Viestin lähetti Trancezz
Mä vastasin:
"Emmä tiiä, etitään tuolta sängystä!"
No etsittiinkö sitä koiraa sitten sängystä? Ja miten etsintä päättyi? :-)
Meikäläisellä oli aika hassunhauska juhannusilta niinikään. Olin nimittäin sopinut erään naikkosen kanssa oikein kunnon perinteiset treffit, hyvä illallinen hyvän viinin kera, sitten parille drinksulle baariin, ja hotellille ryystämään shamppanjaa, ja sitten villiä seksiä aamuun saakka. Tai näin siis kuvittelin.
Olimme sopineet hänen saapuvan klo 21. Klo 21.15 soitin hänelle, jolloin hän kertoi että oli joutunut tänä iltana töihin, ja kännyssä ei ollut enää kredittiä jäljellä, niin ei voinut soittaa. Lupasi olla "vapaa" parin tunnin päästä. Todellisuudessä hän olisi ollut vapaa klo 6 aamulla (kuten myöhemmin kuulin), mutta siinä vaiheessa sanoin jo ei kiitos. Enivei, meikäläinen jäi niinkun kylmäksi, tehtiin oharit, ihan miten tahansa.
Olin tehnyt varauksen tyylikkääseen ravinteliin alkaen klo 21.30, joten eihän sitä nyt sitten voinut jättää käyttämättä. Soitin kollegalleni ja kysyin että onko jo suunnitelmia illalle. Ei ollut, ja niinpä sitten varttia myöhemmin olimme ottamassa jo alkudrinkkiä ko. ravintolassa. Tässä vaiheessa hiukan vitutti, sillä mieskollegani ei ole ihan yhtä kaunis kuin se nainen kenen piti istua siinä pöydän takana. Eli ns. vituiks taisi mennä ilta, mutta ei se mitään, vedetään sitten edes kunnon kännit näin miesten kesken. (tämä tarina tulee vielä siihen iskurepliikki-osioon aikanaan, kärsivällisyyttä)
Siinä sitten illastettiin oikein pitkän kaavan mukaan ja heitettiin pientä huoletonta läppää parin tarjoilijan kanssakin. Ruuan jälkeen siirryttiin baarin puolelle "jatkoille", jossa sitten heitin kollegalleni että "olet muuten rumin nainen kenen kanssa olen ollut treffeillä". Tämä herätti baarin takana työskennelleen tyttösen huomion, jolloin jouduin sitten selostamaan miten julmasti minut oli jätetty kylmäksi, ja jouduin ulos mieskollegani kanssa.
Tämä varsin säälittävä tarina tuntui herättävän jonkun verran myötätuntoa tässä baaritytössä (Penny nimeltään), jolloin pieni piru heräsi minussa ja jatkoin tarinaa hiukan. Kerroin hänelle että tämä ilta on muuten kotosuomessa se kaikista suurin juhlanviettoilta mitä maasta löytyy, ja se nyt ei sitten vissiin mene ihan suunnitelmien mukaan. En tiedä ovatko aussinaiset helppoja vai mitä, mutta jostain ihmeen syystä tämä itsesäälitarina upposi kuin mummo lumeen. Ravintola meni kiinni noin tunti tämän jälkeen, ja läksimme sieltä jatkoille Melbournen siimekseen kahden varsin miellyttävän tarjoilijan kanssa.
Horjuimme takaisin hotellille noin klo 5 aamulla, ja pyysimme tytöt vielä yläkertaan drinkille. Hulvattoman hauskaa oli koko ilta, ei ihan suunnitelmien mukaan, mutta yksi parhaita juhannuksia mitä muistan. :-)