Pokauslauseet

  • 261 544
  • 810

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Nostetaans tää taas pinnalle, jos vaikka poikis uusia, "uljaita" repliikkejä...

Mulla on yks: (ei toiminu)

-"tuutko kastelee mun kukat?"
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkarissa pyörivässä Big Brother-ohjelmassa eräs osaanottajista kertoi omasta iskurepliikistään/tavastaan (ja ainakin muhun tämä tehoaisi)

Eli äijä ostaa baarista lasillisen pelkkiä jäitä, menee naisen luo, laittaa yhden jään lattialle ja astuu sen päälle; "nyt olen rikkonut jään, saanko tarjota drinksun"

:)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä ois yksi repliikki, mitä en tosin ole koskaan kokeillut...

"Tarjoos mulle juotava niin yritän arvata sun nimen."
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pikku Myy

Eli äijä ostaa baarista lasillisen pelkkiä jäitä, menee naisen luo, laittaa yhden jään lattialle ja astuu sen päälle; "nyt olen rikkonut jään, saanko tarjota drinksun"

:)

Pitänee painaa korvan taa ja kokeilla kun joku kerta satun eksymään baariin. Veikkaan kyllä, että vastaus on luokkaa "Saat tarjota mutta sen jälkeen lähdet vetämään..".

vlad#16.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei siihen nyt mitää repliikkejä tarvita!

Juhannuksena olin sellaisessa nuorisotapahtumassa saaressa, ja menin sitten lavalle tanssimaan, oli siellä kunnon dj:t jne. Sitten siihen pomppaa (kertomansa mukaan 16-kesäinen) todella hyvännäköinen hieman humaltunut minkki eteen, ensin lääppii hieman mahasta ja sitten tarttuu takapuoleen kiinni. Ei aikaakaan kun keskellä tanssilattiaa siinä kielareita vedämme, kuin 18-vuotiaat pari kk yhdessä olleet nuorukaiset. Oli se kyllä jotenkin hassua.. Ei noita jokapäivä eteen tule.
 

Jindebyne

Jäsen
Juhannusyönä tehos seuraava lause:

"Tuutko meille kattoo mun koiraa?"

No sitten kun tyttö lähti matkaan ja oltiin meillä niin tyttö kysäisi:

"Missä se sun koira on?"

Mä vastasin:

"Emmä tiiä, etitään tuolta sängystä!"


Siis se tässä jutussa on hauskaa, että keksin kaikki repliikit ihan extempore ja olin kaikenlisäksi juonut 13 Koffia, yleensä en silloin pysty mitään viisasta sanomaan/tekemään.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Trancezz
Mä vastasin:

"Emmä tiiä, etitään tuolta sängystä!"


No etsittiinkö sitä koiraa sitten sängystä? Ja miten etsintä päättyi? :-)

Meikäläisellä oli aika hassunhauska juhannusilta niinikään. Olin nimittäin sopinut erään naikkosen kanssa oikein kunnon perinteiset treffit, hyvä illallinen hyvän viinin kera, sitten parille drinksulle baariin, ja hotellille ryystämään shamppanjaa, ja sitten villiä seksiä aamuun saakka. Tai näin siis kuvittelin.

Olimme sopineet hänen saapuvan klo 21. Klo 21.15 soitin hänelle, jolloin hän kertoi että oli joutunut tänä iltana töihin, ja kännyssä ei ollut enää kredittiä jäljellä, niin ei voinut soittaa. Lupasi olla "vapaa" parin tunnin päästä. Todellisuudessä hän olisi ollut vapaa klo 6 aamulla (kuten myöhemmin kuulin), mutta siinä vaiheessa sanoin jo ei kiitos. Enivei, meikäläinen jäi niinkun kylmäksi, tehtiin oharit, ihan miten tahansa.

Olin tehnyt varauksen tyylikkääseen ravinteliin alkaen klo 21.30, joten eihän sitä nyt sitten voinut jättää käyttämättä. Soitin kollegalleni ja kysyin että onko jo suunnitelmia illalle. Ei ollut, ja niinpä sitten varttia myöhemmin olimme ottamassa jo alkudrinkkiä ko. ravintolassa. Tässä vaiheessa hiukan vitutti, sillä mieskollegani ei ole ihan yhtä kaunis kuin se nainen kenen piti istua siinä pöydän takana. Eli ns. vituiks taisi mennä ilta, mutta ei se mitään, vedetään sitten edes kunnon kännit näin miesten kesken. (tämä tarina tulee vielä siihen iskurepliikki-osioon aikanaan, kärsivällisyyttä)

Siinä sitten illastettiin oikein pitkän kaavan mukaan ja heitettiin pientä huoletonta läppää parin tarjoilijan kanssakin. Ruuan jälkeen siirryttiin baarin puolelle "jatkoille", jossa sitten heitin kollegalleni että "olet muuten rumin nainen kenen kanssa olen ollut treffeillä". Tämä herätti baarin takana työskennelleen tyttösen huomion, jolloin jouduin sitten selostamaan miten julmasti minut oli jätetty kylmäksi, ja jouduin ulos mieskollegani kanssa.

Tämä varsin säälittävä tarina tuntui herättävän jonkun verran myötätuntoa tässä baaritytössä (Penny nimeltään), jolloin pieni piru heräsi minussa ja jatkoin tarinaa hiukan. Kerroin hänelle että tämä ilta on muuten kotosuomessa se kaikista suurin juhlanviettoilta mitä maasta löytyy, ja se nyt ei sitten vissiin mene ihan suunnitelmien mukaan. En tiedä ovatko aussinaiset helppoja vai mitä, mutta jostain ihmeen syystä tämä itsesäälitarina upposi kuin mummo lumeen. Ravintola meni kiinni noin tunti tämän jälkeen, ja läksimme sieltä jatkoille Melbournen siimekseen kahden varsin miellyttävän tarjoilijan kanssa.

Horjuimme takaisin hotellille noin klo 5 aamulla, ja pyysimme tytöt vielä yläkertaan drinkille. Hulvattoman hauskaa oli koko ilta, ei ihan suunnitelmien mukaan, mutta yksi parhaita juhannuksia mitä muistan. :-)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Carlos
"olet muuten rumin nainen kenen kanssa olen ollut treffeillä".

Tuon iskulauseen käyttämisessä pitää olla aika huolellinen :)

Itse heittelin viime baarireissulla ilmoille mm. seuraavanlaisia ihan ex tempore repliikkejä:

"Asteikolla kasista kymppiin oot ysi"
"Haetko sää yhdenillan suhdetta vai ihan vaan seksiseuraa?"
"Hei tyttö! Miksi miesten pitää aina tarjota? Osta mulle juotavaa." x 5 joista 2 osti. Tasa-arvoa feministeille :)

Nuo jäi illasta mieleen. Nuo ei tosiaankaan ollut mitään avauksia, vaan ihan muun keskustelun sekaan heitettyjä tyhmyyksiä. Hauskaa oli.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Istuimme kerran isommalla porukalla erään anniskeluravintolan baaritisikillä, kun kaverini viereen istui hieman meitä vanhempi, mutta kelvollisen näköinen naaras, jota ei oltu edes rengastettu..

Kaveri tietysti aloitti keskustelun ja eteni jonninjoutavuuksissaan niin pitkälle, että nainen totesi:

"Kyllä lapset on kivoja, mullakin on kaks"

Johonka kaveri, joka ei ollut hirveän kiinnostunut yh-äideistä totesi:

"Aijaa.. En tiedä kun ei ole omia. Mutta olen kuullut, että niitä tehdessä tulee selkä kipeäksi."

Muu porukka revahti kyllä aika nauruun ja naisellakin oli naurussa pidättelemistä ensi hämmästyksen jälkeen..
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kehittelimme muutaman aika kovan:

"Sä näytät ihan viiskymppiseltä, mutta tollanen pirihuora voi olla ihan hyvin myös 32"

"Sä näytät ihan naiselta, joka on tehnyt elämässään paljon duunia...pikku rahasta"

"Harvoin olet varmaan nähnyt tällaista kundia, jolla on näin kapea materiaali"

"Luonto on vehreän ja hyvävointisen näköinen...toisin kuin sinä"

Siinä parit.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Yhtä vanha tämäkin

Viestin lähetti Johannes
Yksi vanha:

"Silmäsi ovat kuin tähdet, eivät yhtä kirkkaat, vaan yhtä kaukana toisistaan."

" Oletpas sinä kaunis ! Takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä kuin Esa Pakarinen "
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Edestä vai takaa, vai edestä ja takaa?"
En tosin ole koittanut tätä, mutta voisi toimi tai sit ei...
 

Jindebyne

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
No etsittiinkö sitä koiraa sitten sängystä? Ja miten etsintä päättyi? :-)


No etsittiin sieltä sängystä ja yön pikkutunneilla löysin sieltä jotain hieman karvaista, tiedä sitten oliko kyseessä se koira jota minulla ei ole ikinä edes ollut ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Trancezz
No etsittiin sieltä sängystä ja yön pikkutunneilla löysin sieltä jotain hieman karvaista, tiedä sitten oliko kyseessä se koira jota minulla ei ole ikinä edes ollut ;)

No kaipa tuo jonkinlaiseksi lemmikin korvikkeeksi käy. Onneksi oli ainoastaan hieman karvainen. Niistä karvaisemmista elikoista en niin paljon ainakaan henkilökohtaisesti perusta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vaikka suurin osa tässä ketjussa esitetyistä "iskurepliikeistä" onkin lähinnä läppää, niin itse keksin aikoinaan lauseen joka tepsi aina.

Kävelin tytön taakse, nuuhkaisin korvan takaa ja sanoin "sä tuoksut tosi hyvältä"

Mietin että viitsinkö tätä toista laittaa mutta tulipa testattua sellainenkin toimivaksi että hankin itselleni tanssilattialla erektion ja siirsin sitten tytön käden lahkeelle.. aiheutti muuten nielaisureaktion kovemmankin näköisille pritnispiörsseille.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti InSideHockey
Mietin että viitsinkö tätä toista laittaa mutta tulipa testattua sellainenkin toimivaksi että hankin itselleni tanssilattialla erektion ja siirsin sitten tytön käden lahkeelle.. aiheutti muuten nielaisureaktion kovemmankin näköisille pritnispiörsseille.

Tässä varsin suorasukaisessa lähestymistavassa on se hyvä puoli, että se karsii jyvät akanoista. Toisin sanoen ei tule sellaista tilannetta vastaan, että toiveet uuden ystävyyden suhteen ovat erilaisia, ja loppuillasta sitten jää luu käteen. Huono puoli on se, että voi tulla nyrkistä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti sopuli
Tässä varsin suorasukaisessa lähestymistavassa on se hyvä puoli, että se karsii jyvät akanoista. Toisin sanoen ei tule sellaista tilannetta vastaan, että toiveet uuden ystävyyden suhteen ovat erilaisia, ja loppuillasta sitten jää luu käteen. Huono puoli on se, että voi tulla nyrkistä.

Tokihan se niin on, että pesän puolesta pitää myös uskaltaa uhrautua. Tuossa tapauksessa vain pitää pitää huoli siitä, että peilistä katselee jollei Brad Pitt niin ainakin Ricky Martin. Tavallinen Murmeli olisi silmät mustina neljässä ja puolessa sekunnissa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Murmeli
Tokihan se niin on, että pesän puolesta pitää myös uskaltaa uhrautua. Tuossa tapauksessa vain pitää pitää huoli siitä, että peilistä katselee jollei Brad Pitt niin ainakin Ricky Martin. Tavallinen Murmeli olisi silmät mustina neljässä ja puolessa sekunnissa.

No jaa, ei välttämättä. Tuohan perustuu siihen että toinen menee aika hämilleen. Tämä menisi ehkä tuonne Carloksen aloittamaan "Potenssiongelma" - ketjuun mutta kerran tuli tuolla baarissa tanssittua yhden naisen kanssa joka hyvin rohkeasti otti allekirjoittanutta takapuolesta kiinni, totesi että "joo-o, on sulla hyvä peppu" ja jatkoi siitä kysymällä haluaisinko kenties jatkoille. Nainen töksäytti sen tavalla joka ei mitään epäselväksi jättänyt ja en siinä oikein muuta saanut kakistettua kuin jotain tyyliin "joo" ennenkuin jo oltiin baarista ulkona.

Niin, ja allekirjoittanut ei kyllä muistuta sen paremmin Brad Pittiä kuin Ricky Martiniakaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Iskuyrityksestä seuraavassa ei ollut kyse, mutta jäätelökioskilla kuulee silti kaikkea mielenkiintoista. Viime viikolla nimittäin eräs asiakas marssi paikalle ja tervehti aluksi tyyliin "Hyvää päivää arvon neiti!". Tein siinä sitten palloa ko. henkilölle, kun hän sanoi suurin piirtein näin: "Tiedätkös, mihin siut pitäis ilmoittaa? Sellaseen jäätelönmyyjien kisaan, ootko kuullu siitä? Mie voisin ilmoittaa siut, sie näytät oikealta jäätelönmyyjältä".

En oikein tiennyt, olisiko tuo pitänyt ottaa hassutteluna vai aukomisena... Noh, huomenna kuitenkin taas töihin, toivottavasti näyttäisin edes sen verran 'oikealta jäätelönmyyjältä', että asiakkaitakin olisi.
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Karmeimmat omalle kohdalle osuneet:

"Mä oon rumpali, haluutsä kapulaa"...
"Haluuko ManU-nainen tykkimiestä" (siis mulla oli manun paita ja tällä iskijäjannulla tietty arsenalin). En tienny, olisko pitäny itkeä vai nauraa.

Kun nyt tarkemmin ajattelee, niin tais olla topikki, että "Parhaat iskurepliikit". Niitä ei nyt vaan tuu mieleen ; )
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös