Pokauslauseet

  • 260 649
  • 810

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Tätä on joskus JOPA kokeiltu

herra x:- "Minun lähestymistapani on aika suora: ANNATKO PILLUA VAI ET?!"

neiti:- "En/Kyllä!"

joka tapauksessa vastataan:

herra x:- "Vitun huora!"

Jotku naiset vaan tykkää suorasukasista miehistä :) Hommaan täytyy sisällyttää vähän virnistystä (vinkki:D).
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
The ultimate pick-up line

"Okay, so I came over here to ask you to dance, but I'm kind of concerned. I mean, we could hit it off really well, end up having a few drinks, next thing you know you're giving me your number because I'm too shy to ask for it, I finally get up the nerve to call and we take in a movie, have some dinner, I relax, you relax, we go out a few more times, get to know each other's friends, spend a lot of time together, then finally have get past this sexual tension and really develop this intense sex life that is truly incredible, decide our relationship is solid and stable, so we move in together for a while, then a few months later get married, I get a promotion, you get a promotion, we buy a bigger house. You really want kids, but I really want freedom, but we have a kid anyway, only to find that I am resentful, the sparks start to fade and to rekindle them we have two more lovely kids, but now I work too much to keep up with the bills, have no time for you, you're stressed and stop taking really good care of yourself, so to get past our slow sex life and my declining self-confidence I turn to an outside affair for sexual gratification. You find out because I'm careless and a lousy liar, you throw me out (justifiably so) and we have to explain to the kids why mommy and daddy are splitting up. That's just too sad. Think about the children. For God's sake, if you dance with me and we hit it off, let's just keep it sexual, because we both know where it's going."
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Parhaat iskurepliikit

Varastinpa aiheen toiselta poordilta, on varmaan ollut joskus aikaisemminkin...

Jep, elikkä, millaisia ovat parhaat kuulemanne tai suoltamanne iskurepliikit? Tai millaisia olette ehkä lukeneet jostain? tässä alkuun muutama:

-"you must be a parking ticket, 'cause you've got FINE written all over you!"

Pokaaja: Ovatko jalkasi väsyneet?
Kohde: Ei, kuinka niin?
Pokaaja: Pitäisi olla, olethan kävellyt mielessäni koko päivän!

-"haluaisitko liittyä seuraani kuuntelemaan Janos Valmusen kokoelmaa?"

Pokaaja: Kiinnostaisiko neitiä hyvä seksi?
Kohde: No ei todellakaan!
Pokaaja: No hyvä, lähde sit mun messiin!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Antipokaus

Niin, itselleni ei juuri nyt tullut mitään pokausjutskaa mieleen, mutta tässä olisi tälläinen antipokausrepliikki:

Haluaisikos neiti tanssia?
Joo, kyllä kiitos!
No hyvä, sittenhän mä pääsen istumaan!

Täältä tähän
 

bigZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Parhaat iskurepliikit

Viestin lähetti Spencer

Pokaaja: Kiinnostaisiko neitiä hyvä seksi?
Kohde: No ei todellakaan!
Pokaaja: No hyvä, lähde sit mun messiin!

Hehheh.. tost saa varmaa mustan silmän :D

Täs on pari repliikkii, tosin ei kovin hyviä :)

"onks sul puhelin numeroo hukkasin omani"

"ootko nähny sellasta kaunista blondia.... oho sehän ootki sinä"

Tönäset jotain tyttöä niin että se kaatuu, sit sanot:

"sori. voinko tarjoo kahvit?"
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tällä viimeistään saa mustan silmän.

"Sun vaatteet näyttää aika kivoilta. Miltäköhän ne näyttäis mun sängyn vieressä"
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Aamutervehdys

Viestin lähetti Brewer
Kyllä tämä aamu / aamiaistervehdys on legenda = " Ottaako huora puuroo ? "

Meikäläinen otti eräänä lauantai-aamuna Hkl:n
aikataulukirjan käteen ja totesin "Bussi 23 menee muuten
10 minuutin välein tosta 200 m päästä"

Kyllä sekin vinkki meni perille aika tehokkaasti
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Mä olen tainut olla aikoinani helppo pala, kun ei tule just yhtään iskurepliikkiä mieleen. Tai sitten olen iskenyt kaikki miehet itse... enhän mä enää sellaisia muista.

Kerran on tosin jopa yritetty tota ikuista, "käytkö täällä usein?"-juttua. Se oli tosi laimee.
 

Rocco

Jäsen
"Neidillä on erittäin hyvinmuodostunut pyöräteline"
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
"Mitä neiti haluaa aamupalaksi?"

Käytännössä kyllä puheet Havajille lähdöstä häämatkalle tai kanafarmariksi Australiaan ovat purreet parhaiten. Silloin joskus.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
" Mitäs rutusukat ? "
Yksi oli joskus nuoruudessa kun topit oli likoilla muotia , ei nyt ihan repliikki , mutta....." siis kiva toppi sulla" ja sitten yksi pikku juttu mitä ei kannata mainita paitsi että tosiaankaan kukaan ei kunnolla suuttunut , pikkusen mukamas näön vuoksi vain , toisaalta ne topit katosivat yllättävän nopeasti likoilta , en kyllä tiedä miksi:confused:
.....muuta toppien kuminauhat olivat hyödyllisiä siinä hommassa...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jossain samantapaisessa kyselyssä joku keksi seuraavan:"Käynkö mä täällä usein?"
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Jumalaton isku päällä...

Yks kaveri veti kyllä melkoiset pohjat meidän luokkabileissä. Syynä taisi tosin olla se, että se veti pohjia jo ennen bileitä:D (helvetti, mä oon sitten hauska!). No joka tapauksessa kyseinen mieshenkilö tiedusteli vieressään istuneelta tytöltä seuraavaa:
- Mitä ehkäsy... ehkä...sy mitä... ehkäsymenetelmää sä... sää käytät? (vähän pätki tässä vaiheessa vielä)
- Ei sen niin väliä... (nauraen)
Sitten kaveri skarppasikin seuraavaan ja täräytti niin, että koko huone raikui:
- No harrastatko sitten anaaliseksiä?!

Sanomattakin lienee selvää, että ilman jäi...

Toinen, jota en tosin ole itse ollut todistamassa, vaan olen kuullut jostain: "Sä olet niin kaunis, että... mä voisin vaikka syödä sun paskaas". Kyllä harkitsisin naisena tuossa vaiheessa antavani, vaikka sitten ihan säälistä. Onhan tuo kuitenkin melkoinen kohteliaisuus :cool:
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Hetken keskustelun jälkeen:

Kohde: "Mitäs sä noin yleensä teet?"
Minä: "Kirjoitan kirjaa."
Kohde: "Ai, minkä tyyppistä?"
Minä: "Uutta puheliluetteloa. Saisinko siihen sunki numeron?"

On käytännössä testattu ja kerran toiminut :-) Tuo "Kiinnostaiskos neitiä hyvä seksi?" -repliikki oli loistava ja pitänee joskus kokeilla :-) Vähän vastaava, tosin vanha:

Minä: "Eiköhän haeta pitsat, mennään meille ja naidaan koko yö niinkuin eläimet?"
Kohde: "No ei taatusti!"
Minä: "No, jätetään se pitsa pois?"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lauri Törhösen Insiders-leffassa on kyllä kaikkien aikojen paras:
"Rakastat sä mun munaa?" Kuka voisi vastustaa?

Aamun avaa tyylikkäästi sitten näin:
"Sovittiinks me jotain hinnasta?"

Ja sitten oikeasti toimiva:
"Mä oon jotenkin niin sekaisin, kun jäin yksin pitkästä suhteesta viime vuonna, oon eka kertaa nyt ulkona"
Nainen: "Mitä tapahtui, miksi erositte..."
"Mulle uskollisuus on niin tärkeää, että mun oli pakko lähteä, koska mä olin suudellut yhtä toista naista."
Nainen: "Siis vain suudellut?"
"Niin, sekin on mun mielestä pettämistä"

--> jatkon tiedättekin, kokeiltu on (ei minun toimestani tosin)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin taas sinkkupörssiä seuraavana poikamiehenä hyvät isku repliikit olisivat tarpeen. Yleensä ei ole liikoja tarvinnut iskeä vaan minut on varmaankin sitten isketty ;)

Hmm tulisikohan mitään mieleen, no tämähän toimii ketjussa kuin ketjussa oli aihe mikä tahansa "Mä on täällä vaan sua varten".

Oikeasti parhain havaitsevani isku tapa on syvä katse ja inprovisaatio, latteudet kannattaa jättää väliin. Muutekin nykyään naiset ovat niin päälle käyviä, että tulee varoa jottei joudu raiskatuksi ;)
 

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
Tapahtui tosi elämässä... Yhdelle kaverilleni eräs miespuolinen henkilö tuli sitten kertomaan tämmöisen repliikin: "Lähdetäänkö meille lukemaan alasti Aku Ankan taskukirjoja?"

Tuohon ei juuri mitään voi kommentoida enempää, kuin että se ei tehonnut, ainakaan tällä kertaa...
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Polvipetteri

"Käynkö mä täällä usein?"

Ei jumalauta...en tiedä minkälainen huumori muihin uppoaa, mutta tämän luettuani repesin niin totaalisesti, että on pakko ihan sen takia kirjoittaa. Tuon tilanteen voi nimittäin kuvitella mielessään aika hyvin...tiettyjen henkilöiden olisi syytäkin kysyä joiltain tuota.

Kiitoksia polvipetteri Jatkoajan historian parhaimmista nauruista omalla kohdallani :)
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
"Kaunis neiti, teidän tulee aloittaa laihdutuskuuri!"
Pari ekaa sanaa vielä hymyilytti tyttöstä, mutta sitten tuli nyrkkiä silmään:D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
"Lähdetäänkö laittamaan kusivehkeet yhteen"
Pitäis varmaan joskus kokeilla tai sitten ei:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös