Pari legendaarista
Otetaan tähän pari legendaarista onelineria eräältä Legendalta (meriitteinä mm. viuhahdus HIFK-Blues pelissä), joka on viimeiset vuodet väsyttänyt mimmejä taivaallisilla baaritiskeillä:
* "Hei hani - hyppää pulkkaan, mä käytän sua taivaassa"
* "Onks kukaan kutsunut sua ikinä Sörkän Ruusuks?"
* "Hei, mun kaveri, X.X. se on rakkauden ammattilainen, mä annan sulle sen numeron" (ilman että kaveria X.X. on edes mainittu tai että tällaista tarvetta muutenkaan sivuttu)
* [kansainvälistä jengiä, puhutaan englantia, mimmi kysyy Häneltä engalnniksi and what do you do tms] "aah, oon vaihto-oppilas dusseldorfista" (äännetään uulla, ei yyllä, huom, siis vastaus suomeksi että _olen_ saksasta...) [tämä tuotti - käsittämätöntä kyllä - tulosta]
...sitten se paras:
* [aikoinaan Arkadia-nimisessä stadin teinidiscossa, petaamme kavereiden kanssa Legendaamme parille maalaisenraikkaalle tyttölapselle: näettekös tytöt tuon kivannäköisen kaverin, hän on vähän ujo ja kiinnostunut teistä, oikein mukava, teologiaa opiskelee - tytöt lämpenevät ja the Legenda kävelee tyttöjä kohti ja laukaisee seuraavan heti kättelyssä] "haa, millon me lähetään n***iin?" [kakkein paras juttu oli se, että tämän kirkonmies-pohjustuksen jälkeen tämä toinen tyttölapsi sitten lähti _heti_ n***iin - oikein pusikkoon Leppäsuon bussivarikon laitaan - harvoin olen nauranut niin paljon kuin silloin]
Sitten pari after sex "hellittelyä":
* [aamuyöllä]"Haa, laiva tuli satamaan, lähe vetään" [mimmi vaatteet kädessä rappukäytävään ihmettelemään]
* "Mä olin hyvä oliks sä?"
Sellaisia, oli näitä vaikka kuinka paljon, mutta suurinta osaa ei kehtaa edes kirjoittaa. ;-)