Naiset osaavat myös.
"Näytit siltä kun kattelin, että oot aikeissa tulla juttelemaan mulle kunhan keksit ensin että mitä. Päätin ehtiä ensin. Moi! Mun nimi on XXXX"
"Mun kaveri lähti himaan, joten mun pitää istua tähän pöytään ja kysyä voitko olla mun kaveri"
Sitten tietysti heiltäkin onnistuu tuo täysin suora ehdottelu tyyliin "Haluatko nussia minua" kuten pitääkin, kun monessa tapauksessa se pyrkimys on kuitenkin vain ja ainoastaan luonnollisten seksuaalisten tarpeiden sen hetkinen tyydyttäminen, eikä mikään seurustelusuhde tai avioliitto.
Naisten 'kilteistä' suista noihin ei vain ikinä totu, joten aina se vaan jaksaa hätkähdyttää..heh.
Tuntuu kyllä, että naisistakin on nykyään sen suhteen tullut suoria yhä enenevässä määrin, mikä tietysti on pelkästään positiivista.
Miksipä jaaritella koko ilta - joka ei sitten edes välttämättä johda tavoitteeseen - kun vastauksen voi saada nopeamminkin ja ehtii vielä lyödä uutta matoa koukkuun jos ei natsaa.
Kursailematonta hommaa.
Olisi se aikamoista komediaa katsella baarissa kun kaikki puhuisivat mitä oikeasti ajattelevat. Keskustelu olisi vivahderikasta tyyliin "ton kanssa mä haluan sänkyyn!" "Hyi helvetti mikä otus!" "täytyy kysyä sulta kun ei toi toinen suostunut" jne.jne. Siinä voisi häveliäällä korvat punoittaa hommaa seuratessa.
Noista hyvistä avausrepliikeistä vielä sen verran, että ylläolleet kaksi päättyivät tietysti molemmat onnellisesti...