Pokauslauseet

  • 261 513
  • 810
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Aina varma lupaus !

Jos nyt annat , niin seurustelen kyllä pidempäänkin ;)

veini
 

Tobias

Jäsen
Ei kannata yrittää pokata ketään. Ainakin mulla käy tällä tavoin flaksi lähes joka viikonloppu. Keskittyy täysin kavereiden kanssa jutteluun eikä kiinnitä mitään näkyvää huomiota niihin kauniisiin naisiin. Koskaan mä en tee itse aloitetta ja kyllä homma toimii sillä tavalla kuin itsestään. Jossain vaiheessa vaan ne naiset sitten tulee juttelemaan. Jollekin täytyy sanoa vaan suoraan, että anteeksi, nyt häiritset mun iltaa mutta kyllä siellä aina joku pantavakin on kiinnostunut. Ja siitä se sitten etenee omalla painollaan. Kannattaa olla oma vittumainen itsensä niin hyvä tulee. Mukava pitää olla sitten, kun sopiva tyttö tulee juttelemaan mutta mitään iskurepliikkejä en käytä enkä edes osaisi käyttää. Senkun on oma itsensä niin varmasti irtoaa.
 

scholl

Jäsen
Tobias kirjoitti:
Ei kannata yrittää pokata ketään. Ainakin mulla käy tällä tavoin flaksi lähes joka viikonloppu. Keskittyy täysin kavereiden kanssa jutteluun eikä kiinnitä mitään näkyvää huomiota niihin kauniisiin naisiin. .

Tuossa pitää kyllä katsoa, missä liikkuu. Suomessa ei ole pelkoa nähdä kauniita naisia.

Panemisessa täytyy sinänsä olla tarkkana, ettei mene antamaan vääränlaiselle naiselle. Aika moni saattaa saada liikaa vääränlaista fiilistelyä, jos on saanut herra schollin sänkyynsä tai päässyt visiteeraamaan scholl residenssissä. Eri asia, jos on oikeasti kiva, hyvännäköinen, kapitalisti ja fiksu tsigu, mutta ei niitäkään nyt välttämättä heti kannata hoidella, sillä kuten sanottua naisten pitää oppia, ettei schollinkaan henkiset herrat niin helppoja ole.

Muuten olen täysin samaa mieltä. Kuuluu vetää keittoa ja olla oma itsensä, eikä mennä kellekään sönköttämään mitään. Jos tulee jotain niin naisen on panostettava kunnolla siihen touhuun ja tuotava se esiin, mitä on tarjolla ja miten paljon minua haluaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Luokitelkaa ensin itsenne !

Tobias kirjoitti:
Ei kannata yrittää pokata ketään. Ainakin mulla käy tällä tavoin flaksi lähes joka viikonloppu. Keskittyy täysin kavereiden kanssa jutteluun eikä kiinnitä mitään näkyvää huomiota niihin kauniisiin naisiin. Koskaan mä en tee itse aloitetta ja kyllä homma toimii sillä tavalla kuin itsestään. Jossain vaiheessa vaan ne naiset sitten tulee juttelemaan. Jollekin täytyy sanoa vaan suoraan, että anteeksi, nyt häiritset mun iltaa mutta kyllä siellä aina joku pantavakin on kiinnostunut. Ja siitä se sitten etenee omalla painollaan. Kannattaa olla oma vittumainen itsensä niin hyvä tulee. Mukava pitää olla sitten, kun sopiva tyttö tulee juttelemaan mutta mitään iskurepliikkejä en käytä enkä edes osaisi käyttää. Senkun on oma itsensä niin varmasti irtoaa.

Tämä Tobiaksen juttu on varmasti toimiva joissakin tilanteissa, on kuitenkin erinlaisia tyylisuuntia lähestyä naista ei voida osoittaa yhtä ja ainoaa tapaa. Joissakin tapauksissa kiinnostavalta naiselta voi asiallisesti kysyä kiinnostaisiko häntä sukupuolinen kanssakäyiminen tänä iltana, olen näin saanut muutamia kertoja pimppiä ja ollut tyytyväinen. Tässäkään ei ole kysymys anelusta vaan suorasta asiallisesta kysymyksestä aloittaa keskustelu asian tiimoilta, jossakin vaiheessa nainen sitten kysyy "olitko todellakin tosissasi" ja siihen toteat vain kylmän rauhallisesti että olit. Niin Tobiaksen tapa lähestyä kuin tämäkin vaatii mieheltä omanarvon tuntoa ja määrätietoisuutta.

Naisen sosiaalinen luokka tietenkin hieman vaikuttaa mitä puhetyyliä käytät, mikäli kysymyksessä on matalaotsainen työläisnainen ja haluat häneltä pimppiä on tyyliä alennettava hieman, pelisilmä näissä asioissa on kuitenkin ensiarvoisen tärkeä. Tobiaksen tapauksessakin on kysymys pelistä jota ei näytetä vaikka näytetäänkin, olen täällä ja en anna kenelle hyvänsä on pelin nimi, kokeile saatko minut. Nämä kumpikaan tyyli ei kuitenkaan sovellu mitäänsanomattomalle lättäpäälle josta ei jonkilainen persoonallisuus paista läpi, luulenkin että tyylit ovat kokemattomille vähemmän komeille jätkille liian vaikeita ! Neuvoissakin pitäisi hieman kertoa kenelle ne sopivat ja kenelle eivät. Ilman karismaa olevat tyypit vain munaavat itsensä.

Tarkoitan tällä sitä että tuskimpa kukaan nainen lähestyy omana itasenään olevaa persvako farkuista pilkottavaa lättäpäätä. Elikkä Tobiaksen tyyli ei sovellu kuin herrasmiehille ja kovan pelinpolitiikan omaaville. Minun oli pakko asiasta kirjoittaa koska Tobiaksen neuvot itseensä vetäneenä ei välttämättä kannata seisoskella (joku säälittävä raukka) odottamassa baaritiskillä persvako paistaen paikallisen Hervannan kuppilan baaritiskillä, tuskinpa kukaan tulee...on se miehestä itsestäänkin kiinni.

veini
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ite oon käyttänyt tätä: "Scholl ist mein Kumpel. Ja, wirklich DER scholl".

Toimii aina Helsingin keskustan paikoissa, hyvin usein vielä saa käsilaukusta valmiiksi täytetyn ominaisuuskaavakkeen. Ammattikouluasutusalueilla saa muuten vaan käsilaukusta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Anna pillua" on hyvä peruslause. Siitä puuttuu kokonaan redundanssi, viestinnän ylimääräinen aines. Naiset eivät pidä tästä aineksesta. "Anna pillua" esittää tähtiroolia pokauslauseiden näyttämöllä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
JiVe kirjoitti:
Kysy Hjallikselta.

Toki rahalla naisia saa, mutta siis lähinnä tarkoitin sitä, että jos nainen haluaa vain miehen baarista itselleen panoleluksi seuraavan kymmenen tunnin periodille, niin siinä tapauksessa mahkut päästä tytön messiin on sitä paremmat mitä komeammalta näyttää eikä siinä paljon kai pidä politiikkaa puhua? :)
 

Pulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Real Madrid
Yksi hyvä on perinteinen: "Hyvä perse! Hyvinkö työntää paskaa?"

Jos oikeasti haluaa naisen matkaan niin kannattaa harkita kahdesti heittääkö ko kommenttia. Aika hyvällä prosentilla nimittäin pamahtaa käsilaukusta, jos ei kerkeä alta pois.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Pulu kirjoitti:
Yksi hyvä on perinteinen: "Hyvä perse! Hyvinkö työntää paskaa?"

Jos oikeasti haluaa naisen matkaan niin kannattaa harkita kahdesti heittääkö ko kommenttia. Aika hyvällä prosentilla nimittäin pamahtaa käsilaukusta, jos ei kerkeä alta pois.

Yks hyvä on kanssa, millä saa todennäköisesti vain käsilaukkua on; "Neitiähän vois tyrkätä vaikka parikin kertaa, toisen kerran parvekkeelta."
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mikäli pokauskohteena oleva kottarainen onvarattu, voit yrittää seuraavaa puhetta: "Sidopa tuo muuli kiinni pöytään ja lähde meille nussimaan".
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja runollisempi sielu voi aina kokeilla seuraavaa:

Orvokin sini, ruusun puna,
Olen päissäni, silti seisoo muna.


Sitten vain haltioitunut kimuli kotio, ja murikka perseeseen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Borgie kirjoitti:
Sitten vain haltioitunut kimuli kotio, ja murikka perseeseen.

Pimpsaan voi työntää vaikka dildon ko toimituksen ajaksi.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmankos teillä on aikaa pyöriä täällä Jatkoajassa parantelemassa käsilaukusta saatuja kasvovammoja...

Lievästi laitamyötäisessä ollut herra tarjoili minulle tätä: 'Oletkos likka varma että osaat yksin kotiin? Voisin lähteä saattamaan'. Vastasin, että aika hyvä muuten, mutta meistä kahdesta minä todennäköisemmin tiedän missä asun. Kaiffa poistui mutisten 'tätä pitää vielä hioa'.

Mulla on btw reppu.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
tant gredulin kirjoitti:
Lievästi laitamyötäisessä ollut herra tarjoili minulle tätä: 'Oletkos likka varma että osaat yksin kotiin? Voisin lähteä saattamaan'. Vastasin, että aika hyvä muuten, mutta meistä kahdesta minä todennäköisemmin tiedän missä asun.
Mulla on btw reppu.

Mielestäni helvetin huono yritys vanhalta jarrulta.Toisaalta pimpslooran puutteessa kaikki keinot hyväksyttäköön:)
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaverin naispuoliselle kaverille lausuttiin erään pohjoisen baarin tiskillä pitkään jatkuneen hiljaisuuden ja tuijotuksen jälkeen:
"Se on sorsanmetästyskausikin alkanut."

Ei ollut kuulemma nainen lämmennyt puhumaan sorsanmetsästyksestä. Vai olikohan sana vain peitetermi naisen iskemiselle?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
" Sun isäsi on pakko olla rumpali, kun sulla on noin hyvät kannut". Saa kokeilla vapaasti. Kertokaa sitten miten kävi?

Ei näin kuumalla parempaankaan pysty...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kitara on tärkeä väline !

Kitara on sellainen väline jonka ansiosta saattaa pillua herua, ostatte vain kitaran kieliin ei kannata satsata ja otatte sen ravintolaan mukaan, eräs kaverini käytti sitä useaan otteeseen mainiosti hyväkseen, tietty herkkyys uhkuu kitaran omistajasta siinä määrin että tulos on monesti erittäin positiivinen. Tämän lisäksi voisitte vielä opetella Juicen biisistä pari kolme alku säkeistöä, "ole mulle vähän aikaa hän", eiköhän tuolla irtoa jo jotakin :) Kitaran kanssa kulkevana ei kannata paljoakaan jutella, nimittäin on parempi olla hieman salaperäinen ja ylimielinenkin.

Lisäksi kannattaa opetella muutamien muiden artistien nimiä, jos sattuu tulemaan keskustelua niin siitä on etua.

veini

Ps. Herkkyys on valttia !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös