Pokerikeskustelu

  • 904 544
  • 6 377

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
rinkeli22 kirjoitti:
Kysymys, johon ehkä vastaus löytyisi tästä megalomaanisesta ketjusta, mutta laiska kun olen: Onko muita pokerimestoja, johon saisi rahaa siirrettyä samaan tyyliin verkkopankin kautta, kuten PAF:ille? Korttipuolelta löytyy itsellä vain Visa Electron, eikä kiinnosta varsinaisen luottokortin hommaaminen. Onko minulle siis vaihtoehtoisia pelipaikkoja tämän ihanasti jumittelevan PAF:in rinnalle?


No, esimerkiksi Nordicbetillä on suomessa pankkitili. Ei onnistu samallalailla kuin Paffilla, eli on ihan normaalina pankkisiirtona. Mutta ensimmäisen siirron jälkeen homma hoituu helposti niin, että otat maksusta screen shotin ja lähetät sen spostilla Nordicbetille, niin rahat on tilillä n. 5-10 minuutissa. Ja on noita sivustoja muitakin, joilla on suomalaisessa pankissa pankkitili.

Ja taitaa tuo Visa Electron käydä aika monessa paikassa maksuvälineenä, kunhan se ei ole Osuuspankin. Osuuspankin Visa Electron käy ainoastaan(tai ainakaan minä en muita ole löytänyt) Expektillä ja Parbetillä, jotka käyttää Verified by Visa palvelua.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
sopuli kirjoitti:
Partyn Monsterista kyselisin. Onkos porukalla tietoa, että mikä tuon kohtalo on? Rakehan on noissa Monstah-pöydissä ollut todella kova perusteena BBJ:t ja freerollit. Tuleeko tämä raha nyt sitten takaisin tässä muodossa, vai tekikö Party tempun terävän?
Kieltämättä aika jäätävä päätös perua moinen. Partyn sivuilta poimittua (tuota Monsteria koskien):

Total value for each unused freeroll:
Weekly: $12.50 + $31.25 + $56.27 = $100.02
Monthly: $125+$$225.09 = $350.09
Grand Final: = $1,800.72
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sopuli kirjoitti:
Partyn Monsterista kyselisin. Onkos porukalla tietoa, että mikä tuon kohtalo on? Rakehan on noissa Monstah-pöydissä ollut todella kova perusteena BBJ:t ja freerollit. Tuleeko tämä raha nyt sitten takaisin tässä muodossa, vai tekikö Party tempun terävän?

Käyttämättömät liput turnauksiin hyvitettiin tuon yllä mainitun listan mukaisesti. Rake on ollut rakea, ja siitä ei erikseen mitään hyvitetä, vaan se on jyvitetty noihin turnauslippuihin.

Itse sain yhden kuukausilipun rahana, 350$. Tuonkin kun laskee mukaan niin ihan hyvä ROI tuli 6$ LHE-turnaukselle johon vahingossa osallistuin (Luulin että on NLHE). Tulin siinä aikanaan toiseksi, voitin 100$ ja pääsyn viikkomonsteriin. Viikkomonsterista 70$ ja pääsy kuukausimonsteriin. Kuukausimonsterista nyt siis 350$, joten 520$ tuottoja tolle vahingolle. Ei huono.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Fosse kirjoitti:
Kieltämättä aika jäätävä päätös perua moinen. Partyn sivuilta poimittua (tuota Monsteria koskien):

Törkeä varkaus kuvaa paremmin Partyn toimia. Party huijasi tuossa pelaajilta jotain 5M-10M. (Monster potti n. 15 miljoonaa perumishetkellä)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
rinkeli22 kirjoitti:
Alkaa taas lievästi ottamaan kupoliin tuon PAF:in pokerin jumittaminen. Nytkin tässä rauhallinen sunnuntai-ilta olisi ollut mukava käyttää pokerin merkeissä, mutta eipä ole pariin tuntiin jaksanut toimia.

Kysymys, johon ehkä vastaus löytyisi tästä megalomaanisesta ketjusta, mutta laiska kun olen: Onko muita pokerimestoja, johon saisi rahaa siirrettyä samaan tyyliin verkkopankin kautta, kuten PAF:ille? Korttipuolelta löytyy itsellä vain Visa Electron, eikä kiinnosta varsinaisen luottokortin hommaaminen. Onko minulle siis vaihtoehtoisia pelipaikkoja tämän ihanasti jumittelevan PAF:in rinnalle?
Jännä homma tosiaan, että Pafilla oli ongelmia. Itse pelailin muutaman tunnin illan aikana Eurobetin kautta samaan verkkoon ilman ongelmia. Kun välillä parempi puolisko yritti päästä Pafille pelaamaan, ei se onnistunut.

Tuonne Eurobetille kelpaa ainakin Sammon Visa Electron. Rahaliikenne pelaa sen avulla molempiin suuntiin.
 

rinkeli22

Jäsen
Kiitos vinkeistä JiVe ja Shelter. Täytyypi alkaa tutustumaan näihin muihin palveluntarjoajiin, jotta ei pokeri-illan onnistuminen ole aina yhden kortin varassa. Eihän se Paffi nyt jatkuvasti nurin ole, mutta kertakin on liikaa, kun pokerihammasta kolottaa.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Sherlock kirjoitti:
Törkeä varkaus kuvaa paremmin Partyn toimia. Party huijasi tuossa pelaajilta jotain 5M-10M. (Monster potti n. 15 miljoonaa perumishetkellä)

Niinpä.

Lohdutti aika vitusti kun sai $350. Kuitenkin tuli tuota ylimääräistä rakea varmaankin pari kuukautta makseltua. Ei mitään halpaa lystiä.

Partylta pitäisi löytää joku tie ulos, mutta vielä olen Partylla pelailemassa. Kai sitä joutuu sinne Bossin verkkoon menemään, vaikka niin kuppaisella softalla on kyllä tosi rasittavaa pelata alkuun...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Etsiskelin kauan aikaa sopivaa pelipaikkaa. Hollywood poker on osoittautunut melkoiseksi kultakaivokseksi. Pelaajat ovat aika kehnoja (sama network kuin esim. PAF) ja bonukset ovat loistavia. Itse pelailen keskimäärin kolmea 100NL fullia yhtä aikaa ja minulla meni tuon 200 taalan deposit bonuksen clearaamiseen reilu viikko. Olisi pitänyt ottaa heti kerralla se 700 taalan (vai oliko 500) first depo bonari.

Vaan eipä sillä ekalla bonarilla niin väliä kun heti kun olin saanut tuon ekan 200 clearattua niin vaihdoin sen 2000 pistettä mitä oli kertynyt niin uuteen bonariin. Nyt kun pelaan 450 pojoa (ottaa n. 1-2 iltaa) niin taas tulee 50$ bonaria ja sitten voinkin ottaa työn alle vaikka jonkun reload bonarin.

Kepittää normaalit rakebackit kevyesti. On minulla tuonne 30% RB-sopparikin, mutta tuskin sieltä mitään tulee kun bonarit vähennetään rakebackista.

Vaikuttaakohan se jenkkien uusi laki mitenkään ulosmaksuihin? Toki meikäläisen summat ovat verrattain pieniä, mutta kyllähän se vituttaa jos saitti lyö lapun luukulle ja jää rahaa tilille.

edit: Jos meinaatte pelata Hollywoodilla niin kannattaa depota netellerillä. Itse deposin Visalla, mutta Visalla ei saa kotiutettua ollenkaan eikä netellerilläkään ennenkuin on sillä jotain ensiksi deponnut. Itselläni meni kotiutus vaikeaksi kun piti ensiksi hankkia Neteller tili ja sitten depota sillä vähän rahaa Hollyyn ennenkuin sai pelitililtä rahojaan liikkeelle. Niin ja Neteller tili olisi tunnetusti kannattanut tehdä dollareina.
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
V-man kirjoitti:
Etsiskelin kauan aikaa sopivaa pelipaikkaa. Hollywood poker on osoittautunut melkoiseksi kultakaivokseksi. Pelaajat ovat aika kehnoja (sama network kuin esim. PAF) ja bonukset ovat loistavia. Itse pelailen keskimäärin kolmea 100NL fullia yhtä aikaa ja minulla meni tuon 200 taalan deposit bonuksen clearaamiseen reilu viikko. Olisi pitänyt ottaa heti kerralla se 700 taalan (vai oliko 500) first depo bonari.

Samoin, sama mesta. 1000 oli isoin, jota ite clearannut nyt 800. Pelailen 0.5-1d fixediä ja short 50 PL / NL

V-man kirjoitti:
Vaan eipä sillä ekalla bonarilla niin väliä kun heti kun olin saanut tuon ekan 200 clearattua niin vaihdoin sen 2000 pistettä mitä oli kertynyt niin uuteen bonariin. Nyt kun pelaan 450 pojoa (ottaa n. 1-2 iltaa) niin taas tulee 50$ bonaria ja sitten voinkin ottaa työn alle vaikka jonkun reload bonarin.

Itse kun saan clearattua tuon 15k pistettä niin vaihdan 2x 6000 pojoo (jää 3000) clearaan 4800 lisää, jolloin tulee ilmanen 400d, ja sitten taas vaihdan 1x 6000 pojoo ja clearaan 2400 lisää ja tulee ilmanen 200d. Eli hommia kyseisellä mestalla ainakin vielä kuukaudeksi.

V-man kirjoitti:
Kepittää normaalit rakebackit kevyesti. On minulla tuonne 30% RB-sopparikin, mutta tuskin sieltä mitään tulee kun bonarit vähennetään rakebackista.

Harmi, että bonukset otetaan pois rakebackista, ennen elokuuta näin ei tehty. Kyllä tulee kevyesti rakebackia tuon lisäks, hyvin tulivat rakeback-rahat neteller-tilille pienen selvityksen jälkeen. Tässä jotain osviittaa:

Last update: Lokakuu 17. klo 12:00.

Player: alieni
Month: Lokakuu
Rake: $1143,27
Bonus paid: $400
Net rake: $743,27
Rakeback %: 30%
Rakeback: $222,98
Payday: marraskuun 6.

Eli bonareiden lisäksi 222,98d tulee rakebackia. En tiedä kuinka korkealle tuon voisi laskea rakebackina, mutta 50 tienoille se vissiinkin menee.

V-man kirjoitti:
Vaikuttaakohan se jenkkien uusi laki mitenkään ulosmaksuihin? Toki meikäläisen summat ovat verrattain pieniä, mutta kyllähän se vituttaa jos saitti lyö lapun luukulle ja jää rahaa tilille.

Tuskin vaikuttaa, verojahan tuolta pitäisi maksaa, koska ei ole ETA alueella.

V-man kirjoitti:
edit: Jos meinaatte pelata Hollywoodilla niin kannattaa depota netellerillä. Itse deposin Visalla, mutta Visalla ei saa kotiutettua ollenkaan eikä netellerilläkään ennenkuin on sillä jotain ensiksi deponnut. Itselläni meni kotiutus vaikeaksi kun piti ensiksi hankkia Neteller tili ja sitten depota sillä vähän rahaa Hollyyn ennenkuin sai pelitililtä rahojaan liikkeelle. Niin ja Neteller tili olisi tunnetusti kannattanut tehdä dollareina.

Jooh, itsellä on neteller tili euroina, mutta nätisti tulevat rahat siltikin sinne. Joten en tiedä miten tuo dollarijuttu auttaisi? Neteller toimii loistavasti kyseiseen mestaan.

Tämän jälkeen on itsellä tiedossa pari mestaa, missä bonareita ei oteta rakebackista pois, mutta niistä sitten kun saan hollywoodpokerin kanssa itseni sujuiksi :)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aln kirjoitti:
Jooh, itsellä on neteller tili euroina, mutta nätisti tulevat rahat siltikin sinne. Joten en tiedä miten tuo dollarijuttu auttaisi? Neteller toimii loistavasti kyseiseen mestaan.

Tämän jälkeen on itsellä tiedossa pari mestaa, missä bonareita ei oteta rakebackista pois, mutta niistä sitten kun saan hollywoodpokerin kanssa itseni sujuiksi :)

Siis juuri tuon pelipaikan vaihtelun takia kannattaa ottaa tili dollareina. Silloinhan rahan siirtely on ilmaista niin kauan kun ei siirrä rahoja pankkitililleen $ --> €. Useamminhan sitä rahaa siirtelee Netellerin ja pokerisaittien välillä kuin oman pankkitilin ja Netellerin välillä.

Eurotilillä vastaavasti menee joku palvelumaksu joka kerta kun siirtää dollareita euromääräiselle Neteller-tilille, eikös vain?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
V-man kirjoitti:
Vaikuttaakohan se jenkkien uusi laki mitenkään ulosmaksuihin? Toki meikäläisen summat ovat verrattain pieniä, mutta kyllähän se vituttaa jos saitti lyö lapun luukulle ja jää rahaa tilille.

Yksikään pokerisaitti ei tietääkseni ole rekisteröity jenkkeihin.
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
V-man kirjoitti:
Siis juuri tuon pelipaikan vaihtelun takia kannattaa ottaa tili dollareina. Silloinhan rahan siirtely on ilmaista niin kauan kun ei siirrä rahoja pankkitililleen $ --> €. Useamminhan sitä rahaa siirtelee Netellerin ja pokerisaittien välillä kuin oman pankkitilin ja Netellerin välillä.

Eurotilillä vastaavasti menee joku palvelumaksu joka kerta kun siirtää dollareita euromääräiselle Neteller-tilille, eikös vain?

Jaah, ei ainakaan lue missään, että olis menny, kun taas rakebackit tulivat neteller (dollarit) - neteller (eurot) vissiinkin, niin siitä meni 4e (n. 240e summasta) pois.

HP poker on muuten Kanadalainen.

Jos muuten joku haluaa siirtyä HP pokerille, niin olis suht hyvä tarjous. Viestii YV:llä.
 
Viimeksi muokattu:

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä näinkin

Pelasin äsken Ladbrokesilla kymmenen hengen sittarin. Sen aikana sain taskuun neljä kertaa AA:n, joista kolme voitin. Mun onnellani seuraavaa AA:ta saakin sitten varmaan odottaa ihan riittävästi...
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Eilen tuli voitto PAFin Anniversary Freerollista. Osallistujia reilu 900 ja istumista päätteen ääressä noin 4h. Palkkioksi tuli vaatimattomat 100$, mutta on sekin jotain, kun senttiäkään ei tarvinnut itse likoon laittaa. Voittaja kai saa myös jonkinlaisen pokerisetin juhlan kunniaksi. Sitä odotellessa...
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Expektin freerollia pelailin tuossa eilen. Pelaajia jäljellä enää about 60.

Käteen tulee 4 4, jolla vain maksetaan.

No sitten floppi pudottaa silmät päästä: 4 4 K

Siis mitä helvettiä, neloset!

Kaveri lyö ison kasan rahaa all-in ja tottakai olen mukana

Tässä vaiheesa paljastuu, että kaverilla on K K ja naureskelen siinä omaa onneani

Turn on sitten vaikkapa 7 (en muista)

ja

River.... K!

Siinä vaiheessa oli lähellä lähteä kone, hiiri ja mitävielä ikkunasta mäelle, mutta oli niin epäuskoinen olo, että oksat pois.

Kertookohan tämä siitä, että meikäläisen ei ilmeisesti kannata pahemmin pokeria pelailla, ainakaan isoilla panoksilla. Onneksi kyseessä oli tosiaan vain freeroll..
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mdawg kirjoitti:
Expektin freerollia pelailin tuossa eilen. Pelaajia jäljellä enää about 60..
Kertookohan tämä siitä, että meikäläisen ei ilmeisesti kannata pahemmin pokeria pelailla, ainakaan isoilla panoksilla. Onneksi kyseessä oli tosiaan vain freeroll..

Freerolleissa tuntuu tulevan vähän väliä näitä aivan järjettömiä ohareita mitä ei voi uskoa todeksi. Eli ei kannata menettää hermojaan tai uskoja omiin kykyihin tuon takia.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vision kirjoitti:
Freerolleissa tuntuu tulevan vähän väliä näitä aivan järjettömiä ohareita mitä ei voi uskoa todeksi. Eli ei kannata menettää hermojaan tai uskoja omiin kykyihin tuon takia.
Toki tuo on todella epätodennäköistä, mutta en tiedä, voiko tuota kuitenkaan järjettömäksi ohariksi kutsua, vihulainen kuitenkin sentään floppasi täyskäden, mikä on hyvin sekin. Makuasia, mutta silloin voitaisiin helpommin puhua järjettömästä oharista, jos vihulla olisi alussa ollut kädessään vaikkapa AK ja hän olisi saanut vielä sekä turnilta että riveriltä K:n (eli neloset).
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lawless kirjoitti:
Toki tuo on todella epätodennäköistä, mutta en tiedä, voiko tuota kuitenkaan järjettömäksi ohariksi kutsua, vihulainen kuitenkin sentään floppasi täyskäden, mikä on hyvin sekin. Makuasia, mutta silloin voitaisiin helpommin puhua järjettömästä oharista, jos vihulla olisi alussa ollut kädessään vaikkapa AK ja hän olisi saanut vielä sekä turnilta että riveriltä K:n (eli neloset).

Olet aivan oikeassa ettei tuo ollut läheskään pahin tai järjettömin ohari mitä voi tulla. Pointti vain oli ettei noiden takia kannata hermostua sillä niitä tulee jatkossakin ja vielä pahempia.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lawless kirjoitti:
Toki tuo on todella epätodennäköistä, mutta en tiedä, voiko tuota kuitenkaan järjettömäksi ohariksi kutsua, vihulainen kuitenkin sentään floppasi täyskäden, mikä on hyvin sekin.

Miten tuo täyskäsi muuttaa sitä faktaa että tässä hävittiin siihen että se yksi out osui?
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OneBigRed kirjoitti:
Miten tuo täyskäsi muuttaa sitä faktaa että tässä hävittiin siihen että se yksi out osui?
Enhän niin väittänytkään, että se muuttaisi sitä faktaa. Sanoin vain, että paljon pahempiakin ohareita voi tulla.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Listaako joku mulle firmoja, joista pelataan samassa networkissa PAFin, HP_n ja Eurobetin kanssa? Tyhmänä olen kahteen viimeksi mainittuun aiemmin tilittäytynyt järjestämättä rakebackiä, ja nyt kun ensi kuussa HP_n bonarit on hyödynnetty, jotakin muuta pitäisi keksiä.
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muuttaa se senverran, että kaverilla tosiaan on all-in-käsi. Eikä mikään "runner runner" "koitetaan nyt kerran elämässä jos osuis"-käsi. Tosta ei voi syyttää ketään, molemmat pelas oikein, ei kukaan lähe pakitteleen 44K, boardiin KK:lla, ei kukaan. Se, että kaverilla on 44 kädessä on paskaa tsägää. Toki siinä on 1 outti, mutta noita tulee, kun pelaa.

Samakun itellä QQ:lla ringissä flop AQJ, bettaan potin, yks iskee all in, isken perään all in, kolmaskin callaa. Turn J, ajattelen että varma potti, luulin suoraks ekaa pelaajaa turn x. Kolmannelta tyypiltä paljastuu JJ. Yli 3x bi potti.

Sitten yks aika hassu käsi, AA käteen, flop AK8. Isken 3d 5d pottiin koska tosiaan rainbow, enkä näe hirveästi kaverilla mahiksia, muutakun guttarivedon tai 1 outtisen (vs KK tai 88), koska flop oli rainbow. Turn 7, isken potin koska haistelen suoranvetoo, river 6. Isken taas potillisen, kaveri iskee pari d enemmän (all in), maksan, kädestä löytyy 45. Kiitos ja näkemiin.

Tuo voi sattua missä vaan. Esim. mitä kaverille eilen tapahtu NL100:ssa, sillä 190d stack, vastassa 280 stack, flop 882, kaverilla kädessä 88, toisell TT, jolloin TT vetää uskomattomn all in callin tässävaiheessa. Turn T, river T, kiitos ja näkemiin.

Mutta onneksi on sitten tämmösiäkin käsiä. QQ, omaan suhtkoht isoon bettiin sisään, flop AQ4. Potillinen, turn 8. Potillinen, river 2. All-in, kaveri maksaa vielä senkin, näyttää T9o. Ei värinvetoja.


http://www.ongamenetwork.com/partners/

Tuossa on kaikki ongamen saitit.

http://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?gameCode=P4&handNumber=1174567718

Tossa yks päivän käsi, lisäks AA vs KK pf turpaan.
 
Viimeksi muokattu:

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Lawless kirjoitti:
Enhän niin väittänytkään, että se muuttaisi sitä faktaa. Sanoin vain, että paljon pahempiakin ohareita voi tulla.
Flopilla 95,6% vs 4,4%
Turnilla 97.7% vs 2.3%

Suht iso % tuossa vielä flopilla on ohi menoon. Mielenkiintoisempi tilanne olisi ollut jos floppi olisi ollut esim. muotoa 447, jolloin prosentit olisivat olleet mukavat 99,9% vs 0,1%.
Niin ei mulla muuta..

Koskas olisi Paffilla jatkoajan turneeta?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
koukou kirjoitti:
Koskas olisi Paffilla jatkoajan turneeta?
PAF:in turnaukseen voisi ainakin ruudun toiselta puolelta löytyä osallistuja. Eli siis olen mukana, jos turnaus järjestetään.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sanokaas mielipiteenne tästä tilanteesta: 6 (20) pelaajan pöytä jäljellä itsellä toiseksi pienin stack kouraan AQ. Mitä pitäisi tehdä? Tuo nyt ei mielestäni ole aivan all-in käsi mutta lähellä. Laitoin kuitenkin tuon all-innin tarkoituksena saada edes blindit ryöstetyksi. Pöydän isoimman stackin omaava kaveri kuitenkin call tuon 68d:llä ja voitti tuon jaon kasiparilla. Kukas teistä olisi vastannut all-inniin tuolla kädellä? Tietenkin omasta puolestani olisi ollut parempi jos oma käsi olisi ollut suited, mutta ei ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös