Susi Mikkolainen kirjoitti:
Jännä huomata, että kun on selvinnyt satelliittien kautta isoihin turnauksiin (buy in 75-200 euroa) niin siellä on kyyti kylmää. 8-10 yritystä ja kaikissa nopeasti noutaja.
Jossain vaiheessa tuo satelliittien pelaaminen vielä kiinnosti, mutta totesin homman olevan Partylla aika pahasti -EV. Tämä siksi että viikonlopun isojen turnausten fieldit ovat niin suuria, ettei ole kovinkaan todennäköistä olla rahoilla. Ja toisekseen oma kassani on liian pieni jotta voisin noita riittävästi tahkota. Partylla kun ei edes ensimmäisestä lipusta saa rahoja pois, vaan turnauksessa on pelattava.
Oli kyllä pari viikkoa sitten ihan mukavaa pelata turnauksia. Ensin viikolla kahden sittarin kautta Sunday Millionsiin lippu, sitten perjantaina ja lauantaina 10$ qualifiereista molemmista liput Friday ja Saturday 200k-turnauksiin.
Friday:sta lähdin kun joku sankari maksoi preflop-reraiseni, ja löi all in flopilla. Mulla AA, kaverilla 88. Riveriltä kasi ja jäljellä pari sataa chippiä. Tuolloin sorruin jo hieman kehumaan kaverin peliä, oli sitä myöten loistava esitys tuo käsi.
Saturdayn lähtöä en edes muista, koska perjantain turnauksen takia jäi unet vähiin, sitten qualifier kesti yli puolen yön, ja viideltä alkoi itse turnaus. Aika nopeasti olin kuitenkin pihalla, mutta olin vain tyytyväinen kun pääsin takaisin nukkumaan.
Sunnuntaina taisi mennä joku semi-bluffi perselleen kun kaveri oli flopannut setin, eikä kolmatta pataa tullut pöytään.
Näiden jälkeen en satelliitteja enää ole pelannut, koska vaikka menestyshän oli ihan asiallista, ei jeniäkään tullut tilipussiin. Nuo tunnit ringissä tuottavat enemmän.