rinkeli22 kirjoitti:Kysymys, johon ehkä vastaus löytyisi tästä megalomaanisesta ketjusta, mutta laiska kun olen: Onko muita pokerimestoja, johon saisi rahaa siirrettyä samaan tyyliin verkkopankin kautta, kuten PAF:ille? Korttipuolelta löytyy itsellä vain Visa Electron, eikä kiinnosta varsinaisen luottokortin hommaaminen. Onko minulle siis vaihtoehtoisia pelipaikkoja tämän ihanasti jumittelevan PAF:in rinnalle?
No, esimerkiksi Nordicbetillä on suomessa pankkitili. Ei onnistu samallalailla kuin Paffilla, eli on ihan normaalina pankkisiirtona. Mutta ensimmäisen siirron jälkeen homma hoituu helposti niin, että otat maksusta screen shotin ja lähetät sen spostilla Nordicbetille, niin rahat on tilillä n. 5-10 minuutissa. Ja on noita sivustoja muitakin, joilla on suomalaisessa pankissa pankkitili.
Ja taitaa tuo Visa Electron käydä aika monessa paikassa maksuvälineenä, kunhan se ei ole Osuuspankin. Osuuspankin Visa Electron käy ainoastaan(tai ainakaan minä en muita ole löytänyt) Expektillä ja Parbetillä, jotka käyttää Verified by Visa palvelua.