soitin pariin otteeseen asian tiimoilta, mutta sain vastaukseksi vain ympäripyöreää bullshittiä. Eihän se tietenkään ollut puhelimeen vastanneen neidin vika, mutta hänelle jätin pyynnön, josko joku korkeammassa asemassa oleva henkilökuntaan kuuluva voisi ottaa minuun yhteyttä ja kertoa, miksi en saanut bonareita.

Kukaan ei koskaan ottanut lupauksista huolimatta yhteyttä ja bonusrahaa ei näkynyt eikä kuulunut. Sanoin siis kyseisestä paikasta pelitilini irti.

Piruuttani kokeilin myöhemmin rekisteröityä, kun tarjolla oli jälleen kerran tuo 75$. Kaikki meni hyvin, mutta viimeisillä hetkillä järjestelmä totesi minut "bonushuoraksi", joka koittaa saada Partylta vaan bonusrahoja. Eli toisin sanoen järjestelmä totesi minun jo saaneen bonuksen aikaisemmin, eikä siihen enää olisi mahdollisuutta.

Paska mikä paska.

repe_joke kirjoitti:
Mutta minulle kyllä kelpaa ilmainen peliraha.
Ja minulleko ei kelpaisi?
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
VolmariP kirjoitti:
Pakko tännekin tilittää... meni pitkästä aikaa usko pokeriin ja sen olemattomaan oikeudenmukaisuuteen...
PAF:lla (Yllätys tällaisella kädellä) pelailin viimeisiä ropoja ennen siirtymistä muille saiteille. 50cnt pot limiteissä oli ihan mielenkiintoinen käsi...
Kolme pelaajaa oli maksanut 5X BB:n 2.5$. Itselläni oli kutospocketti kädessä BB:ssä. Maksoin setin toivossa.
Floppi Q63 Rainbow. SB reissasi oliko 3$, maksoin pelkästään. Seuraava vihu reissasi low stackinsä all init about 10$. Buttoni maksoi tuon. SB kippasi ja itse reissasin 25$. Buttoni vihu maksoi tuon.

Turnilta oliko 8C, värin veto pöytään. Reissasin 25$, buttoni heitti all init 40$. Alkoi hälytyskellot soida, mutta maksoin omat all init mitä oli jäljellä koska potissa oli niin paljon jo kiinni. Pelkäsin lähinnä QQ settiä, en juurikaan nuts värin vetoa esim AQ:llä, koska tuo flopin Q oli ristiä. Noh, riveriltä tietenkin kolmas risti, ja buttoni vihu näyttää showdownista AK ristiä.
Potti oli about 150$. Vihu buttonilta oli siis maksanut AK:lla ilman kummempia vetoja (2 ylikorttia) flopin jälkeen 25 dollaria, ja runnerrunnerväri raiskasi settini.
Muilla ei ollut juuri muuta kuin Q kiinni. Välillä näin.. Uskomatonta mutta totta. Pokeri on :(

Noh, siirtyminen rakebackien ja talletusbonuksen myötä edessä varmaan. Onko ehdotuksia hyvistä rakeback tarjouksista 100% talletusbonuksella joku 500€ asti?
Mansion Pokerilla ainakin 36% rakeback, FullTiltillä 27% ja joku uusi tuttavuus minulle, 4champ Poker tarjoaa 30% RB 100% talletusbonuksilla.
Kokemuksia näistä sivustoista/muita hyviä sivustoja tiedossa hyvillä etuisuuksilla?

Noita tulee kun tarpeeks pelaa, mutta pidä mielessä, että pidemmällä juoksulla noi tekee sun tilis. Tässä oma käsi samasesta limitistä joskus 4kk sitten:

AA käteen, pääsin iskeen sen perus 4x bb, kun tais olla 1 maksaja alla. Flop AK8. Isken flopilla 3/5 pottia, koska pöytä oli rainbow, maksu. Turn 6. Isken potillisen, koska turni toi suoranvetoja. River 7. Isken potillisen, joka pistää kaverin all-in (ei sillä tainnu täyttä potillista ees olla). Se maksaa, näyttää 45.

Mansionin bonus on todella hyvä, mutta pelaajia on todella todella vähän. Ja vielä PL/NL50 limitissä aikasta hidas.

Full Tiltin bonus vähennetään tuotetusta rakesta, joten kannattaa panostaa alkuun eka bonus+rakeback yhdistelmät, jotka ei ota bonusta pois rakesta.

Betonbetilla (prima) on ainakin aikasta nopee 30% rb + 500 dollarin first depo bonus. Ainakin juuri kyseiseen limittiin. (Ennenhän tuo oli 50% rb:lla, joten helkkarin maukas).

Myös eurobetillä (ongame) on 30% rb + 600 dollarin first depo bonari, tosin hitaampi kun betonbetin vastaava.

Pistäppä yv:tä niin voin kertoa asioista lisää.
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
VolmariP kirjoitti:
Mansion Pokerilla ainakin 36% rakeback, FullTiltillä 27% ja joku uusi tuttavuus minulle, 4champ Poker tarjoaa 30% RB 100% talletusbonuksilla.
Kokemuksia näistä sivustoista/muita hyviä sivustoja tiedossa hyvillä etuisuuksilla?

Mansionille pelailen itsekin tällä hetkellä ja ainakin aamuisin todella vähän porukkaa pelaamassa. Pelaajien taso on melko kirjava NL20-50 pöydissä. Softa ja lounge ovat ihan selkeitä mutta esim. käsihistoriaa ei saa officeen mikä ärsyttää ainakin meikäläistä.

Tuossa on luotettava sivusto ja ihan mukavat bonarit raken kanssa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
VolmariP kirjoitti:
Pakko tännekin tilittää... meni pitkästä aikaa usko pokeriin ja sen olemattomaan oikeudenmukaisuuteen...
PAF:lla (Yllätys tällaisella kädellä) pelailin viimeisiä ropoja ennen siirtymistä muille saiteille. 50cnt pot limiteissä oli ihan mielenkiintoinen käsi...
Kolme pelaajaa oli maksanut 5X BB:n 2.5$. Itselläni oli kutospocketti kädessä BB:ssä. Maksoin setin toivossa.
Floppi Q63 Rainbow. SB reissasi oliko 3$, maksoin pelkästään. Seuraava vihu reissasi low stackinsä all init about 10$. Buttoni maksoi tuon. SB kippasi ja itse reissasin 25$. Buttoni vihu maksoi tuon.

Turnilta oliko 8C, värin veto pöytään. Reissasin 25$, buttoni heitti all init 40$. Alkoi hälytyskellot soida, mutta maksoin omat all init mitä oli jäljellä koska potissa oli niin paljon jo kiinni. Pelkäsin lähinnä QQ settiä, en juurikaan nuts värin vetoa esim AQ:llä, koska tuo flopin Q oli ristiä. Noh, riveriltä tietenkin kolmas risti, ja buttoni vihu näyttää showdownista AK ristiä.
Potti oli about 150$. Vihu buttonilta oli siis maksanut AK:lla ilman kummempia vetoja (2 ylikorttia) flopin jälkeen 25 dollaria, ja runnerrunnerväri raiskasi settini.
Muilla ei ollut juuri muuta kuin Q kiinni. Välillä näin.. Uskomatonta mutta totta. Pokeri on :(

Noh, siirtyminen rakebackien ja talletusbonuksen myötä edessä varmaan. Onko ehdotuksia hyvistä rakeback tarjouksista 100% talletusbonuksella joku 500€ asti?
Mansion Pokerilla ainakin 36% rakeback, FullTiltillä 27% ja joku uusi tuttavuus minulle, 4champ Poker tarjoaa 30% RB 100% talletusbonuksilla.
Kokemuksia näistä sivustoista/muita hyviä sivustoja tiedossa hyvillä etuisuuksilla?
Itse liityn pokerisivut.com kautta BetOnBet asiakkaksí, hyvät ehdot ja mukava ollut pelata. Pelaajien taso vaihtelee, hyviä skandinaaveja, törkeän huonoja brittejä ym joten pöydän valintaan kannattaa kiinnittää huomiota..
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aln kirjoitti:
Myös eurobetillä (ongame) on 30% rb + 600 dollarin first depo bonari, tosin hitaampi kun betonbetin vastaava.

Pistäppä yv:tä niin voin kertoa asioista lisää.

Vieläkös Ongamelle saa rakeback sopimuksia? Eikös niiden tarjoaminen lopetettu äskettäin?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mansion

Mansionilla olen jonkun verran viime aikoina itsekin pelaillut, mutta jotenkin on sellainen fiilis, että jää väliaikaiseksi, jos muutamia muutoksia ei tule.

1. Shorttia ei ole edes tarjolla
2. Pelaajia on todella vähän
3. Softa on hidas (ehtii siis pelaamaan vähemmän käsiä kuin muualla, kun jakoihin jne menee turhaan aikaa)
4. Miniview puuttuu (mutitablatessa pöydät menee vähän päällekkäin, on näyttöni "ominaisuus", tiedän)

Itse olen jostain syystä muutamista typeristä ominaisuuksista huolimatta tykästynyt Betfairin omaan softaan sekä Primaan. Esimerkiksi BetOnBetille Priman verkkoon sekä Betfairille saa esimerkiksi pokerisivujen (pokerisivut.com) kautta ihan hyvät rakebackit ja talletusbonukset. Molemmissa näissä arvostan sitä, että pystyn pelaamaan tällä näytölläni neljää pöytää niin, että eivät mene yhtään päällekäin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jukan takahiukset kirjoitti:
Ja minulleko ei kelpaisi?

Olen pahoillani, jos sinulle ei sitä ilmaista rahaa tullut. Itse olen sen saanut, kuten on myös moni muukin.
Ainahan nuo bonukset voi huorata koko suvun nimillä, jos siltä tuntuu. Et varmasti olisi ainoa, joka käyttää vaimosta, anoppiin kaikki nimet läpi, ja soittaa kyseisillä, että jos soitto tulee, niin sanokaa että kaikki on ok. Muuttuva ip tietenkin helpottaa tuota hommaa.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
V-man kirjoitti:
Taas kävi meikäläisen perinteinen tapaus, eli rollista piti kotiuttaa valtaosa laskuihin, ja se mitä jäi tuli hävittyä, kun ei jaksanut valua pienempiin pöytiin supistuneella rollilla (perhana mää inhoan tuollaisten lauseiden pilkutusta). Nooh ei muuta kuin pankkitili tyhjäksi (eli viimeiset 8e tililtä pokeritilille), jotta voisi ajankuluksi edes muutaman sittarin takoa. Siinä sitten aloin uhoamaan kaverilleni että nyt on 6,70$ pokeritilillä, mutta katsoppas kun grindaan sen vielä tästä 670 taalaan. Tunnin pelin jälkeen oli kasassa 35$ ja tänään toisen tunnin pelattuani ollaan jo yli 50 taalan.

Saas nähdä miten äijän käy. 300 taalassa pitää kuulemma tarjota kaverille kebabit :)

Tästä olikin helppo tunnistaa kuka viihtyy myös Jatkoajassa. Missä paikoissa sä Ismo pelaat? Taitaa jäädä etelänloma haaveeksi tuolla tahdilla. Toivottavasti onnistut pelissäsi ja saat tarjottua Sepolle kebabit!
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
pavenro8 kirjoitti:
Ka perkele, oli sinne rahaa tullu. Jos vaikka joku ilta kokeilis menestystäkin sitten oikein rahalla pelatessa. Jos vaikka olis 1000 käden jälkeen jotain kotiutettavaakin.

Itsekin laitoin aamupäivällä hakemuksen vetämään, muttei sitä vielä ollut tililleni napsahtanut.

Kertokaas, mitä tuo 1000 rakettua kättä käytännössä tarkoittaa? Itse olen pelannut Unibetillä oikeastaan vain sittareita, joten onko yksi buy in sittari-turneeseen 1/1000 tosta vaaditusta määrästä, vai miten?
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
Aln kirjoitti:
Mansionin bonus on todella hyvä, mutta pelaajia on todella todella vähän. Ja vielä PL/NL50 limitissä aikasta hidas.

Full Tiltin bonus vähennetään tuotetusta rakesta, joten kannattaa panostaa alkuun eka bonus+rakeback yhdistelmät, jotka ei ota bonusta pois rakesta.

Betonbetilla (prima) on ainakin aikasta nopee 30% rb + 500 dollarin first depo bonus. Ainakin juuri kyseiseen limittiin. (Ennenhän tuo oli 50% rb:lla, joten helkkarin maukas).

Myös eurobetillä (ongame) on 30% rb + 600 dollarin first depo bonari, tosin hitaampi kun betonbetin vastaava.

Pistäppä yv:tä niin voin kertoa asioista lisää.

Juu juu, bad beatejä tulee aina silloin tällöin. Mutta näistä paisteistahan tosiaan tuo tienesti tehdäänkin. Välillä vaan meinaa kuupan kaataa aika pahasti joku elämää isompi bad beat, jos potti on vielä iso. Mutta onneksi nykyään osaa jo nollata tilanteet :)

Frendi talletti joku viikko sitten BetonBetille rekisteröidyttyään hieman aiemmin sivustoille. Tämä aikainen rekisteröinti takasi jonku lähemmäs 40% olevan rakebackin. Sivusto tarjoaa ilmeisesti vieläkin kuitenkin sen 30%?

Noin vuoden puoltoista kun nettipokeria pelannut mm. Ladbrokesilla, Unibetilla ja PAF:lla. Olen pitkään pelannut shortti PL50 sekä muutaman kympin shorttisittareita, tarkoitus on ollut pikkuhiljaa siirtyä pysyvästi 100PL:n. Nyttemmin olen kuitenkin vasta havahtunut todenteolla talon ottaman provikan suuruudesta. Olen laskeskellut hävinneeni vähintään 100$ rakeihin\kk, eli hassatun rahan määrä on jo suht iso.

Mansionista tosiaan kuullut myös lähinnä kriittistä kommenttia hitaan softan ja todella vähäisen pelaajamäärän osalta ainakin, joten taitaa jäädä tuo sivusto vierailematta.
Dumannu siirtyä todennäköisesti joko BetOnBetiä tai FullTiltiä. Pääasia että sivusto/verkko luotettava ja hyväksi havaittu, sekä RB ja talletusbonus löytyvät.
Kiitos Aln:lle ja muille vastauksista jo tähän mennessä.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tuli sitten pelattua tuo partyn bonus läpi, ja rahaa on tällä hetkellä partyn pelitilillä 110$.
Enemmänkin voisi olla, mutta tuli pari kertaa törmättyä kalastajiin jotka saivat kalan veneeseen viime hetkellä.

Tuli tuossa viime yönä töissä mietittyä, että onkohan minulla pokerin suhteen joku alitajuntainen rajoitus päässä.
Meinaan olen tässä viimeiset kerrat, kun olen pistänyt rahaa jollekkin clientille, aina noussut sinne 100$ tietämiin, ja sitten ollaan tultu ryminällä alas. Talletukset eivät ole olleet 20€ per kerta, joten alussa on saanut katsoa kyllä iskupaikat tarkkaan.
Että voisikohan sitten olla niin, että kun pääsee tuonne 100$ tietämille, tulee alintajuntainen helpotuksen tunne, ja rupeaa pelamaan löysemmin/huonommin. Joka sitten johtaa ohivetoihin, ja sitä kautta tilestämiseen, ja itkupotkuraivareihin.
Onko kenelläkään muulla ollut tämmöistä? Vai onkohan kyseessä puhdas sattuma?
 

Morgoth

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
Että voisikohan sitten olla niin, että kun pääsee tuonne 100$ tietämille, tulee alintajuntainen helpotuksen tunne, ja rupeaa pelamaan löysemmin/huonommin.

Menetkö isompiin pyötiin sitten kun saat 100$ kasaan? Vai pelaatko sitten liiaksi jollakin short stack-taktiikalla ja räiskit yrität kerätä sitä rahaa liian nopeasti kasaan ja tehdä yhdessä päivässä siitä 100$sta 100.000$?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Morgoth kirjoitti:
Menetkö isompiin pyötiin sitten kun saat 100$ kasaan? Vai pelaatko sitten liiaksi jollakin short stack-taktiikalla ja räiskit yrität kerätä sitä rahaa liian nopeasti kasaan ja tehdä yhdessä päivässä siitä 100$sta 100.000$?

Kyllä minä ne loput aina häviän jossain NL50 pöydässä. Tuohon about 100$ asti pelaan lähinnä NL10 pöytää ja ehkä välillä NL25 pöytää.
Sitten kun rupeaa tuonne 100$ lähelle pääsemään tai sen yli, niin tuo NL25 pöydässä pelaaminen yleistyy, kun sitä ajattelee ettei voi yhdessä kädessä hävitä kaikkea, ja olevinaan pystyy paikkaamaan, jos tulee hävittyä.

Taktiikkaa en tosiaan omasta mielestäni vaihda, muuten kuin menellä turhaan noihin isompiin pöytiin, joissa sitten teen itsestäni haavoittuvan stackin halinnan muodossa. Ja sehän ei tosiaan ole hyvä kun ohivetoja tulee väistämättä jossain vaiheessa.

Oikeastaan tyhmä kysymys aikaisemmin, kun vähän miettimällä olisi tajunnut itse olevansa syypää tuohonkin.
 

Morgoth

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
Kyllä minä ne loput aina häviän jossain NL50 pöydässä. Tuohon about 100$ asti pelaan lähinnä NL10 pöytää ja ehkä välillä NL25 pöytää.

Kyllä se peli yleensä tuossa hajoaa tai on vaikea keskittyä kunnolla, kun rolli ei tahdo kestää oikein yhtään häviötä ja jostakin yhdestä bad beatista on jo lähes katki tai sitten vain "scared money never wins"...
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosittelen tutustumaan bank managementtiin paremmin, 100$ NL50 pöydässä on ihan perus varianssia, jopa päivää kohden. Miniminä olis paras pitää 20x max bi, pienemmillä tasoilla. Isommille nostaisin ite.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Jaahans, tää on niitä päiviä, kun ei olis pitäny edes avata yhtään pokeriklinua. Kolmean tunnin saldo: 2 * KK Molemmilla kerroilla naulat vastassa...ja turpaan. Kolme kertaa menty ohi kahdesta parista riverillä. Pitää kai alkaa siivoamaan....

Mitäs muuten muut teette, kun tuntuu ettei mikään onnistu? Eli toisinsanoen riittääkö itsekuri pistämään koneen kiinni ja lähtemään vaikka ulos?
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyisi itsekin laittaa kone kiinni. 7 sittaria takana ja missään ei ole tullut tulosta, 4 nelossijaa kylläkin, ja noissa muissa sitten turnauksen alussa olen pilannut mahdollisuuteni. No nyt pidän sellaisen 4-5 tunnin tauon ja käyn kaupassa ja surffaan verkossa ja pelaan hermojen rauhoittamiseksi muutaman freerollin, jossa saa suorittaa vastaavanlaista "vihujen" toimintaa ilmaiseksi.

Mutta kertokaapas hyvät ihmiset, mikä saa pelaajan maksamaan turnilla, kun ainoa mahdollisuus voittoon on saada 4-outtinen kortti pöytään? En ymmmärrä tällaisia suoran väliinvetäjiä lainkaan, kun kortit vihun kädessä olivat vielä siellä suoran alapäässä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
tty_01 kirjoitti:
Mutta kertokaapas hyvät ihmiset, mikä saa pelaajan maksamaan turnilla, kun ainoa mahdollisuus voittoon on saada 4-outtinen kortti pöytään? En ymmmärrä tällaisia suoran väliinvetäjiä lainkaan, kun kortit vihun kädessä olivat vielä siellä suoran alapäässä.
"I thought you were bluffing"?

Minulla menee kyllä pokerisofta nopeasti kiinni, jos peli maistuu puulta. Olen aika hyvin onnistunut pitämään tappiot siedettävinä, kun pidän FL:ssä 30BB:n rajaa poistumispyyntönä. NL:ssä 2 BI:tä riittää uskomaan, että muut ovat parempia. Tosin noista rajoista voi luistaa, jos jää onnekkaan paistin putsaamaksi. Silloin on vielä toivoa saada omiaan takaisin, kun tietää toisen vetävän ihan päin seiniä ja puhtaalla tuurilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös