Pokauslauseet

  • 261 506
  • 810

Carlos

Jäsen
Hei, haluutsa tulla makaamaan meidan Hietsun sukuhautaan?

-Yksi nainen on mennyt kun ihan vitsina heitin. Tosin ko. nainen taitaisi menna myos tuohon "kaytsa taalla usein" -repliikkiin yhta lailla. Varmaa on etta ainakaan se ei jata ketaan kylmaksi. ;)
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Naiset osaavat myös.

"Näytit siltä kun kattelin, että oot aikeissa tulla juttelemaan mulle kunhan keksit ensin että mitä. Päätin ehtiä ensin. Moi! Mun nimi on XXXX"

"Mun kaveri lähti himaan, joten mun pitää istua tähän pöytään ja kysyä voitko olla mun kaveri"

Sitten tietysti heiltäkin onnistuu tuo täysin suora ehdottelu tyyliin "Haluatko nussia minua" kuten pitääkin, kun monessa tapauksessa se pyrkimys on kuitenkin vain ja ainoastaan luonnollisten seksuaalisten tarpeiden sen hetkinen tyydyttäminen, eikä mikään seurustelusuhde tai avioliitto.
Naisten 'kilteistä' suista noihin ei vain ikinä totu, joten aina se vaan jaksaa hätkähdyttää..heh.
Tuntuu kyllä, että naisistakin on nykyään sen suhteen tullut suoria yhä enenevässä määrin, mikä tietysti on pelkästään positiivista.

Miksipä jaaritella koko ilta - joka ei sitten edes välttämättä johda tavoitteeseen - kun vastauksen voi saada nopeamminkin ja ehtii vielä lyödä uutta matoa koukkuun jos ei natsaa.
Kursailematonta hommaa.

Olisi se aikamoista komediaa katsella baarissa kun kaikki puhuisivat mitä oikeasti ajattelevat. Keskustelu olisi vivahderikasta tyyliin "ton kanssa mä haluan sänkyyn!" "Hyi helvetti mikä otus!" "täytyy kysyä sulta kun ei toi toinen suostunut" jne.jne. Siinä voisi häveliäällä korvat punoittaa hommaa seuratessa.


Noista hyvistä avausrepliikeistä vielä sen verran, että ylläolleet kaksi päättyivät tietysti molemmat onnellisesti...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Aamutervehdys

Viestin lähetti Brewer
Kyllä tämä aamu / aamiaistervehdys on legenda = " Ottaako huora puuroo ? "
Tietääkö kukaan mistä tuo lähtenyt liikkeelle?

Kaverillani on joskus ollut tälläinen "Minä nyt olen vain tälläinen ujo muikunpyytäjä savosta".
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Re: Antipokaus

Viestin lähetti ervatsalo

Haluaisikos neiti tanssia?
Joo, kyllä kiitos!
No hyvä, sittenhän mä pääsen istumaan!

Toi oli aika asiallinen.


Avaus se on tämäkin: "miks te naiset olette niin v?=)n ronkeleita, ettei mulla ole mitään saumaa"

Toimi, vaan eipä taida toimia enää..
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Jos ruma nainen tulee pyytämään tanssille voi antaa seuraavanlaisen palautteen:

"Näytänkö minä Kevin Costnerilta?"

"No et."

"Aivan, enkä tanssi susien kanssa!"
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Kerran Jyväskylässä ollessani - tästä on vuosia aikaa,baari tais olla Topikatti tai jotain vastaavaa - olin käynyt taktista silmäpeliä kiinnostavaksi katsomani kissan kanssa kun juttusilleni tuli ihan ok näköinen neiti jota en ollut aiemmin jostain syystä edes huomannut. Hänen kysyttyään minulta ensin jotain heioonksmänähnysutjossain juttua heitin vastakysymyksen: "Paljonko muuten pukkaat kuulaa?"
Hoiti kadotustempun täydellisesti, ei näkynyt naista enää loppuillan aikana.
Kaikki jutut toimii jos silmäpeli hoituu.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hassua on se, että suurimmassa osassa tapauksia en juurikaan muista, että mitä tuli sanottua. Jotenkin sitä on sitten vaan jollain hämmästyttävällä konstilla saanut roudattua jonkun himaansa tai tungettua itsensä jonkun toisen kotiin. Eikä ne kaikki ole hirveän rumiakaan olleet. Ehkä elekieli on toiminut tai sitten nekin on vaan olleet niin juntturassa. Kummaa touhua, en muuta sano

Onneksi nykyään olen naimisissa eikä tarvitse repliikkejä miettiä saati jauhaa. Huh.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti nedomansky
Eräs hilpeimmistä:

"Meille vai teille - vai eri teille?"

Tai sitten meille vai teille vaiko eritteille?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
En ole komea kuin Brad Pitt, en ole yhtä karvainen kuin Mel Gibson, enkä ole yhtä rikas kuin Michael Douglas, mutta nuolen kuin Lassie ... ja tämä oli Hjallis Hjarkimon kuolemattomia iskurepliikkejä kultaiselta 1980-luvulta...
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Pari melkein loistavaa

Nämä iskurepliikit ovat kuultu SA-INT:ssä, joten tason pystyy jo arvaamaan:

"Käy huora seljälles, sut on jo maksettu."

"Poljetko sä tota pyörää vai polkeeko se sua."
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Yksi mun suosikeista on tämä (sanotaan mielellään nätille tytölle)
"Ai mikset lähde tanssimaan minun kanssa?"
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Snakster
Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?

Tahi...

Tuleeko sitä torttua vai pitääkö tanssia ensin ?

Ei toimi...

Mennäänkö meille kattoon kuinka liha menee piiloon ?

Ei toimi...

Mun mielestä sää et oo juuri minkään näköinen!

Ei tehny vaikutusta...
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Tässä uusi!

Pohdimme tässä viikonalussa laivalla siinä 06:00 aikaan, hyvässä maistissa tietysti, hyvää repliikkiä. Tulimme tähän tulokseen ;

"Nuppi on arka ja nyytit on vaiheessa, mutta heruisko silti?
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuinka ollakaan, keskustelimme aiheesta juuri eilen lounaalla luokkakavereiden kanssa.

"Sulla on yhtä hyvä perse kuin leopardilla, ei yhtä karvanen mutta yhtä kiintee" - luokkakaverille (tyttö) lauottu kohteliaisuus, tyttö ei lämmennyt...

"Toi keikkabussin ajaminen on muuten aika saatanan kovaa hommaa" - olimme porukalla eräässä istuskelupaikassa joku ilta kun nelikymppinen, elämää nähneen näköinen rokkari tuli iskemään erästä seurueen tyttöä... ei onnistunut.

"Mennäänkö meille leikkimään eutanasiaa?" - miespuolinen kaveri kertoi onnistuneensa tällä...

"Moi! Oot lihonu niin paljon etten meinannu tunnistaa!" - ei varsinaisesti iskurepliikki mutta baarissa kuultu kuitenkin, eräs seurue oli sanonut näin jokaiselle vastaantulijalle ja testannut reaktioita... varsinkin naiset olivat taatusti innoissaan.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Pakko nostella ylös, sillä tuskin pystyn nauramatta ajattelemaan viime perjantaista kotimatkaa tuossa hieman jälkeen puolenyön. Teboilin pihassa seisoskeli autonsa vieressä noin nelikymppinen mieshenkilö verkkapuvussaan. Ainoat sanat olivat (jotka siis erotin kadun toiselle puolen) "Tuu kyytiin niin nuolen sun pillua!"

Jostain syystä jatkoin 4 kilometrin kotimatkasta sen toisenkin puolikkaan kävellen.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
..Ehdottomasti..

Vanhempi polvi saattaa muistaa seuraavan legendaarisen, jossa sankarimme tekee iskuyrityksen 3 pimun joukkioon:

"Halibatsuippa, miten ois parit nakit"


Elokuvahan oli Katsastus.'

K
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parhaat iskulauseet ovat:

"minkäs merkkinen maastopyörä sulla on?"

tai:

"ootkos sä painonvartijoissa?"
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin yksi tuli vielä mieleen:

"Älyttömän kaunis toppi sulla on! Se näyttäis kuitenkin vielä kauniimmalta makuuhuoneeni lattialla..."
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Montaa eri tapaa on testattu - vaihtelevalla menstyksellä. Yksi on tosin jäänyt mieleen:
Kävin pokkaamassa eräälle simolle piikkikikille ja tanssimme pakolliset kaksi. Minulle tuli jotekin tunne että nyt!
Saatoin hänet takaisi pöytään ja sanoin: "Älä sitten lähde kotiin ilman minua."
Palasin takaisin pöytääni ystävieni luokse. Tunnin päästä tunsin kun joku koputti minua olkapäähän. Sama neiti, hän sanoi: "Nyt minä lähden!"
Homma päättyi onnellisesti:-)
 

Jman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,HPK
En oo varma onko tää ollu, mut mun mielestä yks parhaita:

"Olisitpa sä ovi niin paukuttaisin sua koko yön"
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: ..Ehdottomasti..

Viestin lähetti Kaiser Soze

"Halibatsuippa, miten ois parit nakit"

Vittu sä oot vanhanaikainen!!


Tulee mieleen kans yksi: "Onpa neidillä komeet kengät, ne näyttäis varmasti aamulla hyvältä mun eteisessä." Tai M:"Tiedätkö mikä näyttäis hyvältä sun päällä?" N:"No?"
M:"Minä!"
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Re: Re: ..Ehdottomasti..

Viestin lähetti TBK
Vittu sä oot vanhanaikainen!!

Ja väärin meni, ettekö edes klassikkoleffaa osaa ulkoa? :)

Jatkuu tietenkin "Onpa alkeellinen jätkä"..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös